Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by CataFOF View Post
    poate pe zona la voi, ca pe aici am vazut cateva.
    Sincer nu ma atrage tipul ala de masina si nu stiu mare lucru despre ele, dar asa se lauda proprietarul prin prezentarea unui pliant al producatorului in care era prezentata masina lui.
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

    Comment


    • felicitari Radule
      tin sa te contrazic... in satu mare sunt parca 2 dricuri dealea

      Comment


      • Or fi G-uri dar nu or fi şi Brabus.
        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

        Comment


        • Arata bine pe drum PFL-ul.................................
          Attached Files
          sigpicFast&Furious
          Team CSR
          Logan Club CLUJ

          Comment


          • Foarte frumos Loganul.

            Imi place cel mai mult dintre toate loganurile pe care le-am mai vazut pe aici pe forum.
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • Originally posted by stolniceanulucian View Post
              Foarte frumos Loganul.

              Imi place cel mai mult dintre toate loganurile pe care le-am mai vazut pe aici pe forum.
              Multumesc de aprecieri.
              sigpicFast&Furious
              Team CSR
              Logan Club CLUJ

              Comment


              • Dupa 4 ani si 8 luni care au trecut din aprilie 2008 de cand am inceput modificarile la masina, pana acum la sfarsit de 2012 tragand linie si uitandu-ma la primele poze (aprilie 2008)sunt multumit de rezultatul final.

                Prezentare: DACIA LOGAN B64PFL:

                Prezentare exterior:
                Kit exterior complet(bara fata/ spate+praguri+pasaje aripi fata/spate mai pronuntate - by ProStreet Tuning)
                -Eleron(by Pilot)
                -Jante PowerTech de 17 inch si latime 8J+distantiere de 3.5cm+3.5cm pe axa spate,
                -Faruri cu angel ayes(Originale customizate cu Lupa si Bixenon),
                -Stopuri cu leduri(StreetStorm),
                -Iluminare cu leduri la numarul de inmatriculare spate;
                -Oglinzi laterale de MCV
                Prezentare interior:
                -Volan imbracat in piele rosie.
                -Stalpi interiori fata imbracati in piele neagra.
                -Schimbat lumini in bord cu ajutorul foliilor tip plasma de culoare rosu cu albastru.
                -Schimbat lumini consola centrala rosu cu albastru.
                -Inele ceasuri Duster.
                -Plafoniera cu module cu leduri albastre.
                -Lumini rosii sub pedalier.
                -Inele aeratoare rosii.
                -Consola centrala PH2 Prestige.
                -Grila custom schimbator viteza.
                -Suport de ochelari original Dacia.
                -Scaune fata incalzite.
                -Ceas de Boost(RaidHp) pentru monitorizarea presiunii in turbina, montat pe stalpul din stanga fata.
                Prezentare performante:
                -Motorul a beneficiat de o resoftare Stage 2 la DimSport in urma careia s-au inbunatatit performantele astfel:de la 160Nm initial am ajuns la un cuplu motor de 195Nm si de la 68 Cp initial am ajuns la 98 Cp la motor(lucru care se poate vedea in graficul Dino afisat). Motorul functioneaza la o presiune de 1bar, presiune monitorizata de un ceas de boost de la RaidHp.
                -Filtru de aer sport in carcasa originala de la K&N cu ajutorul caruia motorul urca mai repede in ture.
                -Turbotimer Apexi pentru protectia turbinei.
                -Frane fata- discuri ventilate si perforate Zimmermann asociate cu placute de frana Ferodo Premier.
                -Evacuare completa CatBack Stg+Dr.cu diam 50 mm.
                -Suspensia KW reglabila pe inaltime .
                Prezentare audio/video:
                -DVD 1 DIN marca My Hav cu diagonala de 5 inch + touch screen + Bluetooth+ TV tuner
                -2 parasolare cu display de 9 inch si oglinda retrovizoare cu display de 7 inch.
                -Difuzoare fata/spate JVC de 55 watt.
                Palmares:
                -BEST AUTOHTONA - ******* Days Cluj 2008
                -BEST EXTERIOR - Tg. Mures BBT Tuning Show - 2008.
                -BEST AUTOHTONA - Night Shadow Tuning Show Alba Iulia 2010.
                -BEST AUTOHTONA - GLL Tuning Show Sibiu 2010.
                -BEST AUTOHTONA - Arad Tuning Show 4-5 Iunie 2011.
                -BEST BODY KIT - Locul 1-Arad Tuning Show 4-5 Iunie 2011.
                -TOP AUTOHTONA - Polus Tuning Day Cluj 25-26 Iunie 2011.
                -BEST AUTOHTONA - Locul 1-GLL TUNING SHOW 23-24 Iulie 2011
                -BEST AUTOHTONA - Locul 1-Targu Mures Tuning Show Promenada Mall 15-16 Octombrie 2011.
                -BEST EXTERIOR - Locul 2-Targu Mures Tuning Show Promenada Mall 15-16 Octombrie 2011.
                -BEST EXTERIOR - Locul 2- Transilvania Drag Race II 11-12August 2012 Jucu, Cluj Napoca.
                -BEST AUTOHTONA - Locul 1-Targu Mures Tuning Show Promenada Mall 18-19 August 2012
                -BEST AUTOHTONA – Drift for life- Oradea 29-30 Septembrie 2012.
                -BEST CUSTOM – Locul 1- Alba Iulia - Night Shadows Tuning Show Editia II 6-7 Octombrie 2012.
                -Loc 2 Exterior – TRANSILVANIA DRAG RACE IV SNOW EDITION 11.11.2012 – JUCU.

