Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Te apropi repede de 200k sper ca si pe la 400k sa mearga la fel de bine masina ta sa ai grija de ea si trateaz-o ca la carte!

    Comment


    • Sa dea Dumnezeu Radule sa fie asa si la el si la toti posesorii de Logan.

      Comment


      • @radu2008: asa sper si eu, masina este foarte intretinuta d.p.d.v. tehnic, estetic am cateva onduleuri, o indoitura la prag facuta de tata mai demult, nimicuri, sper sa o duc cand o sa am chef la programul ala cu ceruirea.
        @Red_Alin: multumesc, sa speram ca asa va fi la fiecare posesor (cel putin la MPI-uri cu sau fara GPL caci la Dci urmeaza sa vedem ce stie cu fiabilitatea, azi la pranz avea 6088 de km.).
        Daca ar mai fi ceva de zis, la interior este luna, ca de fabrica (mai putin capatul de schimbator, am unul de Prestige in torpedou care il voi monta odata cu scurtarea levierului si sa potrivesc cumva pielea aia pe schimbator), mocheta este neagra toata fara tarana, totul aspirat frumos, presurile spalate, praf nicaieri (decat in aeratoare se vede o sa il ster si pe-ala uitasem de el) am facut-o ca de expozitie cel putin m-am dus la 3 blocuri mai incolo in liniste sa nu ma mai f... vecinii cu "mai las-o ca iei vopseaua" sunt satul de de-astia.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Update.

          Imi fac provizii usor si sigur, nu ma grabesc deloc. Sper sa se fi incarcat poza.
          edit: ceapa masii nu stiu ce are nu merge sa incarc poze nici de pe Internet Explorer si nici de pe Mozilla mai incerc

          Mda, nu s-a putut, de cateva zile nu-mi incarca atasamente . Mi-am luat niste placute de frana EBC Green stuff.

          Vad ca nu-mi incarca atasamente, nu stiu ce se intampla. Mi-am luat niste placute de frana EBC Green stuff, vreau sa-mi imbunatatesc franele insa am in plan sa-mi iau si discuri ventilate si daca va fi necesar etrieri.

          Vad ca nu-mi incarca atasamente, nu stiu ce se intampla. Mi-am luat niste placute de frana EBC Green stuff, vreau sa-mi imbunatatesc franele insa am in plan sa-mi iau si discuri ventilate si daca va fi necesar etrieri.
          Last edited by aleXpeed; 23 April 2009, 17:46. Reason: Automerged Doublepost
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Pana la urma am descoperit problema, cineva mi-a dat rezolutia aparatului foto la 3072 cu nu stiu cat asa ca am dat resize la poze. Azi mi-am luat si "oloi" la masinuta din Carrefour, sper ca e bun, daa? Si tot azi cu cateva min. inaintea cutremurului (pe care nu l-am simtit) am sarbatorit nitel, probabil de-aia a avut loc seismul ca la tv spuneau ba ca a fost ziua lui Lenin, ba ca a fost ieri ziua Elenei Basescu, aberatii.
            Attached Files
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Sa pui si poza cand faci 200 mi km!

              Comment


              • Cred ca atunci o sa vina Apocalipsa, Doamne Fereste
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • ahaha, oloi de carrefour!!!!!!! te-ai miscat repede, nu gluma. Fa-ti singur schimbul, acum stii de unde sa iei cheie de filtru si de buson.
                  Cat au costat placutele?
                  Spor la treaba

                  Comment


                  • Multumesc Sorin, placutele au fost 150 de Ron, revizia o am la 200.000, schimbul de ulei nu stiu cum o sa il fac nu prea ma pricep pe sub masina, nu am nici rampa, in viitor o sa-mi iau si filtru de aer normal (si nu sport) si un filtru de ulei, in mai asigurarea ca imi expira ma rupe si aia si continui greu dar sigur. Placutele nu le pun la revizie, o sa mai iau un set, normale, pe-astea le tin pentru upgrade ca omu' vrea discuri ventilate si alti etrieri pentru o treaba ca lumea si sa nu mai stau sa umblu iar pe fata. Planuri sunt, bani nu prea (sper pana in vara dupa bac), nimeni nu ma ajuta, sacrificii fac pentru masina, doar din banii de buzunar o fac si ma si plimb fata de altii care cer "vreau si eu suspensie"..."ia tata 6 milioane si cumpara-ti", la mine e mai greu, mi-i strang singur si din greu. Asta e, din partea altora sunt nebun ca iau ulei de nu stiu cati bani, placute, ca vreau arcuri, tobe, frane eficace, jante, si nu mai enumar.....restul e Logan.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • De ce nu filtru sport? Ia vezi aici:

                      Comment


                      • Nu sunt adeptul filtrelor de aer sport, sunt de parere ca nu castigi nimic, decat mai multa mizerie in motor chiar daca performantele ar fi mai bune. Sper dupa luna mai sa-mi iau cat mai repede niste arcuri sport, discuri de frana ventilate, etrieri de diesel si abia apoi poate o remapare. Mai intai vreau sa am masina sigura pe sosea ("power is nothing without control" cica si sunt de acord cu asta) iar apoi m-as baga la rectificat piesele de pe 1.4 cum faceau baietii la batranele dacii sau mi-ar placea un 1.6 16v pe care sa-l rectific, planuri sunt, bani sa fie.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Masina e foarte ok, arata foarte bine la cati km are, dar sunt sigur ca motorul e copt. Copt in sensul ca mai mult de un an de acum incolo nu te mai tine... Poate te prind odata prin oras sa vad si eu cum suna si cum merge ;) . Nu te supara pe mine dar asta e parerera mea sper sa nu te superi.. Daca te-am jignit imi cer scuze .
                          Last edited by madock12; 26 April 2009, 15:03.

                          Comment


                          • Asa de copt incat singura operatie majora asupra motorului a fost reglarea tachetilor pe la 160.000 de km. si in rest i-a placut sa pape consumabile cred ca GPL-ul l-a copt rau in 100.000 de km. Si tata o mai tinea pe putin 4 ani in taximetrie daca nu luam eu permisul sa isi fi luat el alta. Si am vazut multe Loganuri cazute pana in 100.000 de km. de nu le veneau proprietarilor lor sa creada cat scrie nr. de km. pe bord si starea in care se afla masina mea de spuneau inainte de chestia asta ca Loganul e prost ca nu se merita etc. . Daca o sa cada motorul (desi nu are absolut nicio problema) ori il segmentez ori as vrea un 1.6 16v care sa il coc si pe-ala pe GPL )). Daca ma prinzi in trafic ti-o arat cu cea mai mare placere. Probleme am la tabla unele onduleuri si o julitura pe aripa dreapta spate de la un accident mic din 2006 in rest este foarte buna. Si bucsile cred ca sunt coapte, o sa le schimb poate cand schimb arcurile sa nu zic ca nu le-am schimbat (sunt din fabrica originale)).
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Crezi tu ca nu tine loganul mai mult de 200mii stai linistit ca am un vecin care are o solenza ex taxi si are 400mii si merge prea bn.Pe motor daca nu ai citit scrie RENAULT nu Dacia 1300 desi si ala daca ii bagi ulei la timp si ai grija de el il duci in 300mi

                              Comment


                              • Dupa cum cativa dintre voi stiti, m-am plans foarte mult ca al meu 1.4 n-a fost in stare cu benzina de 99+ sa faca un Cielo de 1.5 75 cp cu 2 oameni in el si benzina de 95 cu probleme la chiulasa, injectie, suspensie, cauciucuri... . Schimbasem apoi la sfaturile catorva useri care le multumesc filtrul de aer care era aproape negru cu unul nou iar masina se simtea mai bine, respira motorul. Ultima isprava, ieri am fost la intalnire si am aflat de la Stuke ca as avea ceva probleme la ambreiaj (stiam asta mai demult pentru ca pierd pe schimbatul vitezelor, il voi schimba) si ca am catalizatorul infundat grav, faptul ca pe loc la ralanti bagam piciorul in acceleratie, se tura dar gazele ieseau mai tarziu, asa ca mi-am luat inima in dinti, mi-am luat rovigneta pe o saptamana, am alimentat cat sa am aproape 30 de litri de 99+ si am plecat in forja (dupa ce aveam 4 liniute) pe autostrada pana la Fundulea si inapoi, am mers numai in 5500 in a 4-a pe autostrada iar cand am ajuns inapoi in Bucuresti era deja alta masina, insa tot pierd cu ambreiajul ala, voi vedea cine va dori sa o testeze putin caci pana acum am primit numai sfaturi bune. Ce mai vreau sa spun, cand am ajuns in Bucuresti laudam toti inginerii Renault-Dacia, masina e stas, nu-mi vine sa cred ca Dacia fac niste masini asa de bune, sa o tin pe autostrada la turatia aia si sa nu sufere, sa nu creasca temperatura, m-a lasat fara cuvinte. Masina se simte mult mai bine, consumul a fost unul ok, si cred ca ma mai dau o runda, ce spuneti sa bag Carrera 100?? Va multumesc, acum poze!
                                Attached Files
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google