Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • secretos rau asta micu ) ... trage binee rau masina oricum, felicitari ! Ne mai dam cand se incalzeste
    Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

    Comment


    • eu cand v-am zis vineri ca va duceti sa puneti axa, voi nu domne... schimba capetele de bara . M-am plimbat cu ea aseara. Din pacate (din punctul meu de vedere) e mult mult mult mai galagioasa evacuarea acum dar masina trage foarte bine de la 4000. Adevarul e ca nu iti dai seama foarte bine cand te dai la ea dar cand faci comparatie cu alte masini iti dai seama ca trage.

      Sa te tii de capul lui sa schimbe pe bune si capetele de bara ca ii fug rotile )

      Comment


      • Originally posted by cos_min_i View Post
        inca un "dezaxat" ...

        sa.... prelungirea ...sti tu de ce
        ... neserios , nu mi-ai dat si mie impresii despre cum trage masina
        Multumesc mult de tot pentru ajutorul si suportul acordat!! Ramane sa te cinstesc cumva. Jos trage mai prost ca inainte, trebuie sa reglez debitul de GPL care il da in relanti insa sus dupa 4500 rpm. asa e super tare, trage pana in limitare desi ca si sofer poate nu simti vre-un cuplu sau ceva cum nu fusese impresionat Melcu' (ala vrea sa fie racheta) +++ sunetul, suna evacuarea mai tare pe toata plaja de ture iar motorul se aude criminal.

        Nici eu nu fusesem mai demult impresionat de 16v remapat cand condusesem, insa pe linie ma rupea... deci trage super, imi trebuie un soft, poate sa mai tiganesc admisia, nu stiu daca merita, si sa inlocuiesc gatuirea de 40mm. de pe traseu..


        Originally posted by Dany_DNY View Post
        secretos rau asta micu ) ... trage binee rau masina oricum, felicitari ! Ne mai dam cand se incalzeste
        N-am putut adormi pana la 6 dimineata, mai vroiam sa ma plimb dar era polei pe jos). Vroiam sa-ti vad reactia a 2-a oara cand te batusem nitel, tu care stiai ca a ta tragea mult mai bine dupa ce ti-ai pus evacuarea.

        Originally posted by o8MeLC View Post
        eu cand v-am zis vineri ca va duceti sa puneti axa, voi nu domne... schimba capetele de bara . M-am plimbat cu ea aseara. Din pacate (din punctul meu de vedere) e mult mult mult mai galagioasa evacuarea acum dar masina trage foarte bine de la 4000. Adevarul e ca nu iti dai seama foarte bine cand te dai la ea dar cand faci comparatie cu alte masini iti dai seama ca trage.

        Sa te tii de capul lui sa schimbe pe bune si capetele de bara ca ii fug rotile )
        Da ma, nu te mai baga in scaun de jos dar sus se duce super, nu mai are cuplul ala de dinainte oricum). Chiar trebuie sa schimb capetele de bara, acuma pe bune).

        Deci am pus pana la urma axa de 263 de grade si sunt foarte multumit pentru nevoile mele. Si sa ma f?t si eu in prelungirea barii de sub spoilerul fata, imi juleam pielea de pe mana cand dadeam la cric, ai dreptate CGK-ule). Pun si o poza mai veche care imi place mult.
        Attached Files
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Buna axa aia. Tare sunt curios si cred ca o sa ma pun si eu la start langa tine sa vedem si noi cum se comporta pe langa un 1.6. Sau daca nu apucam un 400m, macar in dreapta poate ma dai si pe mine o tura mica. Bafta in continuare. PS: as vrea sa vad o filmare cu sunetul evacuarii. Tu aveai parca colector de evacuare 4-2-1 si traseul de 50 nu?

          Se observa in poza ca sunt 4-2-1. Scuze de intrebare prosteasca. Pe ce diametru sunt si la cine i-ai facut?
          Last edited by cristi_ccd; 23 January 2012, 14:15. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • 40 ext -37 int la mine sunt facuti

            ps... la fel si cu conductele de aer Alexe .........
            Last edited by cos_min_i; 23 January 2012, 16:35. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Draguta matza, nu o donezi ca n-ai ce face cu doua )
              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

              Comment


              • Momaie sa o stapanesti sanatos .......astept sa vad ce poate gazu cand o sa veni acasa

                Sfat da DR**ULUI aeru conditionat jos ... si nu mai fa figuri ,ca nu iti foloseste ..... .............prea multe accesorii )........
                o sa te dai cu MIU, ALin ,MCD o sa te arda 1 masina ..........o sa le dai jos rand pe rand )))

                Astept rezultate , cand o veni caldura dar nu cu logan ......ca sunt satul...............vreau sa bati marci de prestigiu
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • Dupa ce ca abea trage 1,4-le asta al tau , acu mai merge si in 3...pfff...e bine bre
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • sa fie in bafta ta tamaie, ma dai o tura cand ne vedem
                    strange bani si ia-ti 4 anvelope noi de vara, ceva misto

                    Comment


                    • lasa ca vin eu si-i scot fumurile lui asta micu'

                      Comment


                      • cam greu de crezut Razvan,sincer!!!!

