Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by FastFurious View Post
    Azi e ziua cea mare.
    M-am trezit si am venit cu masina la servici , astept un telefon la ora 10 si ma duc sa........................................
    Multumiri lui Doc de la Dimsport pentru aportul de putere care l-a primit masina.
    Normal acum am 96 Cp, zilele ce vor urma voi atasa un Grafic Dino care sa confirme modificarile de soft.
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

    Comment


    • varianta race la remapare ?

      Comment


      • Da varianta race si asta nu e tot, vor mai urma si alte modificari care sa duca la un aspect si comportament sportiv al masinii.
        sigpicFast&Furious
        Team CSR
        Logan Club CLUJ

        Comment


        • ce putem sa iti zicem ...multa putere de munca la masina si la servici sa le realizezi pe toate

          Comment


          • Mersi de urari la fel iti doresc si pentru tine.
            sigpicFast&Furious
            Team CSR
            Logan Club CLUJ

            Comment


            • M-am asteptat la ceva mai spectaculos daca tot era asa mare secret, oricum felicitari, bafta in continuare

              Comment


              • O crestere de putere de aproximativ 26 Cp eu zic ca-i ceva destul de spectaculos pentru un Logan.
                Multumesc de urari, bafta si tie!!

                Azi am reusit sa ma plimb mai mult cu masina dupa remaparea de ieri.
                In concluzie se poate spune:
                -exista un raspuns mai promt la apasarea pedalei de acceleratie.
                -motorul urca mai repede in ture.
                -fata de inainte de remapare la o anumita viteza turatia este mai mica
                Deci: SUNT FOARTE MULTUMIT, dar daca am umblat la imbunatatirea sprintului automat trebuie umblat si la imbunatatirea sistemului de franare.
                Last edited by FastFurious; 27 September 2009, 21:33. Reason: Automerged Doublepost
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • Originally posted by FastFurious View Post
                  -fata de inainte de remapare la o anumita viteza turatia este mai mica
                  .
                  stai ma asa...cum dracu,dupa remapare...la o anumita viteza turatia ii mai mica....hai sa fim seriosi...doar nu iti umbla in cutia de viteze ca iti umbla la bagatu motorinei din cate stiu eu....
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • sa stapanesti iepele alea sanatos si sa le alergi bine sa nu se plictiseasca
                    http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                    Comment


                    • Originally posted by MS 41 NZN View Post
                      stai ma asa...cum dracu,dupa remapare...la o anumita viteza turatia ii mai mica....hai sa fim seriosi...doar nu iti umbla in cutia de viteze ca iti umbla la bagatu motorinei din cate stiu eu....
                      Din cate am observat inainte de remapare la 160 Km/h aveam 4200 rot/min, iar acuma la 160 Km/h am 4000 rot/min...............deci?
                      Dupa cate stiu eu se modifica hartile de injectie si eventual presiunea in turbina, normal ca nu umbla in cutie.
                      Nu mai fii asa mistocar ca strica la frumusete.
                      Last edited by FastFurious; 28 September 2009, 07:50.
                      sigpicFast&Furious
                      Team CSR
                      Logan Club CLUJ

                      Comment


                      • Inrebare:
                        Ce frane pe disc pot pune pe puntea spate, de unde le pot achizitiona si la ce pret?
                        Multumesc.
                        Last edited by FastFurious; 29 September 2009, 22:06. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • Felicitari, acum sa vezi senzatii...

                          Dar legat de diferenta de turatii eu zic ca e doar subiectiva, n-are cum. Simplu pt ca nu s-a umblat fizic la cutie cum ai zis tu. Probabil e numai impresie pt ca ajungi mai usor la viteza respectiva.

                          Si da e posibil sa mearga mai tare pt ca are putere mai mare deci merge mai sus in ture, are putere si in a 5-a peste 4000 rpm.
                          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                          Comment


                          • "Dar legat de diferenta de turatii eu zic ca e doar subiectiva, n-are cum."

                            S-ar putea sa ai dreptate, eu retin ca in aprilie cand am fost la Bucuresti pe autostrada la 160 km/h aveam 4200 rot/min iar acum cand am testat masina dupa remapare pe Autostrada Transilvania la 160 km/h am avut 4000 rot/min , dar promit ca o sa vin la servici cu masina zilele astea si mai fac un test pe Autostrada Transilvania sa vad exact cum se comporta(demaraj 0-100 km/h, turatii, scoate sau nu fum mai mult ca si inainte, etc)
                            Multumesc de aprecieri.
                            sigpicFast&Furious
                            Team CSR
                            Logan Club CLUJ

                            Comment


                            • N-are cum,tu tot nu intelegi ca nu iti schimba rapoartele in cutie ca sa-ti scada turatiile la o anumita viteza?

                              Comment


                              • Parerea unui coleg de la Iasi ... => "discurile perforate sunt recomndate doar la sistemele de franare prevazute cu etrieri cu minim 2 pistonase.. altfel aveam si eu.... ai bani si vrei frane ? 3000 euro si iti pui linie de franare brembo cu tot cu repartitor/ebd.... eu unu nu am crizaaaaaaaaa....... aaaa si pana in spatele jentzii vezi sa fii ok pe roata.... gume quality adecvate la mediul de utilizare si regimul de rulare, jante care sa permita aerisirea discurilor de frana... vezi placutele.... vezi ce pui si la ce pret", iar masina sa nu aiba ABS ( opinia altcuiva ) ... s-ar putea sa mai aflu ceva detalii de la alt coleg din club si le voi posta cu siguranta !!! Bafta la modificari si tare mi-ar place sa conduc si eu macar o singura data masinuta ta !!!
                                http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google