If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am indreptat janta, am umblat prin oras dar s-a facut. Ramane de dat o mica sudura cand le voi duce la polishat ca sa nu se mai vada fisura, sa vad daca le face baiatul ala, daca nu, le sudez repede. A iesit stas. Tehnic nu era stramba deloc, n-aveam batai in volan.
Maine mai caut cauciucuri, sper sa gasesc caci azi n-am gasit.
Referitor la motor. Era un post pe undeva unde spuneau niste baieti ca 1.4 si 1.6 au acelasi bloc motor. Aceeasi chiulasa si supape au sigur. Injectia e aceeasi. Ma gandesc ca difera doar bielele si arborele cotit. Poate si pistoanele.
Cumperi un motor de 1.6 la dezmembrari, iei ce trebuie de pe el, transplantezi la al tau, + soft de 1.6. Ai puterea de 1.6 MPI, plus cutia de 1.4 care cred ca e mai scurta, deci va accelera mai bine... Si ai blocul motor original, deci numai trebuie drumuri la rar si alte nebuneli.
Is curios daca e cineva care a facut schema asta :-?
Nu a facut nimeni chestia asta, auzisem ca pistoanele de 1.6 ar fi putin mai mari in diametru fata de cele de 1.4. Eu raman la 1.4, o voi mai infrumuseta nitel, dupa care nu se stie, de tampenii nu ma las.. tampeniile in timp.
da mah , tot la aia ma refer si eu...si cand am afirmat ca sunt identice am luat in calcul ce am discutat cu Sebastian(Racing Code) acu vreo juma de an cand voiam eu sa fac niste treburi.
Poate ca e identca ca prinderi.
In uzina sunt 2 linii unde se asamblau chiulasele de 1.4 si 1.6.Chiulasele vin turnate de afara, aici doar se prelucreaza iar pe o linie se monteaza supapele, scaunele supapelor, rampa culbutori, culbutorii etc cu axa de 1.4 iar pe cealalta linie se monteaza cu axa de 1.6.
Nu are rost alex ...laso asa cum e .........fa-o frumoasa si faci cum face hzp-u ...senzatie cu 40 km/h......nu toti suntem avem sange de raceri ......scuza expresia ..
Dani nu il mai impulsiona ....isi revine el .....dar poate i-o ajuns si vrea alceva .....
Maine jantele intra la refacut marginile. Cea lovita si reparata e la sudat, maine o iau blanaa.
Azi am repozitionat bucsile pe spate, altceva nenee.
Va fi la exterior simpla gen DUB, nu fac bad-boy, grile, clean etc., jantele tipla si sa o las mai jos, la iarna si-asa nu vreau sa mai circul cu ea. Voi mai lucra la cateva detalii de efect.
Apoi poate continui prostiile... dar nu ma voi mai omori sa ma grabesc. In linie dreapta ii dau de dracii o iau dar pe curbe nu m-am mai riscat.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment