Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bravo vecineeee...TE asteptam cu poze cu masina curata ca azi am muncit toata ziua la ea! Ai grija acu ca abia ti-ai luat permisu tre sa ai grija de el sii sa il uzi la intalnire ca asa se face

    Comment


    • Esti slab printule...ti-o dovedesc...azi am stat de la 11:30 pana la 16 fara 20 sa o spal si sa o ceruiesc.Arata demential
      Iar sunt cu un pas inainte.

      Comment


      • Nu mai fi nervos ca nu rezolvi nimic... vrei prea multe de la o masina cu 200 de km la bord care a vazut numai consumabile... si tu ii dai cheie si la 1 zi te duci sa te dai ...ce a mai inteles motorul ala?

        Eu nu am inteles niste chestii :
        1. te-ai usurat (banchete, portbagaj gol,scaun pasager) ?
        2. ai scos filtrul de aer ?
        3.ai mers si tu pe benzina pana acolo sa mai desfunzi una alta la o masina care a stat atata timp pe bara ?

        Comment


        • Imi pun si eu semne de intrebare, sunt multumit de cum trage insa:

          1. In seara aia nu aveam banchete si acareturi, aveam doar scaunele fata si fetele de usi.
          2. Nu l-am scos, am luat unul nou in ziua aia iar corpul clapeta este curat.
          3. Da am mers, ce e ciudat pe autostrada, deci usurat cum am scris mai sus + inca doua persoane in masina, nu trecea de 175 pe benzina cand veneam spre casa (deci dupa toate forjele...) nici s-o pici cu ceara, ii dadeam inferioare, degeaba, la 175 se oprea cand culmea, am rotile mai mici decat cele normale ca si talon = eroare mai mare de viteza decat cu cele stock...si inainte cu aliajele lui tata si 185/65/15 ii dadusem 177 km/h si eram 3 in masina si evacuare stock (doar toba schimbata)...nu-mi explic.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Originally posted by aleXpeed View Post
            Imi pun si eu semne de intrebare, sunt multumit de cum trage insa:

            1. In seara aia nu aveam banchete si acareturi, aveam doar scaunele fata si fetele de usi.
            2. Nu l-am scos, am luat unul nou in ziua aia iar corpul clapeta este curat.
            3. Da am mers, ce e ciudat pe autostrada, deci usurat cum am scris mai sus + inca doua persoane in masina, nu trecea de 175 pe benzina cand veneam spre casa (deci dupa toate forjele...) nici s-o pici cu ceara, ii dadeam inferioare, degeaba, la 175 se oprea cand culmea, am rotile mai mici decat cele normale ca si talon = eroare mai mare de viteza decat cu cele stock...si inainte cu aliajele lui tata si 185/65/15 ii dadusem 177 km/h si eram 3 in masina si evacuare stock (doar toba schimbata)...nu-mi explic.
            mai are si ea momente...doar stii cum sunt fetele
            man...masina ta cred ca e suparata pe tine...fa-i ceva sa te placa dinn nou,baga-i benzina scumpa,un aditiv ceva...fa-o sa rupa
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • Am Carrera 100 in ea de cand am permisul, aditivi niciodata, aici e o poza din seara aia, top speed, o sa fac un top speed maine seara cu tablele, sa vad daca are cine face poze, de preferat vreau sa vad singur. Azi i-am pus tablele, arata fix ca inainte de Boarbetii, n-am avut de ce-i face poze. Masina are fix 215.000 km. acum.
              Attached Files
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Micu "racere"..fuge fuge
                sigpic
                "BRABUS" STYLE

                Comment


                • nu se duce mai mult ?
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • Multi inainte,sa faca milionu`...stii tu,fara numar )
                    Si ti-am zis,imi plac Tags-urile astea ale tale

                    Comment


                    • mai Alex, eu acuma as cauta un 1.6 rasturnat dauna totala, iau frumos motoru, cutia si calculatoru si gata. ai serpii care sunt buni si la 1.6, ai si restul de evacuare. pui o axa smechera si treci de 100 de cai lejer. amu vad si eu ca 1.4 asta e foarte anti-tuning. filtru si "chip" ajunge ca tuning. ori tot ca mcd-ul ori asa. tu ai si gaz, si ac. cred ca daca o alerg o saptamana te ajung si eu. hai sa zicem fara filtru.

                      pe de alta parte nu cred ca mototrul tau mai e la prima tinerete. poti incerca o planare de chiulasa si reglaj culbutori pana una-alta. si daca n-ai ce face cu serpii fa-mi un pret bun

                      Comment


                      • Originally posted by matheo66c View Post
                        Micu "racere"..fuge fuge
                        M-a dezamagit total in seara aia, viteza aia e cu roti echivalente 195/50/15, mai mici decat cele de uzina ca si talon.

