Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se poate ma si din Diesel benzina .......ar fi strigator la cer sa nu se poata )..te-au vazut aia mai moamie asa si au zis sa iti arate ca ei sunt sefii si inJineri totodata .
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • Bravos drace,chiar ma bucur pentru tine!!

      Cand ne dam?
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • Originally posted by aleXpeed View Post
        Oficial am 105 ponei si 148 Niutoni' Euro 3 desi masina pe test a iesit cu noxe de Euro 4 ! ! ! Ca sa fie Euro 4, doar ca pitici de-ai mei de pe creier, ar fi trebuit sa ma bage la omologari individuale, unde costa 4000 RON. OMOLOGAT!!

        Nota: nu se mai fac omologari din diesel in benzina sau viceversa... daca vi se strica diesel-ul, reparati-l sau aruncati masina la gunoi!
        Cat a fost omologarea?Te doare la bascheti acum .
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • Felicitari ! Ma bucuat ca ai rezolvat problema.
          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

          Comment


          • Propun schimbarea titlului thread-ului in "Loganul meu (1.6 16v cu putini kilometri)"
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Nu ...(EX 1.4 cu multi km ) actual 16v cu putini km
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment



              • Trebuie sa punem mana de la mana sa ii luam omului o emblema 1.6 16v. Si niste litere din Vitan cu fond din acela diferit cromate urate sa scriem sub acea emblema, EURO 3.
                http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                Comment


                • Originally posted by darksid3 View Post
                  Acum a te vedem cum faci ca Bujor la pacanele
                  Asta trebuie filmata nu asa!

                  Originally posted by lau911 View Post
                  Se poate ma si din Diesel benzina .......ar fi strigator la cer sa nu se poata )..te-au vazut aia mai moamie asa si au zis sa iti arate ca ei sunt sefii si inJineri totodata .
                  Nu se mai poate ma, acum vorbesc foarte serios, am ramas prost. Deci daca pica dCi-ul, il repar. Cand mi-au spus de omologat benzina din diesel m-am gandit la skandal... de la 20 august anul acesta nu se mai poate.

                  Originally posted by matheo66c View Post
                  Bravos drace,chiar ma bucur pentru tine!!

                  Cand ne dam?
                  Multumesc frumos. Cu tine chiar trebuie sa ma pregatesc serios! Ai bagat gaz bun?

                  Originally posted by Alex_MIU View Post
                  Cat a fost omologarea?Te doare la bascheti acum .
                  732 RON cam asa dar am avut emotii mari de tot ca vor baga o duma sa nu ma omologheze. M-am dus singur, pusti, dungi de cupa, stickere cu DaciaShop, LoganClub, poate imi bagau o duma sa imi pun ABS, servo-directie, A/C, inginerii vorbeau intre ei ca a venit pustiul asta si vrea sa fie mai rapid decat ceilalti colegi cu 1.4 MPI, tremuram de emotii cand am intrat in hala...

                  Originally posted by B-53-SDP View Post
                  Felicitari ! Ma bucuat ca ai rezolvat problema.
                  Multumesc frumos, m-am linistit de tot!

                  Originally posted by darksid3 View Post
                  Propun schimbarea titlului thread-ului in "Loganul meu (1.6 16v cu putini kilometri)"
                  Faci tu, dregi tu, spui tu, propui tu... ar merge C8chil cu 16v Distrigaz)

                  Originally posted by ionescu liviu View Post

                  Trebuie sa punem mana de la mana sa ii luam omului o emblema 1.6 16v. Si niste litere din Vitan cu fond din acela diferit cromate urate sa scriem sub acea emblema, EURO 3.
                  Cu sigla de 1.4 MPI moare asta, are farmec rau in trafic)). Mi-ar fi placut un sticker cu un martor de motor sub sigla 1.4 MPI. Din partea mea mi-ar fi placut sa mi-o treaca Non-euro ca asa imi place.


