Originally posted by catafof
View Post
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
-
Originally posted by alessandro View Postcu toate riscurile imi asum urmatorul post....
o femeie nu te face sa simti si sa traiesti cum te o face o masina adevarata.
Si sa nu-mi spui ca un logan de 1.4 poate fi o masina adevarata... nici cu cele mai mari tiganeli.
Comment
-
Dorinta pentru femeie e doar programare genetica din nastere, masina adevarata este aia care te face fericit, este dezvoltarea propriei personalitati sub impulsul ratiunii si constiintei
O femeie poate avea si taranul de pe camp mutilat de incultura si alcool
Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostDorinta pentru femeie e doar programare genetica din nastere, masina adevarata este aia care te face fericit, este dezvoltarea propriei personalitati sub impulsul ratiunii si constiintei
O femeie poate avea si taranul de pe camp mutilat de incultura si alcool
Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner
Dorinta pt femeie nu e doar programare genetica, ci o cascada hormonala mult mai complexa decat pt o masina.
Oricum scoti niste texte, ce nu prea merita pe alocuri dezbatute.
Acum, pe bune, la rece :"masina adevarata este aia care te face fericit, este dezvoltarea propriei personalitati sub impulsul ratiunii si constiintei". Ratiune? Constienta? Dezvoltatea propriei personalitati? Adica personalitatea ta este logan? Si nici macar tiganit? Pe bune?
Comment
-
Cu fomeia sunt in tratative dar asa sunt "overclock-at", daca n-am o masina sa ma multumeasca cum trage nu ma simt deloc bine, sunt ganditor... bai cum tragea Vectra A SFI.. demential. Cel mai bine e ori sa schimb motorul la Logan, ori sa o chelesc desi nu prea agreez treaba asta, ori.. cine stie, cert e ca nu am compresie buna deloc.
Nu vreau 1.6 16v. La treaba cu compresorul ma duceau foarte multi bani softurile, un ECU destept + un soft final pe putin.
In fine, am schimbat capetele de bara, i-am facut geometria si nu mai bubuie nimic la articulatii la trecerea liniilor de tramvai sau la anumite gropi. Nici cand ii dau talpa cu volanul drept nu se mai duce masina unde vrea ea si nici nu-mi mai trage stanga. Directia este foarte foarte precisa, am luat capete de bara originale de la magazin Dacia. In principiu, in afara de greieri, un bloc de lumini buclucas si un senzor de temperatura la fel de buclucas, nu mai am decat sa-i bag combustibil si sa traga mai altfel.
Comment
-
Bre, ori iei masina de 150 cai + de, ori o lasi dracului de toroapa.
Ce pana mea atatea drame pt 75 de cai? Vad ca se tot perinda o atmosfera telenovelistica pe aici. Vrei putere, scoate cascavalul. N-ai? Atunci taci si fa-i, nu plange pe aici, ca nu-i barbatesc deloc.
@mars: sa mor de am putut procesa ce ai spus. Probabil vedem lucrurile total diferit, de aceea "nu m-am prins".
Comment
-
Comment