Admisia tot se incalzeste dar caldura in compartimentul motor cum era inainte nici nu mai incape vorba + ca atunci cand opresc motorul se raceste mult mai repede. Si la cei cu galerie standard si aceleasi optiuni (Laureate), adica si lui ZIF sau RGI li se incalzesc cutiile de la admisie foarte tare. Traseul si admisia ma trag in jos..
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
-
Bravo pustiule... legat de banda se foloseste atat pe aspirate (mai ales pe cele care au evacuarea montata in fata nemailasand sa incalzeasca excesiv radiatorul, traseul de admisie de aer si filtrul de ulei) cat si pe supraalimentate unde temperaturile sunt mult mai mari
Comment
-
Comment
-
Originally posted by dsign View PostBah, ce aveti ma cu banda aia? Toata lumea spune ca este pt "supraalimentate" dar nimeni nu explica de ce... Omul se plangea ca se incinge ca dracu', acum nu se mai incinge. Deci job done.
nu orice se pune in plus pe masina , inseamna ca e si bine ,daca vreti sa ascultati bine , daca nu umblati cu blana pe dinozauri sa nu le fie frig saracii .
omul se plangea ca se incinge ca dracu compartimentul motor , din cauza ca serpii transferau caldura de la chiulasa , asa doar tin chiulasa calda ,deci cand se incinge masina mai tare?
ce va intereseaza pe voi ... sa aveti chiulasa racita ca lumea sau compartimentul motor ?mai bine izolai traseul de aer de compartimentul motor si era de 10 ori mai eficient .Last edited by Cristi_Xp; 10 August 2010, 13:12.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Eu va intreb acum pe voi : caldura aia de unde vine? Unde a stat caldura aia pana acum?
Cumva in chiulasa?
Singura problema este ca sunt unii pe aici care vorbesc dupa ureche, fara sa incerce vreo logica. Se stiu ei.
@CristiXP, acolo se vorbeste de masini, nu de carute cu rame in loc de serpisori. Daca avea omul evacuarea in spate, ca la 16v, era alta treaba. Nici nu se mai punea problema imbracarii, aerul de sub masina era suficient pentru racire.
Comment
-
se vorbeste despre motoare aspirate in general , si daca la un turbo care inroseste serpisorii se recomanda a nu se pune decat daca trbeuie neaparat(prin asta se intelege si riscul de a lua foc ) , la un aspirat nu isi au rostul pentru ca fac mai mult rau decat bine .
tocmai din cauza ca nu e cine stie ce motor ,nu se pune asa ceva )
caldura nu s-a simtit pana acum din cauza ca era protejata galeria de scutul ala ,dar acum nu cred ca se mai potriveste scutul peste balauri .Last edited by Cristi_Xp; 10 August 2010, 14:01.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Tocmai ca nu se mai potriveste acel scut am pus banda asta, in loc de alt scut. Si inainte de a avea serpii, puteau sa nu ii puna acel scut din fabrica pe galeria originala, nu era tot aia? Mai economiseau si din bani. Cu scutul acela vechi peste galeria originala cam tot echivalentul benzii termice pe serpi era, nu am reusit deloc sa inrosesc serpii cand nu aveam banda asa ca nu cred ca o sa crape motorul prea curand...lui alex_77_marius de ce nu i-a crapat motorul cu banda termica pe serpi de cativa ani de cand sunt pe masina? (Loganul albastru de Ialomita)
Comment
-
@Cristi, am pretentii de la tine...
Scutul de care vorbesti e o tabla goala, nenorocita. Daca ea protejeaza, atunci protejeaza la caldura catre radiator. Insa spre blocul motor? Cine pusca lu' Mahomed raceste?
De ce fac mai mult rau decat bine? Explica in cifre exacte si masuratori. De ce?
Hai sa iti zic: inainte, gazele erau la fel de fierbinti. Deci caldura aia exista pe undeva. Prin chiulasa, prin galerie, etc.
Acum omul pune niste serpi, gazele fierbinti au acum mai mult loc pe unde sa iasa si incing galeria. Deci se muta caldura aia din chiulasa in galerie. Si daca pui banda asta, se muta gazele fierbinti din chiulasa, trec prin ga;erie la fel de fierbinti si coboara tot fierbinti dincolo de izolatie.
Comment
-
Mati omorat cu banda asta,baga o admisie de aer adevarata si rezolvi problema...
app eu am admisia originala,filtru stock,si fara furtun deci la mine a tras numai cald,in curand pregatesc si eu o admisie
Spor la treaba,dupa ce faci evacuarea,o sa fi in fata.....sigpic
Comment
-
Fratilor terminati odata cu banda aiaa...
Gazele ies din chiuloasa , inoxul se incalzea mai rau decat fonta din care este facuta vechea galerie de evacuare si de aceea se incalzeste compartimentul motor care sia sa este foarte aglomerat la Alex , ac ,servo , gaz ...
Acum cu banda pusa nu se intampla nimic rau ...mare parte din caldura este pastrata sub banda si temperatura in galerie creste, ceeace este un lucru bun pentru ca modificarea temperaturii gazului atrage dupa sine modificarea presiunii ..la o temperatura mai ridicata presiunea creste ... de aceea se pune pe motoare turbo sa creasca presiunea gazelor ...
Deci nu afecteaza cu nimic ca i-a pus ..dincontra este un lucru benefic ..creste presiunea in evacuare ... el mai trebuie sa modifice anumite lucruri la admisia de aer !
Daca aveti nelamuriri cititi cateva principii ale termodinamicii ..sunt 4 !
Comment
-
eu din prima secunda i am zis sa isi puna. si toata lumea zicea ca nu e bine. eu avand peste 60 70 mii de serpi cu banda pe un aspirat de liniute si fix nici o problema. si manca sange pe paine.
ideal ar fi fost si o garnitura termoizolanta intre flansa si chiuloasa. dar marge si fara ea prea bine
buna treaba ai facut. asteptam catalizatorul extirpat si traseul ce va sa vina.
si daca tot ai luat o pe drumul cel bun mergi pana la capat. admisie si ccLast edited by alessandro; 10 August 2010, 18:42.
Comment
-
felicitari alex, tine-o tot asa
avand in vedere problema cu care te confrunti, de ce nu incerci sa ii faci o priza de aer pe capota pt racire, ceva gen mustang, dar care sa urmareasca linia capotei, "v"-ul
colegii experti in photoshop!!!: poate reusiti sa desenati ceva pt d-nul alex cu photoshop-ul;
pozele ca idee!
Comment
Comment