Nu cred ca apuca 2 saptamani. Motorul asta pe masina .... Te duci degreaba la Rar ... Imi pare rau ca am muncit atat la ea acuma....
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
-
Alexe felicitari pt achizitie...salcoxezi cu placere si fara probleme..o sa bati muulte masini cu ia in configuratia asta..fai doar un soft bun si gata. La RAR ce dreacu cauti nj ti l omologheaza...am fost eu si nu merge.depaseste cu 30 la suta puterea vechiului motor. Bafta !sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
1.4 k7j full option (240.XXX Km) corversie la 1.6 16v k4m 69.XXX km chel
Toata povestea a inceput cand Alex se tot plangea ca masina nu prea ii trage si ca bea cafea pana masina ajunge la 100km , nu depaseste (lucru pe care il poate confirma geo )etc .
I-am prpous sa lase masina pe mana mea si a lui marsc si ii face un upgrade frumusel ..
Intr-un final miercuri dimineata dupa o discutie pe facebook am zis ca ne punem pe treaba , in 20 minute a gasit un K4m,ok , Dupa aproximativ 2 ore eram acolo si peste vreo 3 ore la cumparat ,urmand a 2 zi sa mergem sa il aducem acasa .....
Conversia a inceput joi seara la ora 4 :30 am inceput sa dam motorul jos si seara la ora 22 :30 16v-le era sus pe masina ..datorita urmatorilor indivizi (Marsc ,Melcu ,Vijelie , eu si Viteza )
Vineri la ora 6 masina trebuia sa mearga ...dementu de propietar trebuia sa ajunga la Alexandria ,bineinteles ca nu a plecat decat Sambata dimineata ..
Vineri am lucrat toata ziua mai mult am alergat dupa piese ..Si cand am pus tot la punct cand sa pornim .....NIMIC ....Nenorocita doar invartea ,nu primea benzina .Dupa telefoane nervi etcccc
Aici intra Intra Mihai Dzu pe fir accidental ....Si imi arunca o fisa cu masa de pe motor ,imediat am pus FIRUL care stiam si a pornit din prima
Apoi am puso pe roti si CoX ca la balamuc ....
A inceput sa fac primele victime rupandu-i capu lu Dny 16v cu 2 masini si urmeaza si Geo 16v cat de curand
Eu si momaie multumim pe aceasta cale tuturor pentru ajutor (Marx , geo , Cozmin CGK (in mod special pentru gazduire ) , DZy , melc ,vijelie etc )
Si sper in contiunuare sa se gasesca intelegere si motorul asta "Nou" sa ramana pe Distrigaz
ATENTIE! Contine limbaj obscen si licentiosAttached Files- IMG_3018.jpg (63.9 KB, 335 views)
- IMG_3019.jpg (70.7 KB, 334 views)
- IMG_3020.jpg (76.9 KB, 333 views)
- IMG_3021.jpg (74.8 KB, 332 views)
- IMG_3023.jpg (111.6 KB, 330 views)
- IMG_3024.jpg (85.0 KB, 251 views)
- IMG_3025.jpg (81.4 KB, 254 views)
- IMG_3028.jpg (110.3 KB, 257 views)
- IMG_3029.jpg (135.7 KB, 243 views)
- IMG_3030.jpg (87.5 KB, 229 views)
- IMG_3032.jpg (102.3 KB, 263 views)
- IMG_3037.jpg (106.8 KB, 268 views)
- IMG_3041.jpg (115.0 KB, 270 views)
Last edited by lau911; 7 September 2013, 15:44.sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Momaie si Gogaie Motorsport
Baieti , sincere felicitari !
Legat de omologare , stiu ca noul motor poate avea +40% mai multa putere , nu +30 , deci 75+75x0,4= 105. Daca motorul este de pe vreun Logan , singura problema ar ramane factura de la service...I changed her oil , she changed my life
sigpic
Comment
-
Laule...ne-am miscat bine rau. Esti tare...doar tu ai facut 60-70% din toata treaba.
Cu pauza de shaorma, in 6 ore motorul era sus.
Altii nu reusesc asta cu macara si elevator
Speedule...dupa cat am muncit...sa nu te puna necuratu' sa dai motoru asta jos !!!
Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
Comment
-
Originally posted by Alex_MIU View PostBravos ma! ce sa zic,sa il coxezi cu placere .Cutia e cea de 16v?Dupa ce termini cu transplantul ce ganduri ai?mergi mai departe la axe,admisie si alte nebunii?
Originally posted by o8MeLC View Postdupa ce merge cu el, ia bataie de la dny si geo si pune inapoi 1.4
Originally posted by B-53-SDP View PostFoarte frumos. Sa il alergi cu placere.
Originally posted by razvanamza View Postdaca a pastrat volanta de 1.4 bate la dny ca la fasole. doar ca o sa schimbe ambreiajul o data cu uleiul. m-am reabonat la thread!
Originally posted by vyalli View Postopa inca ceva frumos pe forum swap de motor in timp record...spor la modificare si sa nu ai probleme cu el pana la 260.000
Originally posted by alessandro View PostTraditia spune ca eu trebuie sa il bat
Ambreiaj de 1.4 pe 16v chiar nu e ok Si asa sufera ala stock de 200.
Logic...am fost eu acolo
Originally posted by CataFOF View PostViteza, aerul nu.l arunci la mine?
Originally posted by Dany_DNY View PostIti dau eu traseul meu ma ... nu ti-am zis !
Se misca frumos masina, imi place ! Felicitari
Originally posted by florin_dnf View PostAlexe felicitari pt achizitie...salcoxezi cu placere si fara probleme..o sa bati muulte masini cu ia in configuratia asta..fai doar un soft bun si gata. La RAR ce dreacu cauti nj ti l omologheaza...am fost eu si nu merge.depaseste cu 30 la suta puterea vechiului motor. Bafta !
