fast , vezi ca vio cu jantele alea iti cumpara kitul...o zic fara suparare.
Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM
Collapse
X
-
Originally posted by CataFOF View Postfast , vezi ca vio cu jantele alea iti cumpara kitul...o zic fara suparare.
Multumesc.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Salut, daca tot ai facut investitia asta cu kitu de ce nu pui si arcuri sport ? nu zice nimeni ca trebuie hr sunt altele care coboara 30 mm fata spate ,jate cum ziceai pe 17 si atunci ar fi completa cu un look fast, oricum si asa nu poti merge pe drumuri cu cratere... E doar o parere...
Comment
-
regalcobra, citteste te rog topicul si vei avea raspunsurile la intrebarile tale!
Cel mai bine ar ifi sa cititi mai intai topicul, pentru a va edifica cu privire la anumite chestiuni!
Comment
-
am si eu niste intrebari serioase la care doresc un raspuns la fel de serios, daca se poate, desigur..
1. care este rolul eleronului? tinand cont ca masina este dotata doar cu un motor de 1.5 litri care dezvolta o putere, sa zicem, cu neajunsuri, dupa standardele de azi, deci nu are nevoie de elemente care sa o tina lipita de asfalt.
2. de ce ai ales sa pui kitul inaintea unui sistem de suspensie cel putin adecvat pentru stilul de tuning pe care doresti sa il abordezi?
3. daca doresti sa fii original, de ce ai ales un kit deja existent, care nu poate fi considerat unicat atata timp cat se gaseste la vanzare pentru orice doreste, si nu ai creat un kit de la baza, unicat pentru masina ta? asta si in ideea ca loganul este o masina cu o caroserie, sa zicem, inalta si nu se preteaza la astfel de kituri agresive, fiind totusi un model compact.
4. cine poate sa te critice? tinand cont ca cei care admira masinile tunate sunt ori neavizati ori pasionati de auto, in speta ca cei de pe forum, unde ai prezentat masina pentru vazul tuturor.
intreb asta in cunostinta de cauza a ceea ce inseamna tuning si modificari auto si dupa ce m am uitat foarte bine in ograda measigpic
Comment
-
-Poate sa ma critice oricine dar cu bun simt si fara sa jigneasca.
Accept sfaturi de la cunoscatori nu de la copii care conduc in vise sau fac tuning virtual.
post moderat:
nu mai cinta postul anteriorLast edited by crististreulea; 25 September 2010, 22:53.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
mie unul imi place masina DAR i-ar sta mult mai bine cu alte jante, a inteles omul ideea cu jantele si cred ca este de acord, poate am gusturi proaste, dar kitul asta mie unul imi place, ii trebuiesc jante ce-i drept dar sunt sigur ca impedimentul asta se va rezolva pe viitor.Last edited by crististreulea; 26 September 2010, 10:53.
Comment
-
Originally posted by xxxgeoxxx View Postam si eu niste intrebari serioase la care doresc un raspuns la fel de serios, daca se poate, desigur..
1. care este rolul eleronului? tinand cont ca masina este dotata doar cu un motor de 1.5 litri care dezvolta o putere, sa zicem, cu neajunsuri, dupa standardele de azi, deci nu are nevoie de elemente care sa o tina lipita de asfalt.
2. de ce ai ales sa pui kitul inaintea unui sistem de suspensie cel putin adecvat pentru stilul de tuning pe care doresti sa il abordezi?
3. daca doresti sa fii original, de ce ai ales un kit deja existent, care nu poate fi considerat unicat atata timp cat se gaseste la vanzare pentru orice doreste, si nu ai creat un kit de la baza, unicat pentru masina ta? asta si in ideea ca loganul este o masina cu o caroserie, sa zicem, inalta si nu se preteaza la astfel de kituri agresive, fiind totusi un model compact.
4. cine poate sa te critice? tinand cont ca cei care admira masinile tunate sunt ori neavizati ori pasionati de auto, in speta ca cei de pe forum, unde ai prezentat masina pentru vazul tuturor.
intreb asta in cunostinta de cauza a ceea ce inseamna tuning si modificari auto si dupa ce m am uitat foarte bine in ograda mea
Comment
-
Originally posted by xxxgeoxxx View Postam si eu niste intrebari serioase la care doresc un raspuns la fel de serios, daca se poate, desigur..
1. care este rolul eleronului? tinand cont ca masina este dotata doar cu un motor de 1.5 litri care dezvolta o putere, sa zicem, cu neajunsuri, dupa standardele de azi, deci nu are nevoie de elemente care sa o tina lipita de asfalt.
2. de ce ai ales sa pui kitul inaintea unui sistem de suspensie cel putin adecvat pentru stilul de tuning pe care doresti sa il abordezi?
3. daca doresti sa fii original, de ce ai ales un kit deja existent, care nu poate fi considerat unicat atata timp cat se gaseste la vanzare pentru orice doreste, si nu ai creat un kit de la baza, unicat pentru masina ta? asta si in ideea ca loganul este o masina cu o caroserie, sa zicem, inalta si nu se preteaza la astfel de kituri agresive, fiind totusi un model compact.
4. cine poate sa te critice? tinand cont ca cei care admira masinile tunate sunt ori neavizati ori pasionati de auto, in speta ca cei de pe forum, unde ai prezentat masina pentru vazul tuturor.
intreb asta in cunostinta de cauza a ceea ce inseamna tuning si modificari auto si dupa ce m am uitat foarte bine in ograda meaLast edited by crististreulea; 26 September 2010, 10:54.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
Comment