                        Originally posted by Tudor View Post
                        nu se duce mai mult ?
                        Nu se ducea, testez maine cu tablele cu talon standard, teoretic n-ar trebui sa treaca de 165 pe ceas din moment ce cu roti mici mi-a luat abia 175 foarte nereali.
                        Originally posted by CataLiNNN View Post
                        Multi inainte,sa faca milionu`...stii tu,fara numar )
                        Si ti-am zis,imi plac Tags-urile astea ale tale
                        Pana la milion se intampla multe, as vrea sa prind eu macar 300.000 km.
                        Originally posted by razvanamza View Post
                        mai Alex, eu acuma as cauta un 1.6 rasturnat dauna totala, iau frumos motoru, cutia si calculatoru si gata. ai serpii care sunt buni si la 1.6, ai si restul de evacuare. pui o axa smechera si treci de 100 de cai lejer. amu vad si eu ca 1.4 asta e foarte anti-tuning. filtru si "chip" ajunge ca tuning. ori tot ca mcd-ul ori asa. tu ai si gaz, si ac. cred ca daca o alerg o saptamana te ajung si eu. hai sa zicem fara filtru.

                        pe de alta parte nu cred ca motorul tau mai e la prima tinerete. poti incerca o planare de chiulasa si reglaj culbutori pana una-alta. si daca n-ai ce face cu serpii fa-mi un pret bun
                        1.6-le MPI costa 13 milioane fara ECU (nu am gasit cu tot cu ECU). Cutia merge cea de pe 1.4, este cea mai buna ca are volanta cea mai usoara dintre benzinare. Axa ma costa vreo 15 milioane, softul pe dyno vreo 8, distributia noua inca 3...bla bla, foarte multe cheltuieli pe care nu are rost sa le enumar si sunt 100% convins ca as avea un castig prea mic dat fiind ca am multe pe ea (la cat as mai baga in performante ca sa bat si eu un 16v stock sa zicem, as investi cat nu merita). Nu stiu de ce ma compari mereu cu MCD, eu am masina cu juma' de tona mai grea decat a lui. Nu vand nimic de pe ea, stii bine ca nici daca ii dai forja forjelor nu ma faci din moment ce te faceam din mers si pe gaz fara evacuare.... I-am pus tablele, am de gand sa-mi repar sau schimb un buton de geam electric ca are o mica problema + aeroterma, jantele in primavara si am de gand tot in primavara sa-i verific compresia, sunt foarte curios. Culbutorii abia-s reglati, motorul n-are absolut nicio problema de functionare, merge perfect, se poate sa fie "obosit", nu contest, dar de mers merge foarte ok.

                        edit: in cazul unui 1.6, mai pune si pretul manoperei, RAR-ul eventual, mers la atelierul de GPL pentru un soft nou de 1.6...foarte mare bataie de cap.
                        Last edited by aleXpeed; 28 October 2010, 22:32.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Nena nenea si daca pui 1.6 cu ambreiaju de 200 si cutie de 1.4 ce-are?.tare curios sunt cum ar rezista un ambreiaj de 1.4(180mm) la un 1.6 cu axa chiulasa serpi etc...
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • n-are nici pe dracu. plus ca banuiesc ca ar pune discu sachs macar

                            Comment


                            • Cateva poze cu Distrigazu' de astazi si de ieri, multam' Jockeresu' & ZuzU. Butonul problema s-a reparat, multumesc frumos DaciaShop.

                              Cu tablilii' plec super bine de pe loc fata de Boarbetii' care au intrat la conservat iar viteza maxima a fost de 170 km/h pe ceas cu rotile normale, m-am linistit, sunt super multumit chiar daca dci-ul stock al lui tata ia 180 km/h pe ceas dar trecem cu vederea. N-am putut face poze aseara pe autostrada, era prea greu aparatul ca sa-l iau cu mine)).

                              edit: s-au incarcat foarte greu pozele.
                              Attached Files
                              Last edited by aleXpeed; 30 October 2010, 20:59.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • dci are 85 cp...stai ma calm, daca e sa fie mai buna, tre sa bagi bani nenica..daca te hotarasti, strange bani, bagi un 16v ( sau 1.6 8v ) si termini balciul ;)

                                bafta fratzik
                                " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google