Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • acum poate vb aiurea dar eu am cautat in iarna sa pun si eu banda dar la mobra ca ma tot frigeam pe la picioare si am dat peste informatii cum ca ar mai da si 1-2-3 caluti acolo , si cativa chiar mi-au confirmat asta ...acum oare treaba este valabila si la masini ? corectati-ma daca gresesc
    my ride - still under construction

    Comment


    • Originally posted by dsign View Post
      @Cristi, am pretentii de la tine...

      Scutul de care vorbesti e o tabla goala, nenorocita. Daca ea protejeaza, atunci protejeaza la caldura catre radiator. Insa spre blocul motor? Cine pusca lu' Mahomed raceste?

      De ce fac mai mult rau decat bine? Explica in cifre exacte si masuratori. De ce?

      Hai sa iti zic: inainte, gazele erau la fel de fierbinti. Deci caldura aia exista pe undeva. Prin chiulasa, prin galerie, etc.

      Acum omul pune niste serpi, gazele fierbinti au acum mai mult loc pe unde sa iasa si incing galeria. Deci se muta caldura aia din chiulasa in galerie. Si daca pui banda asta, se muta gazele fierbinti din chiulasa, trec prin ga;erie la fel de fierbinti si coboara tot fierbinti dincolo de izolatie.
      gazele circula mai repede de la cald la rece ... dupa parerea ta cand crezi ca sunt mai reci galeriile , inainte sa pui blana pe ele sau dupa , ma refer la interior ? daca galeriile sunt mai calde in interior ca inainte , caldura aceea ti-o transmite doar in restul evacuarii ,sau si inapoi la chiulasa ? ca sa nu mai vorbim ca e inox , care tine caldura mult mai mult decat aluminiul din chiulasa .probabil ca tabla aia nu avea niciun rost ,dar si eu am observat temperatura mai mare sub capota dupa ce am pus balaurii ,nu m-am gandit ca materialul este de vina ,ma gandeam ca are tabla ceva protectie termica .good point .
      3 la mana ar fi ca cei care au concluzionat ca nu e bine, sunt oameni prin mainile carora au trecut zeci de motoare .
      cosmine ...vezi ca presiune faci in galerii ,ceea ce inseamna efort mai mare ca sa scoti gazele din chiulasa,si daca te referi la backpressure , nu prea e bine sa ai asa ceva , doar viteza a gazelor adica velocity , cu cat mai putin backpressure in evacuare
      (ca sa nu mai vorbim ca intr-un caz extrem , backpressure iti poate intoarce gazele inapoi , ma indoiesc ca s-ar intampla asta,dar e posibil extrem ),si uite de ce galeriile de evacuare, si restul evacuarilor nu se fac dupa ureche http://www.hondacivicforum.com/forum...ead.php?t=3064
      problema sta altfel , ca dauneaza sau nu , nu cred ca o sa observi , cert este ca teoretic o sa tina mai multa caldura ,ca o sa ajungi sa fierbi chiulasa s-ar putea sa nu ajungi ,dar asta nu inseamna ca nu dauneaza ,asa ca ,de design merg , ca sunt practice sau nu... mai vedem .
      Last edited by Cristi_Xp; 10 August 2010, 21:54.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • banda este pe serpi este pentru utilitate nu aspect

        Alex, nu vrei da-ti dau filcoru' de proba?e tot un filtru sport si el pana la urma
        Last edited by razvanamza; 10 August 2010, 22:04. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • ca si filcoru ... utilitate
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • problema este la atingerea /contactul dintre serpi si chiuloasa.

            exista o garnitura termorezistenta ceva ?

            eu am masurat temperatura gazelor. inainte de banda aveam intre intre 300 si 500 masurati la impreunarea serpilor 4-1 in interiorul galeriei.

            dupa montarea bandei termo pe serpi nu am observat o modificare a temperaturii. sa zicem ca minimul a scazut la 350.

            problema este la imbinarea galeriei in chiuloasa. aluminiul se topeste la 660 grade. de aceea am pus o garnitura care nu lasa caldura sa treaca din serpi in chiuloasa.

            mentionez ca la mers constant in 220 230 pe autostrada se inroseau serpii. am pus banda si tot nu am avut probleme.
            si nu crec ca 1.4 poate sa dezvolte temperaturi asa mari incat sa inroseasca serpii.
            nu ma omorati cu pietre. va povestesc doar prin ce am trecut eu

            Comment


            • @Nyt: fiecare cu nebuniile lui.

              @ionut.c: deocamdata vreau sa ii fac ceva la admisie, cam cum are CGK, sper sa dea rezultate la cald, altfel vad eu, ultima solutie ar fi sa gauresc capota.

