Nu este tableta, este un player 2 DIN.........
Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM
Collapse
X
-
Transilvania Drag Race 10 - 23.11.2014.............Intalnire cu pretenii cu care impartasesc aceiasi pasiune.................................Attached Files- 10813491_391032807721233_419868080_o.jpg (86.3 KB, 389 views)
- 10817080_391036357720878_2001368111_o.jpg (69.8 KB, 372 views)
- 10819641_391032804387900_2010035434_o.jpg (76.8 KB, 348 views)
- 10819490_391036587720855_804530879_o.jpg (53.8 KB, 373 views)
- 10813464_391035031054344_1840478104_o.jpg (52.7 KB, 325 views)
- 10817217_391036597720854_386518338_o.jpg (65.3 KB, 277 views)
- 10815597_391031491054698_351409029_o.jpg (75.1 KB, 309 views)
Last edited by FastFurious; 23 November 2014, 22:20.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Asa arata masina la finele anului 2014
DACIA LOGAN CJ 47 MRM - 100+ Cp
Prezentare exterior:
Kit exterior complet(bara fata/ spate+praguri+pasaje aripi fata/spate mai pronuntate - by ProStreet Tuning)
-Eleron(by Pilot)
-Jante KERSCHER NEW STAR 17" 8,5J ET 13 CU 9,5J ET 10
MODULARE DIN 3 PIESE cu cauciucuri 205/45/17
-Faruri cu angel ayes(Originale customizate cu Lupa si Bixenon),
-Stopuri cu leduri(StreetStorm),
-Iluminare cu leduri la numarul de inmatriculare spate;
-Oglinzi laterale de MCV cu modul semnalizare in sticla oglinzii.
Prezentare interior:
-Stalpi interiori fata imbracati in piele neagra.
-Schimbat lumini in bord cu ajutorul foliilor tip plasma de culoare rosu cu albastru.
-Schimbat lumini consola centrala rosu cu albastru.
-Inele ceasuri Duster.
-Plafoniera cu module cu leduri albastre.
-Lumini rosii sub pedalier.
-Inele aeratoare rosii.
-Consola centrala PH2 Prestige.
-Grila custom schimbator viteza.
-Pedale SPARCO
-Suport de ochelari original Dacia.
-Scaune fata incalzite.
-Ceas de Boost(RaidHp) pentru monitorizarea presiunii in turbina, montat pe stalpul din stanga fata.
Prezentare performante:
-Motorul a beneficiat de o resoftare Stage 2 la DimSport in urma careia s-au inbunatatit performantele astfel:de la 160Nm initial am ajuns la un cuplu motor de 195Nm si de la 68 Cp initial am ajuns la 98 Cp la motor. Motorul functioneaza la o presiune de 1.2bar, presiune monitorizata de un ceas de boost de la RaidHp.
Update turbo cu o turbina Mitsubishi Custom care rezista pana la 2.2 bari.
-Intercooler after market+traseu inox pentru intercooler.
-Filtru de aer sport in carcasa originala de la K&N cu ajutorul caruia motorul urca mai repede in ture.
-Turbotimer Apexi pentru protectia turbinei.
-Frane fata- discuri ventilate si perforate Zimmermann asociate cu placute de frana Ferodo Premier.
-Evacuare completa fara catalizator Stg+Dr.cu diam 50 mm.
-Suspensia sport KW reglabila pe inaltime
Prezentare audio/video:
-DVD 2 DIN cu Android cu diagonala de 7 inch + touch screen + Bluetooth + Internet
-2 parasolare cu display de 9 inch si oglinda retrovizoare cu display de 7 inch.
-Difuzoare fata/spate JVC de 55 watt ........................
......................In 2015 o sa urmeze un soft custom pe Dyno pentru corelarea cu update-ul turbinei si modificarea interiorului..........................sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Last edited by sorin1983; 21 February 2015, 23:55.
Comment
Comment