Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu cred ca apuca 2 saptamani. Motorul asta pe masina .... Te duci degreaba la Rar ... Imi pare rau ca am muncit atat la ea acuma....
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • Alexe felicitari pt achizitie...salcoxezi cu placere si fara probleme..o sa bati muulte masini cu ia in configuratia asta..fai doar un soft bun si gata. La RAR ce dreacu cauti nj ti l omologheaza...am fost eu si nu merge.depaseste cu 30 la suta puterea vechiului motor. Bafta !
      sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Comment


      • 1.4 k7j full option (240.XXX Km) corversie la 1.6 16v k4m 69.XXX km chel


        Toata povestea a inceput cand Alex se tot plangea ca masina nu prea ii trage si ca bea cafea pana masina ajunge la 100km , nu depaseste (lucru pe care il poate confirma geo )etc .
        I-am prpous sa lase masina pe mana mea si a lui marsc si ii face un upgrade frumusel ..

        Intr-un final miercuri dimineata dupa o discutie pe facebook am zis ca ne punem pe treaba , in 20 minute a gasit un K4m,ok , Dupa aproximativ 2 ore eram acolo si peste vreo 3 ore la cumparat ,urmand a 2 zi sa mergem sa il aducem acasa .....
        Conversia a inceput joi seara la ora 4 :30 am inceput sa dam motorul jos si seara la ora 22 :30 16v-le era sus pe masina ..datorita urmatorilor indivizi (Marsc ,Melcu ,Vijelie , eu si Viteza )
        Vineri la ora 6 masina trebuia sa mearga ...dementu de propietar trebuia sa ajunga la Alexandria ,bineinteles ca nu a plecat decat Sambata dimineata ..
        Vineri am lucrat toata ziua mai mult am alergat dupa piese ..Si cand am pus tot la punct cand sa pornim .....NIMIC ....Nenorocita doar invartea ,nu primea benzina .Dupa telefoane nervi etcccc
        Aici intra Intra Mihai Dzu pe fir accidental ....Si imi arunca o fisa cu masa de pe motor ,imediat am pus FIRUL care stiam si a pornit din prima
        Apoi am puso pe roti si CoX ca la balamuc ....

        A inceput sa fac primele victime rupandu-i capu lu Dny 16v cu 2 masini si urmeaza si Geo 16v cat de curand

        Eu si momaie multumim pe aceasta cale tuturor pentru ajutor (Marx , geo , Cozmin CGK (in mod special pentru gazduire ) , DZy , melc ,vijelie etc )

        Si sper in contiunuare sa se gasesca intelegere si motorul asta "Nou" sa ramana pe Distrigaz


        videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă

        ATENTIE! Contine limbaj obscen si licentios
        Attached Files
        Last edited by lau911; 7 September 2013, 15:44.
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • Momaie si Gogaie Motorsport
          Baieti , sincere felicitari !
          Legat de omologare , stiu ca noul motor poate avea +40% mai multa putere , nu +30 , deci 75+75x0,4= 105. Daca motorul este de pe vreun Logan , singura problema ar ramane factura de la service...
          I changed her oil , she changed my life
          sigpic

          Comment


          • Laule...ne-am miscat bine rau. Esti tare...doar tu ai facut 60-70% din toata treaba.
            Cu pauza de shaorma, in 6 ore motorul era sus.
            Altii nu reusesc asta cu macara si elevator

            Speedule...dupa cat am muncit...sa nu te puna necuratu' sa dai motoru asta jos !!!

            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

            Comment


            • Bravo voua!
              Eu am ramas impresionat de viteza cu care ati lucrat, mai ales tinand cont de faptul ca masina merge.
              BRAVO!

              Comment


              • Nici factura de service nu e o problema..... sau mai facut omologari de genu .... si se mai pot face ..... relaxeazate speedule ca o sai dai viteza ))

                Comment


                • Originally posted by Alex_MIU View Post
                  Bravos ma! ce sa zic,sa il coxezi cu placere .Cutia e cea de 16v?Dupa ce termini cu transplantul ce ganduri ai?mergi mai departe la axe,admisie si alte nebunii?
                  Mersi frumos! Cutia este cea de 1.4 caci sigur rezista insa ambreiajul si volanta sunt de 16v (initial vroiam sa tin ambreiajul si volanta de 1.4 dupa modelul "Melcu' " insa cum la el abia daca mai prinde din cauza cuplului si puterii, am decis sa iau motorul cu tot cu volanta si ambreiaj).

                  Originally posted by o8MeLC View Post
                  dupa ce merge cu el, ia bataie de la dny si geo si pune inapoi 1.4
                  Hai ca m-am descurcat cu ei. Adversarul de-o viata tu esti. Acum chiar e interesant sa ne dam)). Daca si acum ma bati, il sun pe Gogaie, Marx, Vijulie, Dyz, Geo si punem 1.4 inapoi))... glumesc. Si a ta trage foarte foarte bine.

                  Originally posted by B-53-SDP View Post
                  Foarte frumos. Sa il alergi cu placere.
                  Multumesc frumos. Doar la nevoie ii dau cox sau in serile cu activitate si relaxare.

                  Originally posted by razvanamza View Post
                  daca a pastrat volanta de 1.4 bate la dny ca la fasole. doar ca o sa schimbe ambreiajul o data cu uleiul. m-am reabonat la thread!
                  N-am riscat sa las ambreiajul si volanta de 1.4. Probabil ca ambreiajul nu ar mai fi prins asa bine la cald... volanta cred ca ar ajuta, dar ambreiajul in sine nu, poate doar sa fie foarte calitativ ca material ca sa nu patineze.

                  Originally posted by vyalli View Post
                  opa inca ceva frumos pe forum swap de motor in timp record...spor la modificare si sa nu ai probleme cu el pana la 260.000
                  Mersi frumos si probabil ca voi ajunge la kilometrii aia in 20 de ani)).

                  Originally posted by alessandro View Post
                  Traditia spune ca eu trebuie sa il bat



                  Ambreiaj de 1.4 pe 16v chiar nu e ok Si asa sufera ala stock de 200.



                  Logic...am fost eu acolo
                  Am mers pe mana voastra cu ambreiajul, mai ales dupa ce stim practic cum este ambreiajul lui Melcu'.

                  Originally posted by CataFOF View Post
                  Viteza, aerul nu.l arunci la mine?
                  Se pastreaza tot ce-am dat jos, imi pare rau insa 'al batran are nostalgii.

                  Originally posted by Dany_DNY View Post
                  Iti dau eu traseul meu ma ... nu ti-am zis !

                  Se misca frumos masina, imi place ! Felicitari
                  Mersi frumos si ti-l cer cand o sa am masina pregatita, in sensul de a fi doar la stadiul de a avea nevoie de traseul standard Euro 4. O zi imi va trebui imprumut...

                  Originally posted by florin_dnf View Post
                  Alexe felicitari pt achizitie...salcoxezi cu placere si fara probleme..o sa bati muulte masini cu ia in configuratia asta..fai doar un soft bun si gata. La RAR ce dreacu cauti nj ti l omologheaza...am fost eu si nu merge.depaseste cu 30 la suta puterea vechiului motor. Bafta !
                  Mersi frumos Florine! Imi place la nebunie cum se misca insa nu am plecare neam ca sunt cauciucuri de iarna aproape la martorii de vara si nu sunt facute pentru asa ceva. Din cate stiu ai intrebat la RAR de K4M de Renault pus pe un Renault (alt cod fata de cel pus pe Logan insa aceeasi mancare de peste, fizic vorbind ca motor). Stiu un Logan 1.4 din 2005 cu 16v omologat (motorul era de Logan). E la limita de putere omologabila ieftin dar motorul de 16v trebuie sa fi fost de pe un Logan.

                  Originally posted by Teo21Din View Post
                  Momaie si Gogaie Motorsport
                  Baieti , sincere felicitari !
                  Legat de omologare , stiu ca noul motor poate avea +40% mai multa putere , nu +30 , deci 75+75x0,4= 105. Daca motorul este de pe vreun Logan , singura problema ar ramane factura de la service...
                  Exact asa spun si eu, mersi frumos! Mai trebuie factura, sa-i conectez GPL-ul pentru mersul domol, jos dungi, stickere, puse arcurile standard si un traseu de evacuare Euro 4 pentru Rar. Apoi puse iar arcurile inapoi la locul lor.

                  Originally posted by alessandro View Post
                  Laule...ne-am miscat bine rau. Esti tare...doar tu ai facut 60-70% din toata treaba.
                  Cu pauza de shaorma, in 6 ore motorul era sus.
                  Altii nu reusesc asta cu macara si elevator

                  Speedule...dupa cat am muncit...sa nu te puna necuratu' sa dai motoru asta jos !!!

                  Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
                  Mai bine fac puscarie cu voi in celula decat sa dau jos motorul asta. Am muncit prea mult, cu emotii, asteptari, sperante si chiar nu vreau. 'Al batran incepe sa coopereze))).

                  Originally posted by Cezar View Post
                  Bravo voua!
                  Eu am ramas impresionat de viteza cu care ati lucrat, mai ales tinand cont de faptul ca masina merge.
                  BRAVO!
                  Multumesc frumos Cezar! Acum se fac reglajele de finete ca sa fie asa cum trebuie.

                  Originally posted by b-29-dzv View Post
                  Nici factura de service nu e o problema..... sau mai facut omologari de genu .... si se mai pot face ..... relaxeazate speedule ca o sai dai viteza ))
                  Multumesc mult de sfaturi si ajutori Mihai si vorbim cand va fi vorba de nenorocita aia de factura ca ai trecut prin asta! Le spunem sa ne scrie pe factura ca a fost montata la service-ul "In Puii Mei Rally Team", service cu sariti de pe fix (Momaie, Gogaie, Comunistu', Dorel, Consilieru', Dr. Bacalbasa + Mandea))).

                  In noaptea in care am terminat de montat motorul ma certasem rau de tot cu tata pentru modificarea facuta de am crezut ca o sa dorm la altii acasa, in spital sau in Loganul cu proaspatul 16v)).