                In 2013 voi continua cu modificarile avand in vedere ca inca nu am terminat ce mi-am pus in plan in 2008.
                Attached Files
                Last edited by FastFurious; 26 December 2012, 16:19.
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • Excelent "varu".
                  Apreciez pasiunea si vreau sa o tii tot asa.
                  bafta.
                  aham......Restul e LOGAN


                  http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                  Comment


                  • Nu ma las si nu renunt varu chiar daca unii sustin pe aici ca modificatul masinii este "un episod din viata" lor, la mie este alt ceva, este pasiune nu episod.
                    sigpicFast&Furious
                    Team CSR
                    Logan Club CLUJ

                    Comment


                    • Stiu Radu.........Bafta!
                      aham......Restul e LOGAN


                      http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                      Comment


                      • Originally posted by sibianul View Post
                        Stiu Radu.........Bafta!
                        Sa fie.Multumesc.
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • Cand o sa intrii tu pe forum la 60 de ani si o sa ne spui ca ai tunat loganu' atunci te cred ca nu e un episod din viata. Cu toate acestea, apreciez munca, stiu ca s-a bagat bani in ea dar si rezultatul este pe masura. Felicitari pentru ce ai facut la acest logan!! !!!!

                          Comment


                          • Originally posted by maestrupiersic View Post
                            Cand o sa intrii tu pe forum la 60 de ani si o sa ne spui ca ai tunat loganu' atunci te cred ca nu e un episod din viata. Cu toate acestea, apreciez munca, stiu ca s-a bagat bani in ea dar si rezultatul este pe masura. Felicitari pentru ce ai facut la acest logan!! !!!!
                            Prima data cand am inceput sa fac modificari la masina era in 1991 cand aveam o dacia 1300.Deci episodul asta dureaza de numai 21 de ani.......................
                            Multumesc de aprecieri.
                            sigpicFast&Furious
                            Team CSR
                            Logan Club CLUJ

                            Comment


                            • Am si eu o nelamurire si as vrea daca poate cineva sa ma ajute:
                              Acum am intrat in casa dupa un drum de vreo 140 Km facut pe timp de noapte.Am circulat cu faza scurta aprinsa si ca si consumatori mai mentionez DVD-ul, luminile la pedalier, incalzirea si ventilatorul pe treapta 1 si am observat ca indicatorul de voltaj de pe Turbotimer-ul Apexi imi indica o tensiune de 13.8V-13.9V-14.0V.
                              Este suficienta incarcarea alternatorului daca cu consumatorii mentionati imi arata tensiunea respectiva?
                              Multumesc anticipat pentru cine poate sa-mi raspunda la intrebare.
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment


                              • Da, este corect, asa imi arata si mie voltmetrul: faza scurta, player, aeroterma treapta 1-2, statie CB, statia+tub bass.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google