Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cred ca problema este ...tacanitul de la volan )
    [img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]

    Comment


    • Originally posted by bitza_bik View Post
      cred ca problema este ...tacanitul de la volan )
      Spune-mi si tu ceva ce nu stiu.........
      sigpicFast&Furious
      Team CSR
      Logan Club CLUJ

      Comment


      • Este perfect, sa nu scada sub 12v

        Comment


        • Mi-am facut probleme deoarece eu stiam ca ar trebui sa fie incarcarea intre 14.2V si 14.6V.
          sigpicFast&Furious
          Team CSR
          Logan Club CLUJ

          Comment


          • Stai linistit, e bine.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by cristi_timidu View Post
              Este perfect, sa nu scada sub 12v
              hai lasa-ma... unde ai citit asta? poti sa dai un citat?

              in opinia mea o incarcare buna inseamna intre 14.0v si 14.4v indiferent de consumatori ca nu mai suntem la dacia 1300.
              fa o verificare cu alta baterie daca ai posibilitatea poate a ta necesita o incarcare sau schimbare. de asemenea poti verifica si cat consuma cu motorul oprit ca sa vezi daca ai ceva consumuri inutile in stand-by.

              Comment


              • Exista varianta ca aceasta sa fie valoarea incarcarii mai de mult, dar eu sa nu fi observat treaba asta pana acum, deoarece pana acum pe ceasul de boost imi aparea incarcarea bateriei periodic o data la 10 minute cate 50 secunde.De cand am montat turbotimerul functia de incarcare a bateriei este monitorizata in non-stop.
                Pe timp de zi cu pozitiile pornite (cerculetele de la angel)si aceiasi consumatori tensiunea este 14.2V-14.4V.
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • cristi_timidu are dreptate.am avut o problema cu alternatorul si imi toca bateria.am mers la 4 service-uri si toti mi-au spus acelasi lucru:cu statie,lumini,aeroterma..in fine sa zicem un maxim de consumatori ,valoarea nu are voie sa scada sub 12-13v.daca scade exista ceva ce nu e bine.radu stai linistit ca nu sunt probleme.
                  [img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]

                  Comment


                  • Originally posted by sorin1983 View Post
                    hai lasa-ma... unde ai citit asta? poti sa dai un citat?

                    in opinia mea o incarcare buna inseamna intre 14.0v si 14.4v indiferent de consumatori ca nu mai suntem la dacia 1300.
                    fa o verificare cu alta baterie daca ai posibilitatea poate a ta necesita o incarcare sau schimbare. de asemenea poti verifica si cat consuma cu motorul oprit ca sa vezi daca ai ceva consumuri inutile in stand-by.

                    indiferent de consumatori? aici gresesti, sa nu uitam ca el avea un dvd pornit care totusi papa si care nu era inclus in calcul cand masina a fost fabricata.

                    Comment


                    • Pana se aduna banii pentru urmatoarele update-uri importante, ma mandresc doar cu cateva poze....................., dar sper sa treaca repede timpul si sa reusesc sa fac ce-mi doresc.
                      Attached Files
                      sigpicFast&Furious
                      Team CSR
                      Logan Club CLUJ

                      Comment


                      • frumoasa masina , ce planuri mai ai pentru ea ?
                        Degeaba gandesti daca esti prost!

                        Comment


                        • Multumesc de aprecieri.
                          Sper ca anul asta sa pot face un update la turbo+modificari motor ca sa ajung undeva la 150 Cp si sa schimb jantele.Mai apoi urmeaza interiorul.............
                          sigpicFast&Furious
                          Team CSR
                          Logan Club CLUJ

                          Comment


                          • 150 cp ... am visat si eu dar m`am oprit la 130 , ce modificari sa faci la motor ? nu ma refer la turbo si doar strict la motor
                            daca te pot ajuta si ai nevoie de sfaturi ceva pana la 130 cp sunt dispus sa te ajut .. am si varianta mai mare dar e mai complicata
                            ps: nu lua postul ca pe o gluma proasta sau ca o incercare de a ma da rotund nu vreau sa jignesc pe nimeni
                            Last edited by need4speed; 7 May 2013, 15:56.
                            Degeaba gandesti daca esti prost!

                            Comment


                            • Sper sa nu fie doar un vis si sa il pot realiza la fel cum a fost realizat si de Bogdan de la Cluj pe BBI.In afara de update la turbo va fi o tubulatura de inox la intercooler+un alt intercooler+diverse alte inbunatatiri care vor ajuta la implinirea visului.
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment


                              • da am "lucrat" cu Bogdan stiu cei poate capul , multa bafta
                                Degeaba gandesti daca esti prost!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google