Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by andrei_mircea View Post
    Deci spui ca numai fac astia omologari din dCi in mpi si nici invers?! Un motiv ti-au dat? Deci e clar, trebuie sa schimb masina!
    Era prea complicat si periculos din diesel in benzina si invers. Mult prea multe modificari parca... eu intrebasem asa ca fapt divers, in caz ca Doamne Fereste pica dci-ul 85, sa pun 1.4 MPI pe el. Dar acum stiu, il repar de-ar fi nevoie. Oricum mi se pare o tampenie sa nu mai poti face din diesel in benzina si invers.

    Originally posted by logan21cdc View Post
    Sau tara, ca ne mananca zilele. Ce e cel mai deranjant cand ai de a face cu RAR-ul, e faptul ca nu beneficiezi de "prezumtia de nevinovatie", adica vine un domn, cu o masina la care a facut niste modificari. Se verifica, corespunde, ok mergem mai departe. Da la noi nu, ca daca a facut niste modificari sigur e Bin Laden cel cautat de toti si sigur trebuie sa gasim noi ceva in neregula. Cah! Oricum bafta in continuare si multi km cu noul motor.
    Chiar daca nu mi-au gasit ceva la masina (recunosc, are vopsea sarita si zone ruginii, dar le las sa se adune sa o fac capital...), mi-au facut ITP, adica il am valabil pana in 12 septembrie 2015... cand eu il aveam pana in aprilie 2015, suspect.

    Originally posted by 827sam View Post
    bravo ma speedule, felicitari pentru munca depusa alaturi de Lau, Alessandro, Melc, cgk si restul care au participat
    Multumesc frumos!

    Originally posted by vyalli View Post
    foarte tare povestea......felicitari pt omologare si cox la greu

    oricum imi place ca intretii masina daca ti-au verificat-o la sange si nu au gasit nimic
    Modificare asta e un semn ca nu voi renunta la masina asta prea curand, mai ales ca daca o vindeam se platea taxa de 1500 de euro pentru reinmatriculare, in rest era depreciata doar pentru ca a fost taxi, asa ca nu merita sa o dau.

    Originally posted by CataFOF View Post
    bine viteza !
    au trecut vremurile alea cand mergeam cu masina 80% ilegal, acuma omologare la tot
    N-ai vazut ce s-au intetit controalele? Cel putin mi-era nasol de RAR in cazul in care m-ar fi oprit (ii vad des in ultima vreme), caci amenda in cazul meu este imensa pentru motor neomologat, masina fiind pe firma...

    Originally posted by ghiaurul View Post
    material de studiu!
    http://youtu.be/25MYWEajkEU
    Originally posted by matheo66c View Post
    Ii da Viteza 5 garnituri de tren la bmw-ul acela
    Si asa sta DNY cu mine, eu cu plecare varza de tot... http://www.youtube.com/watch?v=TS-Je...ature=youtu.be . Cred ca acum e mai lenta putin a mea, fiind stock la sange dar e vioaie in draci.

    Maine daca nu ploua voi demonta bordul pentru a ma uita de ce imi curge antigel in zona aerotermei uneori (odata la 2-3 zile, scade nivelul de antigel dintr-o data), iar de curs, picura sub zona manetelor de ghidaj ale aerotermei. Sper sa fie ceva simplu de izolat si nu caloriferul...
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • hahaha tare rau filmuletu asta ... acolo eu eram cu frana blana sa intru in parcare, si tu ma depaseai ! ( se aud si scartielile de la roti ) Diferenta intre noi este de 1 masina jumate ... numai exagerati atat ;)
      Last edited by Dany_DNY; 14 September 2013, 01:49.
      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

      Comment


      • Erau doua masini diferenta intre noi din mers de la 40 km/h pana la 130 . Mai stii cand radea toata parcarea? )) Stiu ca n-ai liniste de cand iei bataie de la Gaz dar aia e... ))))

        Daca as avea modificarile tale cum ar fi diferenta?
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Fix asta ar fii ultima problema care numai pot sa dorm ... ca ma bati tu la 402m ! Dar mai revin-o cu picioarele pe pamant ... ca daca ti-ai pus 16valve, nu inseamna ca ai V12
          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

          Comment


          • Lasam rezultatele sa vorbeasca pe viitor, deocamdata sunt stock stock si am altele de rezolvat. Ideea cu filmuletul de mai sus era de a-i da dreptate lui Matheo in legatura cu BMW-ul ala, din moment ce tu i-ai dat suficienta distanta.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Za' dovada! Ciudat e ca nu-mi este trecut GPL-ul in talon, n-are nimic.
              Attached Files
              Last edited by aleXpeed; 16 September 2013, 10:56.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Za forta ! Masina merge bine de tot !