Originally posted by Teo21Din View PostMomaie si Gogaie Motorsport
Baieti , sincere felicitari !
Legat de omologare , stiu ca noul motor poate avea +40% mai multa putere , nu +30 , deci 75+75x0,4= 105. Daca motorul este de pe vreun Logan , singura problema ar ramane factura de la service...
Originally posted by alessandro View PostLaule...ne-am miscat bine rau. Esti tare...doar tu ai facut 60-70% din toata treaba.
Cu pauza de shaorma, in 6 ore motorul era sus.
Altii nu reusesc asta cu macara si elevator
Speedule...dupa cat am muncit...sa nu te puna necuratu' sa dai motoru asta jos !!!
Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
Originally posted by Cezar View PostBravo voua!
Eu am ramas impresionat de viteza cu care ati lucrat, mai ales tinand cont de faptul ca masina merge.
BRAVO!
Originally posted by b-29-dzv View PostNici factura de service nu e o problema..... sau mai facut omologari de genu .... si se mai pot face ..... relaxeazate speedule ca o sai dai viteza ))
In noaptea in care am terminat de montat motorul ma certasem rau de tot cu tata pentru modificarea facuta de am crezut ca o sa dorm la altii acasa, in spital sau in Loganul cu proaspatul 16v)).
A doua zi am mers la Alexandria cu noaptea-n cap iar conform litrajului, din fata blocului pana in curtea de la tara am avut un consum de 5%. Mersul a fost linistit, in a 4-a la 2000 rpm. in localitati iar in afara acestora in a 5-a la 2200-2400 rpm. Consuma nenorocit de putin la mers normal ceea ce m-a impresionat sincer in sensul ca nu ma asteptam la un consum atat de mic din partea unui motor pe benzina. Cuplu foarte bun, masinuta este foarte aerisita, m-am obisnuit fara servo' si nu regret absolut nimic din cele intamplate. Este o configuratie foarte tare nene, simt ca am o masina). Pentru tehnologii, inovatii, servo' etc. exista dCi-ul...
Cel batran intre timp s-a obisnuit cu gandul si s-a imbunat, a inceput sa priceapa omeneste ce si cum, i-am spus de consum, de sprint si ca schimbarea motorului este un semn ca nu voi renunta la Logan prea curand, este foarte ieftin de intretinut, tine cu casa si este fiabila. M-a ambitionat sa o omologhez atat pentru linistea sa cat si pentru a mea insa stie ca mai am nevoie de timp pentru toate reglajele si detaliile de realizat ca sa fie buna de RAR. Daca n-aveam intentii de omologare as fi luat alt motor.
Ma bucur ca baza este buna si sunt foarte multumit acum, mai pot iesi cu Loganarii raceri in noptile frumoase, nu doar sa ma oftic pe margine si sa am regrete. Am de gand sa ii conectez gazul, sa izolez si sa aranjez firele de la motor foarte frumos, sa fac o revizie motorului (ulei, filtre si bujii noi), de schimbat bieletele antiruliu vechi de cand e masina ca acum bara antiruliu sta in soricei fiind rupte si ruginite, de schimbat bieletele de directie + facut geometria, jos stickere, montat arcurile normale, scutul si un traseu de Euro 4 iar apoi... examen. Dupa "examen" incepem sa ne facem de cap usor dar sigur.
In viitorul indepartat, ca idee, as remonta servo-directia doar cu o pompa electrica de dci pentru ca sigur merita iar dinamica ramane aceeasi.
edit: Gogaie mi-a aruncat filtrul de aer negru la gunoi pe Kiseleff. Clar revizie...))))Last edited by aleXpeed; 9 September 2013, 03:10.
Comment
-
A pus o pufoaica .....ca sa nu traga cunva un sobolan /dihor pe admisie ,ca plecat pe Unirii acasa ,stim cu toti ca acolo colcaie de sobolani
Aceiasi mentalitate aveti sa mor .......l-am dat jos ca era imbacsit de praf si mizerie .. masina se comporta altfel ...momaie repede acuma totusi sa il punem inapoi sa nu intre ceva in motor .
Doamne sfinte i-am luat filtrul din mana si i l-am aruncat vreo 20m .."Ia filtru de aer "sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Vorba lu Matheo "SCuipa soareci pe toba " )) ....crezi ca merge cu ea la Dakarsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Intre timp am schimbat senzorul de viteza de 1.4 cu cel de 1.6 16v, am schimbat bieletele anti-ruliu (unul fiind retezat cand am dat jos cadrul motor iar celalalt a putut fi scos doar cu flexul), am facut geometria, am schimbat traseul de evacuare cu unul de 1.6 16v Euro 4 (inclusiv toba) multumesc Dany_DNY, am pus sonda lambda aval, am sters eroarea sondei, am pus arcurile standard, am achizitionat ulei Castrol Magnatec 5w40 + filtru de ulei si de aer, iar maine urmeaza sa adaptez GPL-ul la dorei, de obtinut factura de montaj in service, de schimbat uleiul si filtrele, aranjat firele in compartimentul motor iar ca ultime chestii de care sunt indecis sa le fac ar fi sa pun scutul si sa dau jos dungile.
Joi sau vineri vreau sa intru in hala la RAR pentru omologarea motorului. Doamne Ajuta!
Cel mai important este ca cel mai aprig dusman al transplantului s-a domolit si ma sustine moral pana la final.
Daca mi-l omologheaza asa fac... http://www.youtube.com/watch?v=Kk1Kg7tvHoY si cer autografele tuturor celor implicati pe admisie ca e loc.Last edited by aleXpeed; 11 September 2013, 03:19.
Comment
Comment