                  Sunt foarte fericit ca am masina "cheala" si fugitiva, chiar tata ma sunase in seara asta sa-mi spuna ca ii place mult cum merge si ca s-a obisnuit cu directia. Doar pe loc i se pare grea insa cum o misca este usoara, exact cum i-am spus, deci Gogaiee... se pare ca se obisnuieste cu fiecare "pitic" de-al meu asa ca raman de gasca chel, doar GPL-ul este util pentru mine, nu restul. Si cum bine stiti, ca o masina sa iasa cat mai bine la noxe, este necesar un cox frumos ca sa arda bine toate depunerile asa ca m-am luat in trafic cu... ... continuarea pe liniute))).


                  Si acum discursul cu rezumatul zilei...

                  M-am trezit cu fatZa' la cearsaf... telefoane peste telefoane cu sfaturi de la taicamiu' (ma capiase de am zis ca ajungeam la nebuni, ajungeam sa urlu si sa injur in casa de tip "ce mai vreaaa baaaaa"), am fugit la OMV sa spal masina, sa bag GPL de 30 RON iar benzina o chestie de 95 de 10 RON cat sa nu se aprinda becul portocaliu si sa fac impresie proasta la RAR caci am de gand sa o consum de tot ca sa bag aur curat in curand. Cu sufletul la gura fug din Berceni pana in Voluntari insa de la Europa am prins un mare val de masini, coada imensa, mintea-n aer, emotii si nervi ca la 14:00 aveam programarea, o iau pe sub pod la Europa si nu stiam de ce nu gasesc RAR-ul asa ca sun la... batran. Imi explicase ca se afla aproape de centura si ca trebuie sa trec de podul de la Europa (practic, sa stau la coada aiurea). Nu aveam GPS, mintea mea era in pom, ma reintorc la coada si traversez podul intr-un final insa mai aveam de facut vreo 3 kilometri cu stationare din 5 in 5 metri cate 5 minute... asa ca mi-am luat inima in dinti si am luat-o in forja pe stradutele Voluntari-ului (deh, metehne de taxi.......) pana am gasit RAR-ul si am ajuns la timp. Mi s-a eliberat foaia de prezentare si sa astept pe liniile de asteptare. Caut linia 5, nu era marcata pe nicaieri asa ca ma pun, culmea, in spatele taxiurilor de la coada... aia era linia unde trebuia sa astept, eu fiind cu omologare de motor si privind taxiurile din fata mea mi-am spus "olelee, ce de taxiuri cu motoare schimbate la omologare")). Ca sa trisez, avand stickere, am deschis geamurile spate cat sa acopar stickerele cu DaciaShop ca sa nu mai sara si alea in ochi.
                  Momentul culminant, primele emotii, m-au chemat in hala si multe priviri pe masina galbena cu dungi negre si difuzor spate, curata tipla, deja spuneam ca ma dau astia afara. Desigur, eu langa o mare de taxiuri la verificat acte. Vine un tip de la birou de vreo 50 de ani ca "ce avem noi aici?" si eu "un motor 1.6 16v in locul celui de 1.4 cu GPL omologat si as dori omologarea motorului". Se uita el la mecla mea, eu la a lui, pe mine sa ma ia rasul, se uita la masina, la acte pe rand si spune "vezi ca aici ai dat peste cine nu trebuie, sa vedem daca se poate face ceva ca e alt tip de motor, ai avut 1.4 care este slab si acum... vedem, poate intri la omologari artizanale" asa ca deja ma gandeam "mare respingere ce-mi dau astia...". Se consulta nenea ala cu un inginer si ma chemasera in birou pentru discutii si lamuriri.

                  In birou, povesteau despre daciile vechi "cum sa-l bagam la artizanale? A avut 1.4 si acum are 1.6, ce mare scofala? Nu mai stiti cand venea cate unul cu 1.6 carburatie in loc de 1.3? Se omologa pe loc daca nu avea probleme tehnice masina" iar omuletul asta "rau" cu mine ii tot spunea "vedeti ca noul motor este de 16 valve cu 105 cai si a avut 1.4 de doar 75..." iar seful de birou a spus clar, "omologare individuala, 7 milioane jumate si sanatate". Eu deja incepeam sa fiu fericit))). Dupa acest episod, m-au trimis sa scot masina din hala si sa astept la linia 6. De emotii in loc sa ies in hala pe stanga, eu intram in birourile de la parter pe dreapta de au ras functionarele si nea' asta de mine))), el consolandu-ma cu "stai linistit ca se rezolva, il omologam dar asteapta cu masina la linia 6 acolo, ia masina de aici".

