acum poate vb aiurea dar eu am cautat in iarna sa pun si eu banda dar la mobra ca ma tot frigeam pe la picioare si am dat peste informatii cum ca ar mai da si 1-2-3 caluti acolo , si cativa chiar mi-au confirmat asta ...acum oare treaba este valabila si la masini ? corectati-ma daca gresesc
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
Originally posted by dsign View Post@Cristi, am pretentii de la tine...
Scutul de care vorbesti e o tabla goala, nenorocita. Daca ea protejeaza, atunci protejeaza la caldura catre radiator. Insa spre blocul motor? Cine pusca lu' Mahomed raceste?
De ce fac mai mult rau decat bine? Explica in cifre exacte si masuratori. De ce?
Hai sa iti zic: inainte, gazele erau la fel de fierbinti. Deci caldura aia exista pe undeva. Prin chiulasa, prin galerie, etc.
Acum omul pune niste serpi, gazele fierbinti au acum mai mult loc pe unde sa iasa si incing galeria. Deci se muta caldura aia din chiulasa in galerie. Si daca pui banda asta, se muta gazele fierbinti din chiulasa, trec prin ga;erie la fel de fierbinti si coboara tot fierbinti dincolo de izolatie.
3 la mana ar fi ca cei care au concluzionat ca nu e bine, sunt oameni prin mainile carora au trecut zeci de motoare .
cosmine ...vezi ca presiune faci in galerii ,ceea ce inseamna efort mai mare ca sa scoti gazele din chiulasa,si daca te referi la backpressure , nu prea e bine sa ai asa ceva , doar viteza a gazelor adica velocity , cu cat mai putin backpressure in evacuare
(ca sa nu mai vorbim ca intr-un caz extrem , backpressure iti poate intoarce gazele inapoi , ma indoiesc ca s-ar intampla asta,dar e posibil extrem ),si uite de ce galeriile de evacuare, si restul evacuarilor nu se fac dupa ureche http://www.hondacivicforum.com/forum...ead.php?t=3064
problema sta altfel , ca dauneaza sau nu , nu cred ca o sa observi , cert este ca teoretic o sa tina mai multa caldura ,ca o sa ajungi sa fierbi chiulasa s-ar putea sa nu ajungi ,dar asta nu inseamna ca nu dauneaza ,asa ca ,de design merg , ca sunt practice sau nu... mai vedem .Last edited by Cristi_Xp; 10 August 2010, 21:54.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
problema este la atingerea /contactul dintre serpi si chiuloasa.
exista o garnitura termorezistenta ceva ?
eu am masurat temperatura gazelor. inainte de banda aveam intre intre 300 si 500 masurati la impreunarea serpilor 4-1 in interiorul galeriei.
dupa montarea bandei termo pe serpi nu am observat o modificare a temperaturii. sa zicem ca minimul a scazut la 350.
problema este la imbinarea galeriei in chiuloasa. aluminiul se topeste la 660 grade. de aceea am pus o garnitura care nu lasa caldura sa treaca din serpi in chiuloasa.
mentionez ca la mers constant in 220 230 pe autostrada se inroseau serpii. am pus banda si tot nu am avut probleme.
si nu crec ca 1.4 poate sa dezvolte temperaturi asa mari incat sa inroseasca serpii.
nu ma omorati cu pietre. va povestesc doar prin ce am trecut eu
Comment
-
@Nyt: fiecare cu nebuniile lui.
@ionut.c: deocamdata vreau sa ii fac ceva la admisie, cam cum are CGK, sper sa dea rezultate la cald, altfel vad eu, ultima solutie ar fi sa gauresc capota.
@ariciu: pe cutia de la banda chiar scria "MORE HORSEPOWER", iti dai seama ca daca nu scria nici nu o cumparam)), glumesc, eu pana nu fac admisia nu rezolv nimic, numai din ea pierd vreo doua masini jumate cand se incalzeste..
@razvanamza: daca la tine ti se incinge, atunci nici la mine nu are rost oricum, am mers fara filtru cand era rece si chiar era alta viata. Fac eu la admisia aia ceva.
@marx: intre serpi si chiulasa exista o tablita mica, cred ca pentru temperatura, habar n-am.
Deocamdata astept sa vad la Cosmin cat de buna este admisia cand este motorul cald fata de atunci cand este rece, aseara am mers cu a lui si nu era deloc molesita masina la cald. Traseul cred ca il fac dupa admisie.