                Comment


                • bini di tat
                  www.loganclub.ro/forum/member.php?u=33004

                  Comment


                  • Blana stock. Abia astept sa am finante sa o modific...

                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • Ma bag si eu in seama dar din filmuletul cu e36 1.8is in mod normal un 1.6 16v nu are absolut nici o sansa fata de 1.8is. nici de pe loc nici pe reprize, daca vii la Tulcea la legale vreodata cu masina pot sa iti dovedesc cu e30 si e36 ambele 1.8is cat de tare trag fata de 1.6 16v.sigur bmw ul din filmuletul tau are probleme mari de natura mecanica,

                      Comment


                      • 1. Eu nu m-am dat niciodata cu 318is, doar Dany_DNY care in urma cu o seara batuse respectivul is cu o anumita distanta iar apoi am pus un filmulet cu distanta intre noi, ca idee..
                        2. M-am dat cu un 320i coupe aseara si l-am batut cu o masina distanta in sensul ca de la jumatatea treptei 3 aveam o masina in fata. Am plecat egali de la semafor.

                        Cu 318is e30 sigur n-as avea sanse. Am mers cu un 316i sedan e30 (sedanul este mai usor decat coupe), motor M40 in mintile lui si tragea foarte tare, era stock dar nu stim cat, noi pustii.

                        Cu 318is e36 sau 320i depinde de la o masina la alta, de la o caroserie la alta, cu sau fara climatronic (conteaza mult la ele), aici e discutabil. Cele fara clima trag binee.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Mama, stii ce fuge un cazan de tuica 318is?
                          Fix cat un logan 1.6 16v cum il scoate ma-sa din fabrica.

                          Vad ca nu le prea aveti cu cititul, fara suparare. Doar cu simturile.


                          Altul care rupe tot in calea lui: http://www.ultimatespecs.com/car-spe...edan-320i.html

                          Si vine o cascaberata ca asta, si da fum cazanelor de tuica.
                          un rahat de masina de oras motorizat 1.4 DIESEL.


                          Sau poate asa:




                          Asta doar asa, ca va dati seama in ce liga "joaca" producatorii de tuica.
                          Last edited by Cezar; 6 October 2013, 13:32. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Mama, stii ce fuge un cazan de tuica 318is?
                            Fix cat un logan 1.6 16v cum il scoate ma-sa din fabrica.

                            --cand masina asta alerga pe strazi loganu unde era?
                            --la vremea aia Dacia se chinuia sa prinda 90 la ora
                            comparatiile enumerate nu stau in picioare avand in vedere vechimea lor

                            Comment


                            • cat te-a dus totul...motorul si omologarea??

                              Comment


                              • Originally posted by romeo-alex View Post
                                Mama, stii ce fuge un cazan de tuica 318is?
                                Fix cat un logan 1.6 16v cum il scoate ma-sa din fabrica.

                                --cand masina asta alerga pe strazi loganu unde era?
                                --la vremea aia Dacia se chinuia sa prinda 90 la ora
                                comparatiile enumerate nu stau in picioare avand in vedere vechimea lor
                                Glumesti, nu?
                                In primul rand ca bmw nu e vreo masina sport, decat de la motoare mari in sus.
                                320 si 318 sunt masini sport pentru cei ce n-au habar ce-i aia o masina.
                                Drept dovada, am pus link-uri cu masini construite special de oras, si nu in variante sport, ba chiar DIESEL ce "cocoseaza" cazanele de tuica.
                                Cum sa numesti masina sport, un cazan ce are aprox aceleasi performante ca a unei toyota yaris diesel?
                                Aia e masina sport?

                                Daca tu compari masinile dupa varsta lor, te invit sa iei o pauza.
                                Americanii faceau in 1968, masini de strada, nu circuit, ce atingeau 100 km/h in mai putin de 5 secunde.
                                Ce facea atunci BMW?

                                Acum masinile mai nou se compara la vechimea chilotilor. Na dracie, ca pe asta chiar n-o mai stiam.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google