Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Eu4yas View Post
    Felicitari Alex pt ce faci la bolid ... Am zabovit un pic langa el azi ... E fain
    Zi mai bine ca te-a pus asta micu ' sa ii faci un interior exterior
    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
    sigpic

    Comment


    • La serpi am facut ... Pun eu mana pe tine
      9! 9! 9!
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by aleXpeed View Post
        eu pe gaz si cu silencer pus, ce sa-i fac...oricum, greeu de tot trecuse.

        daca scoteai silenceru iti mai dadea 5cp))
        ce legatura are silencerul?

        Comment


        • pai cred ca ti-ai raspuns singur la intrebare ...
          my ride - still under construction

          Comment


          • Originally posted by dani.mcv View Post
            daca scoteai silenceru iti mai dadea 5cp))
            ce legatura are silencerul?
            La 1.4 are legatura tot.


            Nu trage ma, mi-a dat-o Viperu', deci tot nu e bine.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Si ti-o va da in continuare. Tu crezi ca serpii aia sunt compresor?
              Cat despre silencer, lasa-l acolo, cu el sau fara este asemeni daca te duci la buda ori nu.

              Comment


              • Stiam ca mi-o da, dar nici 2 masini jumate' nu ma asteptam, cand se incalzeste compartimentul motor trage foarte prost, era foarte calda masina oricum. Zilele astea imi scot plasticul ala nenorocit.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • Nu faci mare branza cu ala scos, dar na, fa-ti damblaua.
                  Iti trebuie o admisie noua. Se incinge f tare plasticul respectiv.
                  Sfatul meu este sa cauti o teava de aluminiu, un filtru sport cacacios, si eventual sa izolezi teava respectiva.

                  Comment


                  • Asa a avut mcd si tot se incalzea de la serpi.Si la mine a inceput sa incinga rau cu serpii.Sau poate face cum am facut eu.izolata carcasa de la filtru stock sa nu se mai incalzeasca asa tare+furtunu ala de plastic.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • deci alexPeed ne dam? da-mi un pm pe unde si cand daca vrei iti imprumut filcoru'

                      aseara am vazut ca alex chiar are probleme mari cu incalzirea. totusi nici filcor nu ramasese rece asa ca poate o izolare buna ar trebui sa faca minuni!
                      Last edited by razvanamza; 5 August 2010, 09:32. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Ca tot le era "frig" serpilor mi-am achizitionat o banda izolatoare sa nu se mai elimine atata caldura in compartimentul motor, clar nu mai este caldura de dinainte dar admisia tot se incalzeste, o voi izola in curand. Impresii, se raceste motorul mai repede ca inainte (inainte aveam 4 linii si dupa 40 de minute dupa ce era oprit motorul, acum dupa un sfert de ora deja am doua linii) si se simte mai bine in mers masinuta, are un randament mai bun, rau nu i-am facut clar. Chiulasa oricum se raceste cu antigel si ies flacari pe ea la evacuare, rau nu am cum sa-i fi facut, m-am riscat, daca o sa pice sa nu va luati, oricum vreau 1.6 MPI in caz de Doamne Fereste, dar nu cred ca o sa cada 1.4)). Trebuie cutia de la admisie izolata mai ales in partea de jos, furtunul si atunci va fi si mai ok. Oricum, cand este calda nu mai este lenesa ca fara plastic si fara banda pe serpi, inainte aveam capota fierbinte rau de tot, acum e cum trebuie, calda asa.


                        Multumiri multe lui cos_min_i care m-a ajutat sa pun banda cu galeria montata pe masina!! La prima vedere nu este mare chestie, dar banda irita pielea, trebuiesc manusi din latex sau piele (nu ma pricep la materiale), apa din plin, si vreo 6 coliere de Dacie si multa multa rabdare, mai ales cu galeria montata deja.. . Multumiri si lui Doc pentru vizita facuta, misto bicicloanta!!


                        Cel mai mult mi-a placut in primul drive-test, la semafor de iesea fumul de sub capota ca la el acasa iar eu linistit in masina, toti se uitau.
                        Attached Files
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Frumos frumos....diseara...la cumparaturi...ne vedem la intalneala
                          sigpic
                          "BRABUS" STYLE

                          Comment


                          • Felicitari, ai facut rahatul praf.
                            Cand vei intelege tu ca blana aia e pt supraalimentare?

                            Comment


                            • Cand o sa am 1.6 cu serpi si fara banda, atunci o sa zic ca nu a meritat banii, asta e.

                              edit: cred ca banda asta o sa-mi strice motorul cum am patit si cand a pus tata GPL-ul pe ea, ca se strica, sare in aer etc. si n-are nici pe dracu', la fel eram in dubii si cu remaparea pe GPL, si cu serpii, tot nu a cazut. De-acum incolo cu banda ce-o fi o fi, eu nu depind de masina, e de plimbare la mine.
                              Last edited by aleXpeed; 9 August 2010, 20:34.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Bah, ce aveti ma cu banda aia? Toata lumea spune ca este pt "supraalimentate" dar nimeni nu explica de ce... Omul se plangea ca se incinge ca dracu', acum nu se mai incinge. Deci job done.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google