Comment
-
ai fost recent in cora metro etc ? te ai uitat la aragaze ?
daca da ai sa vezi la modelelenoi, pe usa de la cuptor o garnitura din niste fibre impletite pe marginea usii. asta face etansarea intre usa si cuptor si si mai face in asa fel incat sa nu se transmita caldura in usa.
eu aveam o garnitura din asa ceva . ca o placa impletita. groasa de 2 mm. imi pare rau ca nu mai am de unde sa fac rost. era si ieftina
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View Postultima solutie ar fi sa gauresc capota.
.
m-am mai gandit si la o tubulatura...dapoi nici asa nu e bine,ca de la radiatoare tot aer cald vine...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Ca tot stiu cativa de pe aici, de cateva zile mi-am schimbat si traseul de evacuare cu unul pe 50 fara catalizator. Impresii, cand e calda nu mai moare deloc precum inainte si cand e calda trage bine fata de inainte cand murea de tot, clar. N-am pierdut deloc de jos in ture fata de inainte, sunt foarte multumit de cum trage, merge super bine si pe gaz poate chiar prea bine, sunetul este mai profund in sensul ca se aude uniform si foarte frumos (nu a toba si-atat), sunt foarte multumit de mersul ei pentru ce handicapuri are.Attached Files- 02082010(001).jpg (326.0 KB, 1216 views)
- 20082010(001).jpg (324.0 KB, 440 views)
- 20082010(002).jpg (331.8 KB, 263 views)
- 20082010(003).jpg (234.8 KB, 266 views)
- 20082010(004).jpg (210.0 KB, 287 views)
- 20082010(005).jpg (231.9 KB, 328 views)
- 20082010(006).jpg (235.0 KB, 301 views)
- 20082010(007).jpg (253.8 KB, 248 views)
- 20082010(009).jpg (251.0 KB, 253 views)
- 20082010(010).jpg (257.8 KB, 290 views)
- 20082010(011).jpg (215.1 KB, 291 views)
- 20082010(012).jpg (280.5 KB, 268 views)
- 20082010(013).jpg (378.9 KB, 264 views)
- 20082010(014).jpg (182.2 KB, 239 views)
- 20082010(015).jpg (237.1 KB, 223 views)
- 20082010(016).jpg (187.9 KB, 252 views)
- 20082010.jpg (232.7 KB, 257 views)
Comment
-
-
poza 6 e mortala )sapt viitoare fac si eu aceeasi treaba ca nu se mai poate asa...se infunda teava,nu alta)http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Frumos frumos . Pe viitor asa nu ai de gand sa vopsesti ambele bare ? Numai bineFacebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
@matheo: cine vorbea, tu esti mai mare ca mine si-acum ce 1.4-u meu)...
@MVP: mersi frumos, inca nu s-a aprins de vreo 9 zile de cand il am, o fi de la faptul ca merg mai mereu pe gaz. Ma astept sa se aprinda oricand si sa o remediez.
@NZN: merita investitia, mie cel putin imi trage mai bine ca inainte si ce e cel mai important, nu se mai incalzeste compartimentul motor ca inainte, clar, se aeriseste ok iar daca opresc motorul, dupa vreo 5 minute cu capota deschisa pot sta "sprijinit" de serpi cat vreau) iar carcasa de la admisie nu mai frige ca inainte dupa ce se incalzeste bine de tot, e calduta.
@Christnacht: multumesc, barile raman asa, nu vreau sa sara in ochi deloc masina, e discreta si oricum am vazut taxiuri cu bari galbene in toate combinatiile posibile, sunt urate pe nuanta asta de galben.
Ramane sa mai umblu nitel la admisie (raman la cutia si filtrul standard) si o termin, pana o sa am bani de axa + distributie + rectificat chiulasa + soft pe dyno o sa mai treaca ceva timp, mai ales ca de anul asta sunt condamnat la 3 ani de facultate "silnica" (zi), m-au prins). Dupa admisie, o sa fac in iarna jantele, schimb capetele de bara, eventual si MPP-ul ca face figuri la cald la pornire si o sa verific sonda aia de marsarier. In rest, la exterior fix asa ramane, nu vreau nimic mai mult, doar stopuri cu semnal alb daca gasesc vreo ocazie.
Comment
Comment