Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by unknown View Post
    e parerea mea..tu ar trebui sa argumentezi ptr ce o faci..
    Vreau o crestere de cuplu si inca cativa Cp in plus, si mai mult de atat ma pregatesc pentru un update la turbo.
    Tu de ce zici altfel???
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

    Comment


    • La logan e o pierdere de timp si bani....nicidecum nu ai cum sa bubui furtunele cu turboul ce il ai acum...plus ca inoxul preia caldura de la motor asta daca nu il izolezi
      sigpic

      Comment


      • Turbina originala o sa fie schimbata in curand.La alti colegi care au tubulatura intercoolerului din inox se poate observa ca au cuplu mai mare.
        sigpicFast&Furious
        Team CSR
        Logan Club CLUJ

        Comment


        • din ce stiu eu inoxul ofera un flux de aer mai bun..indiferent de motorizare este un pas inainte..iar evacuarea din inox are un sunet specific pe diametru mai mare bineinteles..
          sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

          Comment


          • Originally posted by nairod View Post
            din ce stiu eu inoxul ofera un flux de aer mai bun..indiferent de motorizare este un pas inainte..iar evacuarea din inox are un sunet specific pe diametru mai mare bineinteles..
            Evacuarea:

            sigpicFast&Furious
            Team CSR
            Logan Club CLUJ

            Comment


            • Cam HORCAIE ! dar cica asa e la dci
              Si daca e masina de show ...de ce o "rupi pe genuchi prin praful si pietrele alea ?

              Sau vorba mea se aplica peste tot :Masinile au fost facute pentru a te intrece cu ele ,nu sa mergi incet sau sa stea expuse !
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • Nu am considerat nici o data ca am masina de show, cei care ma cunosc pot confirma ca nu sunt adeptul "senzatie majora cu 40 la ora" mai mult de atat am facut masina sa ma bucur eu de ea,iar daca am participat la 17 show-uri de tuning si am castigat 16 premii acest fapt nu a fost decat un bonus.....Sunt in continuare adeptul modificarilor si acum am ajuns la partea care-mi place cel mai mult(cai putere).......
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • In sfarsit sper sa reusesc sa scap de unele din cele mai urate lucruri la Logan si sa fac sa arate putin mai bine cu noile achizitii.
                  Multumesc cosmin_uau.
                  Attached Files
                  sigpicFast&Furious
                  Team CSR
                  Logan Club CLUJ

                  Comment


                  • Un turbo mai mare si tubulatura de inox iti mai da ceva putere dar o sa ai nevoie de un unicip pentru soft care sa fie reglat direct pe dyno si nu in parcare.
                    Ai ca ex B-11-BFF care avea undeva la 135 cp sau mai mult.
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • Originally posted by cosmindan View Post
                      Un turbo mai mare si tubulatura de inox iti mai da ceva putere dar o sa ai nevoie de un unicip pentru soft care sa fie reglat direct pe dyno si nu in parcare.
                      Ai ca ex B-11-BFF care avea undeva la 135 cp sau mai mult.
                      Stiu asta, si nu ii nici o problema.Ori cum nu sunt adeptul modificarilor facute in "parcare".
                      sigpicFast&Furious
                      Team CSR
                      Logan Club CLUJ

                      Comment


                      • Offffffffffffff, in sfarsit am terminat, de fapt mai am de montat plasa in bara.
                        Multumesc din inima pentru ajutor, sfaturi si rabdarea cu care m-a suportat lui Bogdan BBI.
                        Sunt foarte multumit de rezultatul obtinut.
                        De abia astept urmatorul pas..............
                        Attached Files
                        Last edited by FastFurious; 15 August 2013, 00:13.
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • Pe unde am dat cu verde....din cauza trepidatiilor provocate de motor, teava de inox o sa loveasca in celelalte...vezi cum faci..
                          Attached Files
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • La momentul asta nu se atinge si nu vibreaza nimic, daca va fi nevoie le imbrac zonele respective in cauciuc.
                            Last edited by Niki; 15 August 2013, 17:41.
                            sigpicFast&Furious
                            Team CSR
                            Logan Club CLUJ

                            Comment


                            • asteptam impresii dupa ce te dai o tura cu ea sa vedem cum se misca..merci!!!
                              sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii

                              Comment


                              • Va urma si masuratoarea pe Dyno dupa update la turbo.
                                Ce pot sa zic acum sigur este ca am cuplu mai mare si merg constant pe presiune de 0.9-1, inainte presiunea urca la 1 doar la forja, cat despre Cp sigur am urcat de la 98Cp la 100+............
                                sigpicFast&Furious
                                Team CSR
                                Logan Club CLUJ

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google