                  A doua zi am mers la Alexandria cu noaptea-n cap iar conform litrajului, din fata blocului pana in curtea de la tara am avut un consum de 5%. Mersul a fost linistit, in a 4-a la 2000 rpm. in localitati iar in afara acestora in a 5-a la 2200-2400 rpm. Consuma nenorocit de putin la mers normal ceea ce m-a impresionat sincer in sensul ca nu ma asteptam la un consum atat de mic din partea unui motor pe benzina. Cuplu foarte bun, masinuta este foarte aerisita, m-am obisnuit fara servo' si nu regret absolut nimic din cele intamplate. Este o configuratie foarte tare nene, simt ca am o masina). Pentru tehnologii, inovatii, servo' etc. exista dCi-ul...

                  Cel batran intre timp s-a obisnuit cu gandul si s-a imbunat, a inceput sa priceapa omeneste ce si cum, i-am spus de consum, de sprint si ca schimbarea motorului este un semn ca nu voi renunta la Logan prea curand, este foarte ieftin de intretinut, tine cu casa si este fiabila. M-a ambitionat sa o omologhez atat pentru linistea sa cat si pentru a mea insa stie ca mai am nevoie de timp pentru toate reglajele si detaliile de realizat ca sa fie buna de RAR. Daca n-aveam intentii de omologare as fi luat alt motor.

                  Ma bucur ca baza este buna si sunt foarte multumit acum, mai pot iesi cu Loganarii raceri in noptile frumoase, nu doar sa ma oftic pe margine si sa am regrete. Am de gand sa ii conectez gazul, sa izolez si sa aranjez firele de la motor foarte frumos, sa fac o revizie motorului (ulei, filtre si bujii noi), de schimbat bieletele antiruliu vechi de cand e masina ca acum bara antiruliu sta in soricei fiind rupte si ruginite, de schimbat bieletele de directie + facut geometria, jos stickere, montat arcurile normale, scutul si un traseu de Euro 4 iar apoi... examen. Dupa "examen" incepem sa ne facem de cap usor dar sigur.

                  In viitorul indepartat, ca idee, as remonta servo-directia doar cu o pompa electrica de dci pentru ca sigur merita iar dinamica ramane aceeasi.

                  edit: Gogaie mi-a aruncat filtrul de aer negru la gunoi pe Kiseleff. Clar revizie...))))
                  Last edited by aleXpeed; 9 September 2013, 03:10.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • si ai pus si tu un ciorapel ceva? asa, de dragul noului propulsor.

                    Comment


                    • A pus o pufoaica .....ca sa nu traga cunva un sobolan /dihor pe admisie ,ca plecat pe Unirii acasa ,stim cu toti ca acolo colcaie de sobolani

                      Aceiasi mentalitate aveti sa mor .......l-am dat jos ca era imbacsit de praf si mizerie .. masina se comporta altfel ...momaie repede acuma totusi sa il punem inapoi sa nu intre ceva in motor .
                      Doamne sfinte i-am luat filtrul din mana si i l-am aruncat vreo 20m .."Ia filtru de aer "
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • trage masina acum cum n-a tras in viata ei, e bine ca il ambitionezi si pe dny-u a plecat cam repede aseara acasa )))
                        Can't touch this !

                        Comment


                        • daca nu tineti la segmenti este problema voastra. un motor fara filtru de aer se uzeaza de cel putin 3-4 ori mai repede, si asta daca nu inhaleaza pietricele sau alte minuni, caz in care il faci praf in cativa km.

                          Comment


                          • si apoi in 15 ore MAXIM pune alt motor ... )))
                            Can't touch this !

                            Comment


                            • Vorba lu Matheo "SCuipa soareci pe toba " )) ....crezi ca merge cu ea la Dakar
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • Intre timp am schimbat senzorul de viteza de 1.4 cu cel de 1.6 16v, am schimbat bieletele anti-ruliu (unul fiind retezat cand am dat jos cadrul motor iar celalalt a putut fi scos doar cu flexul), am facut geometria, am schimbat traseul de evacuare cu unul de 1.6 16v Euro 4 (inclusiv toba) multumesc Dany_DNY, am pus sonda lambda aval, am sters eroarea sondei, am pus arcurile standard, am achizitionat ulei Castrol Magnatec 5w40 + filtru de ulei si de aer, iar maine urmeaza sa adaptez GPL-ul la dorei, de obtinut factura de montaj in service, de schimbat uleiul si filtrele, aranjat firele in compartimentul motor iar ca ultime chestii de care sunt indecis sa le fac ar fi sa pun scutul si sa dau jos dungile.

                                Joi sau vineri vreau sa intru in hala la RAR pentru omologarea motorului. Doamne Ajuta!

                                Cel mai important este ca cel mai aprig dusman al transplantului s-a domolit si ma sustine moral pana la final.

                                Daca mi-l omologheaza asa fac... http://www.youtube.com/watch?v=Kk1Kg7tvHoY si cer autografele tuturor celor implicati pe admisie ca e loc.
                                Last edited by aleXpeed; 11 September 2013, 03:19.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google