Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Furiosule ai schimbat sau nu amortizoarele? Ce ne cacam atat pe noi...Da au ba?

    Comment


    • He he, a amintit de postu meu...eu m am sters la fund cu calculele si am taiat si din arcuri, am scurtat si intarit amortizoare si totul e foarte bine dupa recalcularea facuta de mine ca un inginer ce sunt si eu...nu inseamna ca daca faci ceva si faci cu cap, e automat tiganie...
      Cezar, nu vad cu ce te ajuta sa stii..la el tot se rezuma la look, nu cred ca conteaza combinatia, ideea era sa fie mai low sa arate altfel..
      sigpic

      Comment


      • Gresesti domnule Geo la mine nu totul se rezuma la look ca si la altii ca dovada este faptul ca nu am taiat din arcuri si nu am "intarit amortizoare".
        Ca tot ai observat ca am citat postul tau, ce zici , cum ti se pare , este realizabil dupa cum ti-am zis si atunci si am demonstrat ca calculele si masuratorile mele sunt realiste , iar vorbele tale si ale altora care au sustinut acelasi lucru sunt 0(ZERO).
        sigpicFast&Furious
        Team CSR
        Logan Club CLUJ

        Comment


        • Oricum distanta care o ai tu sub praguri si bari este destul de mare.Altii au cifre mai mici sub barile si pragurile stock.Nu se pune problema de atins la tine.
          Vad ca pe forum apar din ce in ce mai multe urme de figuri si alte cele.Nu fac referire numai la tine.Crezi ca ai inventat roata cu un kit exterior si arcuri sport?
          Ce se intampla?
          AG 16 Y M A

          Comment


          • Eu nu am inventat nimic, pur si simplu eu am demontrat tuturor celor care au zis ca nu se poate ca se poate.
            sigpicFast&Furious
            Team CSR
            Logan Club CLUJ

            Comment


            • Probabil s-au referit ca se poate, dar cu riscuri mari.Ori au gresit ei in exprimare ori tu ai inteles gresit.
              E pacat sa va dati peste nas unii la altii cu "iaute ba ca am facut eu, tu esti fraier si nu stii ce vorbesti, etc" Cam asta se intelege din posturile voastre.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • Sub nici o forma nu m-am gandit ca cineva este fraier, eu doar am vrut sa subliniez faptul ca multi de pe aici dau sfaturi si vorbesc in necunostiinta de cauza si ar fi mult mai bine cand cineva care are de gand sa faca ceva sa nu mai fie luat in ras.
                sigpicFast&Furious
                Team CSR
                Logan Club CLUJ

                Comment


                • Eu te cred, dar la prima vedere asta se intelege din posturile voastre.
                  Bafta cu masina in continuare.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • in toate replicile de mai sus aroganta a fost problema... si ramane problema...
                    Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai-dracu si n-au nici o boala...

                    Comment


                    • da la ce se rezuma? kitu exterior e de look, ca nici macar asa lasata nu face vreo treaba eleronu/difuzoru imens de pe spate..la cat ai ingreunat masina, degeaba modifici la motor ca e mai mult compensatie decat crestere de putere...si te duci la toare showurile si masina e parcata si iei premii...deci pentru cum arata nu pentru proba de indemanare..recunosc ca am zis ca nu inteleg cum o s o lasi, inainte sa vad cum sta o masina stoc cu H&R taiat de exemplu...
                      mereu la tine e comparatia la misto " n am facut ca altii"..ai facut acelasi lucru altfel, sa fim seriosi...ti as fi zis bravo, buna treaba, daca ziceai "uite am facut, vezi ca e posibill, te ai inselat"..da tu vii cu d alea ca "vorbele voastre sunt zero"..si de ce ma iei la misto, nu stiu, ca eu cu arcurile mele si amortizoarele mele "intarite" si alte bari de rigidizare stau chiar foarte bine pe orice curba, daca tot e cu laudat...am recunoscut de prima data ca nu mi place cum ai facut masina, da nu cred ca te am luat in deradere sau mi am batut joc, ba chiar m am exprimat frumos...
                      sigpic