              @ariciu: pe cutia de la banda chiar scria "MORE HORSEPOWER", iti dai seama ca daca nu scria nici nu o cumparam)), glumesc, eu pana nu fac admisia nu rezolv nimic, numai din ea pierd vreo doua masini jumate cand se incalzeste..

              @razvanamza: daca la tine ti se incinge, atunci nici la mine nu are rost oricum, am mers fara filtru cand era rece si chiar era alta viata. Fac eu la admisia aia ceva.

              @marx: intre serpi si chiulasa exista o tablita mica, cred ca pentru temperatura, habar n-am.

              Deocamdata astept sa vad la Cosmin cat de buna este admisia cand este motorul cald fata de atunci cand este rece, aseara am mers cu a lui si nu era deloc molesita masina la cald. Traseul cred ca il fac dupa admisie.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • ai fost recent in cora metro etc ? te ai uitat la aragaze ?
                daca da ai sa vezi la modelelenoi, pe usa de la cuptor o garnitura din niste fibre impletite pe marginea usii. asta face etansarea intre usa si cuptor si si mai face in asa fel incat sa nu se transmita caldura in usa.

                eu aveam o garnitura din asa ceva . ca o placa impletita. groasa de 2 mm. imi pare rau ca nu mai am de unde sa fac rost. era si ieftina

                Comment


                • Originally posted by aleXpeed View Post
                  ultima solutie ar fi sa gauresc capota.

                  .
                  la solutia asta m-am gandit si eu de ceva timp...nici la mine nu prea baga aer rece...adica aproape deloc,mai ales ziua....noaptea e bine...dar ziua e praf...eu am K&N pe clapeta...
                  m-am mai gandit si la o tubulatura...dapoi nici asa nu e bine,ca de la radiatoare tot aer cald vine...
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • soluti tuturor ar fi sa izolam traseul de admisie cu o "lana" termorezistenta, cum este cea de la aragaze, sau cu ceva gen banda izoprenica subtire.

                    Comment


                    • Ca tot stiu cativa de pe aici, de cateva zile mi-am schimbat si traseul de evacuare cu unul pe 50 fara catalizator. Impresii, cand e calda nu mai moare deloc precum inainte si cand e calda trage bine fata de inainte cand murea de tot, clar. N-am pierdut deloc de jos in ture fata de inainte, sunt foarte multumit de cum trage, merge super bine si pe gaz poate chiar prea bine, sunetul este mai profund in sensul ca se aude uniform si foarte frumos (nu a toba si-atat), sunt foarte multumit de mersul ei pentru ce handicapuri are.
                      Attached Files
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Bravos drace....incepi sa cresti mare
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • frumos traseu ti-ai tras alex ! ! ! si acum nu ai probleme cu eroarea de catalizator in bord???
                          sigpic
                          The MVP

                          Comment


                          • poza 6 e mortala )sapt viitoare fac si eu aceeasi treaba ca nu se mai poate asa...se infunda teava,nu alta)
                            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                            Comment


                            • Frumos frumos . Pe viitor asa nu ai de gand sa vopsesti ambele bare ? Numai bine
                              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                              Comment


                              • @matheo: cine vorbea, tu esti mai mare ca mine si-acum ce 1.4-u meu)...

                                @MVP: mersi frumos, inca nu s-a aprins de vreo 9 zile de cand il am, o fi de la faptul ca merg mai mereu pe gaz. Ma astept sa se aprinda oricand si sa o remediez.

                                @NZN: merita investitia, mie cel putin imi trage mai bine ca inainte si ce e cel mai important, nu se mai incalzeste compartimentul motor ca inainte, clar, se aeriseste ok iar daca opresc motorul, dupa vreo 5 minute cu capota deschisa pot sta "sprijinit" de serpi cat vreau) iar carcasa de la admisie nu mai frige ca inainte dupa ce se incalzeste bine de tot, e calduta.

                                @Christnacht: multumesc, barile raman asa, nu vreau sa sara in ochi deloc masina, e discreta si oricum am vazut taxiuri cu bari galbene in toate combinatiile posibile, sunt urate pe nuanta asta de galben.


                                Ramane sa mai umblu nitel la admisie (raman la cutia si filtrul standard) si o termin, pana o sa am bani de axa + distributie + rectificat chiulasa + soft pe dyno o sa mai treaca ceva timp, mai ales ca de anul asta sunt condamnat la 3 ani de facultate "silnica" (zi), m-au prins). Dupa admisie, o sa fac in iarna jantele, schimb capetele de bara, eventual si MPP-ul ca face figuri la cald la pornire si o sa verific sonda aia de marsarier. In rest, la exterior fix asa ramane, nu vreau nimic mai mult, doar stopuri cu semnal alb daca gasesc vreo ocazie.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google