Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pfffff... urat. Dar noi radem si cand moare omu`,nu-i asta problema...ca idee,apuca-te sa dai jos scaunul dreapta + bancheta,roata de rezerva,braduletul de la oglinda,butoanele de la geamuri (si asa s-a ales prafu`,daca tu vroiai sa fii pervers,asta e,ai apasat butonu,a iesit fum,ca la NOS ) ,AC-ul,poate chiar si ABS-ul. In felul asta, o sa iti scada greutatea cu 82.525(3) kg si nu o sa mai ai probleme cand te dai.

    Dupa o pauza de o luna,tu repede cu forja noaptea,mai stai si tu calm,abea ti-ai primit cartonasul roz.
    Pune si tu o poza cu pozitiile alea,sa vedem ce tiganeala ai mai facut.

    Vezi ca eu inca astept provenienta acelei pete de pe spoilerul fata. )))))

    Comment


    • Daca nu trage..da-mi mie evacuarea de la deal..si mergem acolo
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • of topic: daca era si dan cu masina era alt ceva....
        on: la solenza aia cu capota neagra, se intampla ceva necurat sub capota....asa am auzit....

        Comment


        • @Cezar: nu o vand, si-asa n-o mai alerg pe bulevarde deloc iar de dat jos servo, aer si GPL nici sa n-aud, imi pare rau ca nu e cheala, imi voi pune tablele zilele astea si pana la vara vreau sa-mi fac Borbeturile si aeroterma si ma bucur de ea.

          @Catalin: sper sa pun poze astazi, nu mai am poze la aparat si n-am avut deloc timp sa o spal. Aseara aveam in masina doar fetele de usi si scaunul din dreapta, degeaba...mi s-a luat sincer.

          @Brabus: sunt multumit de cum merge, dar cum mi-am luat-o de la toate Solenzele (una si cu 2 oameni in ea), e clar, in aprilie am ITP-ul, daca pot "rezolva" ceva cu mesteru' sa uite de noxe, bine, daca nu ma gandesc eu, evacuarea stock o am pe toata oricum.

          @ynp: aia galbena cu table tragea super bine si arata in ultimu' hal, n-am avut ce obiecta, omu' a fost super de treaba ca mi-a zis tot.


          Ii dau foc, sunt satul pana peste cap, nu mai investesc un $ in performante, gata mi-a ajuns.. ii fac rotile pentru primavara si aeroterma si in rest am grija de ea, nu mai merita, e prea grea.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • I.T.P-ul se rezolva cu $$$ stai linistit.Iar ca performante...credeai ca un traseu cap coada un soft si o admisie sunt minunea pe pamant plus ca micul castig care ti-l ofera cele enumerate mai sus il pierzi datorita jantelor de 9J total nepotrivite pentru 402M.Poate ca par rautacios si o sa te superi dar asta e adevarul.Bafta!!!
            sigpic

            IL 1 3 MIU

            Comment


            • ma alex, cati ti-au zis ( din lc buc ) ca jantele is doar pentru design ?

              da-o draq, e totusi 1,4..a mea e stoc si m-am resemnat.. daca ai ajunge ca mcd , da , dar de ce nu pui un 16v ? eu zic ca ar fi super smecher si nu chiar asa scump, il omologhezi si gata ;)
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • da-mi mie jantele ma...
                sigpic
                Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                Comment


                • @Alex: stai linistit ca nu m-am suparat deloc, dar chiar sa o iau de la Solenza stock...oricum plecarea era varza rau de tot mereu, iar cu traseu + serpi + remapare ma astept sa stau aproape egal de 1.6 MPI full dar nu mai conteaza, eu nu ma mai dau, sunt oricum foarte multumit de cum trage fata de cum era ea standard de ma milogeam de ea.

                  @Tudor: mai multi, dar rotile sunt mai usoare decat tablele si au diametrul mai micut, oricum pun tablele zilele astea si borbeturile stau pe bara pana le fac. In afara de plecarea foarte slaba, in mers la drum imi place foarte mult cum merge. Nu ii voi pune 1.6 16v, imi trebuie motor-galerie de evacuare-electrica (cutia de 1.4 parca se pupa cu motorul asta), numai prostiile alea ma duc in 1000 de euro lejer, la banii aia imi caut vre-un Opel cu motor SFI in mintile lui, masina care chiar pot sa zic ca traaage si am incheiat balciul, nu ma mai agit atat, am ajuns la concluzia ca investesc prea multi bani pentru castig prea putin si nu merita. Loganul il las asa, ma bucur de ea, o sa fac plimbari multe si cam asta e.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Originally posted by aleXpeed View Post
                    Loganul il las asa, ma bucur de ea, o sa fac plimbari multe si cam asta e.
                    repede te-ai suparat pe ea ca te-au luat solentele....nu-i bine deloc!cand ai bani,ia axa...si vei vedea ca va fi bine!bafta man
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • Si daca dau 15 milioane pe o axa + vreo 3 pe o distributie + vreo 5 pe o chiulasa rectificata + drumuri + pret manopera + 7-8 milioane pentru un soft pe dyno ce rezolv? Ce distanta enorma mai pot castiga din axa fata de Solenza modificata care mi-a dat o masina jumate? Doar doar o sa traga si a mea apoi ca un 1.6 mpi stock fara aer...nu are rost sincer, are handicap de la inceput si asta e, o las asa pe performanta decat sa-mi iau teapa si mai mare..
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • 1.Solenza (980kg)e mai usoara decat un logan
                        2.Are alta cutie mult mai bine etajata decat cea a logan-ului
                        3.Solenza e mai aerodinamica decat loganul

                        Astea ar fi cel putin 3 avantaje(pe care eu le stiu) in favoarea solenzei.Iar daca ti-ai pune axa,planat chiulasa si un soft adecvat eu cred ca poti dovedi o Solenza fie ca ai AC sau nu.Asta e parerea mea.Bafta!!!

                        P.S 5 mil pentru o chiulasa rectificata...e cam umflat pretul sincer
                        Last edited by Alex_MIU; 24 October 2010, 00:36.
                        sigpic

                        IL 1 3 MIU

                        Comment


                        • Eu nu cred ca acest coeficient de aerodinamicitate este atat de relevant la viteze pana-n 120 km/h...

                          Comment


                          • greutatea si etajarea cutiei, apoi pneurile/jantele cred ca sunt cele mai importante elemente;

                            Comment


                            • faina masinuta, mai ales jantele, sa ai grija de ea ... spor la spalat fa-o sa luceasca
                              Can't touch this !

                              Comment


                              • hmmm...vad ca esti tare hotarat,si suparat tare...lasa man,iti trece
                                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google