                        o sa te cam alerge Viteza,el are motorul dintr-o bucata !
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • cum ma sa`i scoti tu fumurile ,cand el m`a batut pe mine...
                          putin cei drept , da m`a batut

                          Comment


                          • Originally posted by cristi_ccd View Post
                            Buna axa aia. Tare sunt curios si cred ca o sa ma pun si eu la start langa tine sa vedem si noi cum se comporta pe langa un 1.6. Sau daca nu apucam un 400m, macar in dreapta poate ma dai si pe mine o tura mica. Bafta in continuare. PS: as vrea sa vad o filmare cu sunetul evacuarii. Tu aveai parca colector de evacuare 4-2-1 si traseul de 50 nu?

                            Se observa in poza ca sunt 4-2-1. Scuze de intrebare prosteasca. Pe ce diametru sunt si la cine i-ai facut?
                            A ta parca e resoftata Cristi, asa-i? As fi curios cum stau cu un 1.6 full standard de la mama lui. Ai rotile mai mici din start, pe alea albe de Williams.

                            Originally posted by cos_min_i View Post
                            40 ext -37 int la mine sunt facuti

                            ps... la fel si cu conductele de aer Alexe .........
                            Sha'neam si pe conductele de A/C-eu cu cine le-a pus)... si pe furtunele de la injectoarele de GPL.

                            Originally posted by Christnacht View Post
                            Draguta matza, nu o donezi ca n-ai ce face cu doua )
                            Noo, p-aia o tin ca voi cu 16 valve aveti doua axe iar eu am una buna si o matza consolare). Aia standard nu se pune).

                            Originally posted by lau911 View Post
                            Momaie sa o stapanesti sanatos .......astept sa vad ce poate gazu cand o sa veni acasa

                            Sfat da DR**ULUI aeru conditionat jos ... si nu mai fa figuri ,ca nu iti foloseste ..... .............prea multe accesorii )........
                            o sa te dai cu MIU, ALin ,MCD o sa te arda 1 masina ..........o sa le dai jos rand pe rand )))

                            Astept rezultate , cand o veni caldura dar nu cu logan ......ca sunt satul...............vreau sa bati marci de prestigiu
                            Nici nu stii cat visez sa bat un TDI, un 316-318 d-alea in mintile lor, de ce nu si 320 daramate). Totul pana ma oftic iar deocamdata tot full ramane. Full fara.. trapa, piele, cutie automata, webasto, geamuri electrice spate, ABS, EBV, AFU, ETC. ETC..

                            Originally posted by FloNZN View Post
                            Dupa ce ca abea trage 1,4-le asta al tau , acu mai merge si in 3...pfff...e bine bre
                            Rar balbaie sa stii). Motorul merge rotund iar cateodata se balbaie dar isi revine. Pe evacuare se aude cel mai bine daca e sa balbaie.

                            Originally posted by geo_ultras View Post
                            sa fie in bafta ta tamaie, ma dai o tura cand ne vedem
                            strange bani si ia-ti 4 anvelope noi de vara, ceva misto
                            Mersi Rahovaree, te dau si pe tine cu aparatul comutat pe 3.5RON/km. ). Vad cu gumele la Borbeturi... am si ceva cheltuieli de facut cu casa iar, vreau sa merg si la Brasov, sa fac directia oleaca, vreau si Dyno, soft final, multee.

                            Originally posted by razvanamza View Post
                            lasa ca vin eu si-i scot fumurile lui asta micu'
                            N-ai cum sa-mi scoti fumurile din moment ce merg cu diesel zilnic. Maxim!

                            Originally posted by matheo66c View Post
                            cam greu de crezut Razvan,sincer!!!!

                            o sa te cam alerge Viteza,el are motorul dintr-o bucata !
                            Si daca-si pune 2.0 16v parca vad ca-l bat cu o aripa)). Masina aia e facuta sa nu traga...

                            Originally posted by CataFOF View Post
                            cum ma sa`i scoti tu fumurile ,cand el m`a batut pe mine...
                            putin cei drept , da m`a batut
                            Zi-i tu Fofule, te-am batut pe tine care esti un etalon pentru liniutarii de pa' forum)). Vorbim ma! dupa "amenintarile" lui Amza => Amza in viitor il bate pe FOF...hahahaa)).
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Daca te bate amza ,deschid capota fac ceva si tura urmatoare il bati garantat...

                              Comment


                              • drace....daca vrei 1.6 full te astept

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google