Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am indreptat janta, am umblat prin oras dar s-a facut. Ramane de dat o mica sudura cand le voi duce la polishat ca sa nu se mai vada fisura, sa vad daca le face baiatul ala, daca nu, le sudez repede. A iesit stas. Tehnic nu era stramba deloc, n-aveam batai in volan.

    Maine mai caut cauciucuri, sper sa gasesc caci azi n-am gasit.
    Attached Files
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • Eh,nu aveai la viteza mica,daca ieseai pe drum liber iti zic ca era alta situatia. Te-ai gandit sa le faci negre?

      Comment


      • Buza va fi ca si cum e din fabrica, daca nu mai bine, va luci maxim.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Referitor la motor. Era un post pe undeva unde spuneau niste baieti ca 1.4 si 1.6 au acelasi bloc motor. Aceeasi chiulasa si supape au sigur. Injectia e aceeasi. Ma gandesc ca difera doar bielele si arborele cotit. Poate si pistoanele.

          Cumperi un motor de 1.6 la dezmembrari, iei ce trebuie de pe el, transplantezi la al tau, + soft de 1.6. Ai puterea de 1.6 MPI, plus cutia de 1.4 care cred ca e mai scurta, deci va accelera mai bine... Si ai blocul motor original, deci numai trebuie drumuri la rar si alte nebuneli.

          Is curios daca e cineva care a facut schema asta :-?

          Comment


          • Nu a facut nimeni chestia asta, auzisem ca pistoanele de 1.6 ar fi putin mai mari in diametru fata de cele de 1.4. Eu raman la 1.4, o voi mai infrumuseta nitel, dupa care nu se stie, de tampenii nu ma las.. tampeniile in timp.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Difera inaltimea pistonului, arborele, axa cu came si softu.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • axa cu came e aceeasi. dar se poate cumpara o chiuloasa de 1.6 gpl care oricum este mai buna

                Comment


                • Nu prea e aceeasi.Si dc ai pune chiulasa de 1.6 neaparat?E aceeasi ca pe 1.4
                  Diferentele sunt alea zise de mine mai sus.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • intr-adevar nu e aceiasi...e chiar identica.

                    Comment


                    • se referea la axa cu came ..carcotasule ...

                      Comment


                      • da mah , tot la aia ma refer si eu...si cand am afirmat ca sunt identice am luat in calcul ce am discutat cu Sebastian(Racing Code) acu vreo juma de an cand voiam eu sa fac niste treburi.

                        Comment


                        • Poate ca e identca ca prinderi.
                          In uzina sunt 2 linii unde se asamblau chiulasele de 1.4 si 1.6.Chiulasele vin turnate de afara, aici doar se prelucreaza iar pe o linie se monteaza supapele, scaunele supapelor, rampa culbutori, culbutorii etc cu axa de 1.4 iar pe cealalta linie se monteaza cu axa de 1.6.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • Nu are rost alex ...laso asa cum e .........fa-o frumoasa si faci cum face hzp-u ...senzatie cu 40 km/h......nu toti suntem avem sange de raceri ......scuza expresia ..

                            Dani nu il mai impulsiona ....isi revine el .....dar poate i-o ajuns si vrea alceva .....
                            sigpic

                            Comment


                            • Maine jantele intra la refacut marginile. Cea lovita si reparata e la sudat, maine o iau blanaa.

                              Azi am repozitionat bucsile pe spate, altceva nenee.

                              Va fi la exterior simpla gen DUB, nu fac bad-boy, grile, clean etc., jantele tipla si sa o las mai jos, la iarna si-asa nu vreau sa mai circul cu ea. Voi mai lucra la cateva detalii de efect.


                              Apoi poate continui prostiile... dar nu ma voi mai omori sa ma grabesc. In linie dreapta ii dau de dracii o iau dar pe curbe nu m-am mai riscat.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Hai ca o sa fie " FITZA" stiu eu ca ai gust la modificat o sa iasa de un milion de parai
                                bn ca nu te lasi de prostii
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google