Pai asa trebuie putin cate putin ca sa iasa bine
my brutus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mai fratilor hai sa va explic ce am patit
Am montat dupa cum stiti buretele acela antitermic pe teava de la filtru sport si de vreo 3-4 zile am simtit ca nu mai trage masina si pe frigul asta am observat ca se incalzeste si mai greu motorul ,deci aveam 4 linii cand eram pe loc si cand am pornit masina in mers am vazut ca mi-a scazut la 2 linii ,mentionez ca este pe benzina si am tras concluzia ca trage prea rece aerul prin filtru ca si la consum se cunoaste ca a mai crescut putin si am ajuns la concluzia ca trebuie sa dau jos buretele si asa am facut ,intra-adevar parca si-a revenit
Deci asta inseamna ca voi merge iarna fara si las teava goala ca sa poate sa se mai incalzeasca aerul pentru ca probabi ca in mers filtrul are mare putere de absortie si este suficient fara burete iar vara il voi monta la loc
Voi ce credeti de asta ,poate cineva sa-mi de-a explicatia profesionala ?"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Originally posted by surueu nu stiam ca exista kit xenon.le-ai montat in locul becului halogen?
se pot arde sau nu?cat costa unul daca se arde sau ce durata de viata are in comparatie cu becul normal halogen?
Deci totul depinde ce fel de kit iti cumperi ,daca iei unul cu pret mai mare si firma mai buna merg si rezista mult ,daca iei un kit facut pe vapor nu prea sunt bune
aici ai o adresa cu preturi
"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
Comment