                  Astept vreo 40 de minute in soare la linia 6, imi tot faceam ganduri, aveam nervi, emotii, ma gandeam ce cadere psihica as avea dupa atata munca si drumuri in saptamana asta nebuna sa imi dea respingere. Vin 2 ingineri la mine imi cer toate actele si au verificat la sange toata masina, doar doar vor gasi ceva ce sa ii bage de vina sa imi dea respingere sau sa le dau "ceva". Gaz ok, 39 litri in talon iar din discutii le-am spus, prin 2009 am bagat de la gol gol la plin de tot, 39 de litri la care inginerul "vezi sa nu bubuie dracu', sigur au pus instalatia bine? Daca bubui? Poate ar trebui reverificata instalatia de gaz", iar in sinea mea innebuneam si i-am raspuns "daca bubuie mor normal")))). A studiat cartea masinii, seriile, proprietarul (firma), datele mele din buletin la sange, datele de pe stalpul dreapta jos al masinii, cauciucurile daca sunt 88T, becuri, tot tot pana sa ma bage in hala doar doar gasea ceva... NADA caci mai frica mi-e de tata decat de RAR si politie cand e vorba de pregatit masina pentru RAR, mai intai sa treaca de avizul lui tata si apoi sigur trec de restul))!

                  Intru in hala si s-a pus inginerul, noxe benzina, noxe gaz, frane fata, frane spate, NIMIC de gasit iar apoi, articulatii pe aparatul de masurat. A dat in ea de am zis ca sigur gaseste ceva, NIMIC))). Facea ala ofticat "asta are aproape 250.000 si n-are nici pe dracu', bravo!" si eu, "eh, masina luata de noua..." . La final, pozele de rigoare, ca "ce frumos arata cu dungile astea, unde imi fac si eu?" )) simteam ca mor de ras si i-am spus ca le am din 2005 de la tata ca sa nu fiu eu capul rautatilor. Dar cel mai rau am murit de ras cand a sunat telefonul celuilalt inginer comunist atunci cand se chinuiau sa faca poza seriei de la noul motor, ii suna telefonul cu melodia care incepe la 0:32 aici http://www.youtube.com/watch?v=f8AQO76wE0I )) MU-REAM)) ca ma gandeam la Melcu' Comunistu'))) parizer prajit, scovergi cu eugenii si Cico))))) + caciula.

                  Masina a trecut testul, a verificat codurile de la GPL iar apoi am lasat cartea la birou dupa ce am achitat taxa. Maine iau cartea inapoi si voi modifica talonul. La iesire, de emotii in loc sa ies pe usa care trebuia am intrat iar in biroul functionarelor de au ras aia de mine)))). Cica aveam atractie acolo))).
                  Last edited by aleXpeed; 13 September 2013, 03:16.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Deci spui ca numai fac astia omologari din dCi in mpi si nici invers?! Un motiv ti-au dat? Deci e clar, trebuie sa schimb masina!
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • Sau tara, ca ne mananca zilele. Ce e cel mai deranjant cand ai de a face cu RAR-ul, e faptul ca nu beneficiezi de "prezumtia de nevinovatie", adica vine un domn, cu o masina la care a facut niste modificari. Se verifica, corespunde, ok mergem mai departe. Da la noi nu, ca daca a facut niste modificari sigur e Bin Laden cel cautat de toti si sigur trebuie sa gasim noi ceva in neregula. Cah! Oricum bafta in continuare si multi km cu noul motor.

                      Comment


                      • bravo ma speedule, felicitari pentru munca depusa alaturi de Lau, Alessandro, Melc, cgk si restul care au participat
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • foarte tare povestea......felicitari pt omologare si cox la greu

                          oricum imi place ca intretii masina daca ti-au verificat-o la sange si nu au gasit nimic
                          sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                          Comment


                          • bine viteza !
                            au trecut vremurile alea cand mergeam cu masina 80% ilegal, acuma omologare la tot

                            Comment


                            • material de studiu!

                              Comment


                              • Ii da Viteza 5 garnituri de tren la bmw-ul acela
                                sigpic
                                "BRABUS" STYLE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google