                      Comment


                      • pai nu se da la inemanare, geo, se strica directia

                        acu pe bune, chiar conteaza ce suspensie a pus ? daca la el 90 % e pentru look . si nu-mi spune mie cu tu mergi blana in curbe sau pe autostrada sa te ajute suspensia din partea mea, puteai pune si 4 saci de ciment sa fie mai low , ca doar e pt look :P
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • Originally posted by - Geo - View Post
                          da la ce se rezuma? kitu exterior e de look, ca nici macar asa lasata nu face vreo treaba eleronu/difuzoru imens de pe spate..la cat ai ingreunat masina, degeaba modifici la motor ca e mai mult compensatie decat crestere de putere...si te duci la toare showurile si masina e parcata si iei premii...deci pentru cum arata nu pentru proba de indemanare..recunosc ca am zis ca nu inteleg cum o s o lasi, inainte sa vad cum sta o masina stoc cu H&R taiat de exemplu...
                          mereu la tine e comparatia la misto " n am facut ca altii"..ai facut acelasi lucru altfel, sa fim seriosi...ti as fi zis bravo, buna treaba, daca ziceai "uite am facut, vezi ca e posibill, te ai inselat"..da tu vii cu d alea ca "vorbele voastre sunt zero"..si de ce ma iei la misto, nu stiu, ca eu cu arcurile mele si amortizoarele mele "intarite" si alte bari de rigidizare stau chiar foarte bine pe orice curba, daca tot e cu laudat...am recunoscut de prima data ca nu mi place cum ai facut masina, da nu cred ca te am luat in deradere sau mi am batut joc, ba chiar m am exprimat frumos...
                          Eu nu m-am referit la tine ca m-ai luat in deradere sau la misto, la tine m-am referit concret cand te-am dat exemplu si ti-am demonstrat ca nu ai avut dreptate.

                          Nu stiu ce consideri tu ca am ingreunat cu atata masina, dar eu pot sa-ti dovedesc iarasi ca nu este chiar asa cum spui si cu prima ocazie o sa pun pe cantar barile fata/spate sa vezi ca diferenta intre ele si cele stoc este neesentiala.
                          Cu cat am modificat deocamdata la motor este suficient sa-mi compenseze diferenta de greutate si in curand vor urma modificari mai mari.

                          Originally posted by Tudor View Post
                          pai nu se da la inemanare, geo, se strica directia

                          acu pe bune, chiar conteaza ce suspensie a pus ? daca la el 90 % e pentru look . si nu-mi spune mie cu tu mergi blana in curbe sau pe autostrada sa te ajute suspensia din partea mea, puteai pune si 4 saci de ciment sa fie mai low , ca doar e pt look :P
                          Poate in curand o sa ma dau si la indemanare.
                          Last edited by FastFurious; 7 June 2011, 15:50. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpicFast&Furious
                          Team CSR
                          Logan Club CLUJ

                          Comment


                          • lasa kitu ca ala nu e asa greu, da nici atat de usor ca o bara stoc...da jantele, cauciucurile..in fine, ideea e ca doua masini identice si una are AC, deja pierde mult, deci conteaza kilogramele in plus..evident, daca dezvoltam ideea, conteaza si soferu pana la o anumita diferenta de greutate, da asta e alta discutie
                            ma refeream la faptu ca nu poti de exemplu sa vii la liniuta cu masina ta sa te dai cu mine de exemplu, cu jante late si cauciucuri mari si ditamai kitu..ar fi redundant, nu ma intereseaza ca rezultat, doar ca idee...adica ai schimbat suspensia pentru look, ca alt motiv nu vad...comfort nu poti sa zici ca nu se pune problema sa se imbunatateasca comfortu fata de stoc, care e foarte moale
                            sigpic

                            Comment


                            • La capitolul greutatea soferului poate am un avantaj ca eu sunt mai " usor si mai aerodinamic" si sunt si destul de "nebun" sa nu ma tem.
                              Schimbarile la suspensie nu le-am facut numai pentru look ci si pentru inbunatatirea stabilitatii masinii.
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment


                              • Deci, ce amortizoare ai? Vad ca tot eviti intrebarea...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google