Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bravo..ai o masina super!

    baga effix ;)

    sau carrera 100 , dar effixul e mai bun ( cel putin un plin e destul de bun pentru injectoare)

    cat mai multi km in continuare fara incidente!!
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • Chiar crezi în marketing? Pune liniştit 99+, e cea mai bună benzină pe care o găseşti pe piaţă.

      Oricum, la noi NU PREA se simte diferenţa între 95 şi 99+/100.. nu ca la un Subaru WRX, spre ex...

      Comment


      • mai alex. in ultima poza ai tinut-o un udududud in prima treapta. nici chiar asa

        dupa 200k km cu greu isi revine. tu nu ai schimbat niciodata kit-ul de ambreiaj?

        cu o benzina de top 99+ de la petrom se simte o mica diferenta, poate la turatii joase mai mult. oricum, la 1,4 poti baga si kerosen ca tot aia este, tot masina de familie ramane.

        eu zic ca o "chinui" destul. mai bine o "chiniui" in depasiri. lasa intrecerile si fugi la un drum lung, sa vezi ce frumos e atunci.
        sigpic

        Comment


        • @tzony_18: multumesc, dar tot la 99+ raman pana la urma, m-am mai sfatuit.

          @MyKe: sa stii ca ii place benzina de 99+, numai cu ea merg iar daca la performante ar fi la fel ca si Carrera 100, nu se merita sa dau cu 3 bani in plus pentru litrul de Carrera.

          @bogdan_1984: in ultima poza (ca si cele cu consumul mediu si cu cati litri mai aveam in rezervor) stateam pe loc, e faza aia cu acele care-ti indica cati litri de benzina mai ai in rezervor. Cu motorul oprit, tii apasat pe butonul de la ceasuri in continuu, apoi pui contactul (in timpul ala tinand apasat in continuu) si tii tot asa pana incep acele sa se miste iar apoi apesi de 2 ori pe butonul de la ceasuri si vei afla cati litri de benzina mai ai in rezervor. Sa stii ca nu o chinui se simte mai bine, o sa mai ies saptamana asta la o serie tot asa pana la Fundulea, a 3-a, a 4-a forja sa se curete ca lumea si o las apoi cum merg eu normal. Ambreiajul care il am acum are 110.000 km, primul a fost schimbat cand masina avea 90.000.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Bogdan, ai auzit de curatire de injectoare?

            El asta face: o plecare in forta cu 5000 rpm la fiecare treapta pana in treapta 5 si se curata tot ce se depune pe injectoare. Si la faza asta iese si adrenalina.

            Cand am fost prima oara cu marius la galati (cu a mea) la fel a facut, de se uitau cei cu masini straine: ma unde naiba se crede asta ma? la curse?

            dar e bine ce ai facut alex, dar fa-o regula. adica undeva la 100-200 km, o singura plecare de genul asta pana bagi in treapta 5 e deajuns.
            sigpic

            Comment


            • ce adrenalina iamagi ?
              Daca si la logan e adrenalina..ce sa mai zic la alte masini.

              Comment


              • andreea nu inteleg de ce nu ar fi ? De va tot trebuie masini de viteza ? Pana la urma tot in intr-un pom ajungi cu amandoua daca iti pui ambitia nu ? SI ori ca mori intr-un logan ori ca mori intr-un mercedes tot aia e (cel putin pentru mine). Dar mai bine cu golanelul daca ai si motor de 1.4 e si mai bine stai cuminte si nu ii dai viteza ;) .

                Comment


                • Nu e adrenalina, am condus ieri un 316 e36 compact (ca tot vreau bmw cand va fi vremea sa nu mai am Logan), nu se compara cu a mea, frane, stabilitate, cum trage, pozitie la volan, ambreiaj ca tot e vorba ca o sa il schimb. Mai tarziu o sa mai ies la o serie, 26 de litri de 99+ abia astept, Doamne Ajuta, si apoi o las o sa merg cu 3500-6000 rpm cum imi vine cheful in oras, unde prind ii dau, dar merg si normal ca o sa strang monetar ca sa fac revizia de 200.000 cand va veni si sa imi iau alt ambreiaj, abia apoi o remapare si o suspensie, frane, poate mai umblu la rectificat piesele din motor....ahhh.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • Nu vrea sa te dezamagesc, insa BMW 316 e de departe cea mai putin sportiva masina.
                    Are performante sub un Logan 1.6
                    Aici si sursa.

                    Comment


                    • Oricum Cezar e mai sportiva decat 1.4-ul meu, mult mai sportiva (la cum o simt eu), insa imi place tractiunea spate, este o baza buna, ce daca e 1.6, cu 6-700 de euro (zic eu) fac rost de 1.8is si se transforma in 318ti, 1.8 16v 140 cp (frumos, omologat, ca motorul asta a fost pus pe compact), si e sportiva deja pentru "skillul" meu actual in ale conducerii, oricum nu discut de acest lucru, eu ma refer fata de 1.4 ca nu am 1.6, o sa-mi doresc sa invat tractiunea spate, am amintiri urate cu primul bmw pe care l-am condus, un 318d e46 (prima data spuneam 116 cai diesel nu o fi asa inspaimantator, de la 6 cilindri e rau) de mi-a fugit spatele in depasire asa ca am de invatat cu tractiunea spate, nu o mai dau in offtopic.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Un singur lucru am de spus: Imi iubesc masina!! Urmatorul drum, service. Sa mai spuna cineva ca sunt Loganurile proaste... . Am blocat o banda pe Bd. Tineretului ce-i drept dar a meritat, m-am inchis in masina si i-am ignorat pe toti, ai avut dreptate SilviuB cand ajungeam la km. astia sa opresc de indata in orice imprejurare pentru poze.
                        Attached Files
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • apoi, nu vreau sa fiu rautacios, dar parca tu afirmai ca loganul e prost atunci cand nu avea putere la demaraj.
                          acum pune si tu o lista din amintiri din copilarie cu ce ai schimbat la masina si am impresia ca nu sunt multe
                          sigpic

                          Comment


                          • ce sa zic...felicitari...sa ajungem is noi la km astia...eu am 30000 si exact 0 probleme pana acum.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • @bogdan_1984: Pai da, a mea e proasta in demaraj ca o limiteaza ambreiajul, nu numai eu o spun, ambreiajul urmeaza pe lista mea, de-aia zic ca nu trage si asta cred ca ar fi cauza principala caci motorul simt ca poate mai mult (nu merg cu el ca baba deloc, cu atat mai putin la consum). Acum am venit acasa i-am schimbat uleiul, filtrul de ulei, placutele (greenstuff-urile le pun numai cu alte discuri), filtrul de aer (care nu era necesar dar in fine) si se simte mult mai bine acum. Urmeaza ambreiajul si vad eu ca am mai multe drumuri in plan vara aceasta apoi ma bag la estetica. La mecanica n-am pretentii, vreau un 1.4 "inofensiv" ca sa ii spun asa.

                              @mumus: multumesc asemenea. Daca ii faci reviziile la timp si nu iei toate hartoapele cu viteza te va tine masina mult si bine.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • i-auzi...faci cinste cu o shaorma in cazu asta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google