If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ms de raspuns
ca sa exercite forta asupra spatelui, caroseria trebuie conceputa in asa fel incat curgerea aerului sa se face spre spate gen aripa unui avion..loganu sa fim seriosi, e o cutie plus ca masina trebuie sa dezvolte ceva putere ca sa aiba vreun efect..in veci n o sa obtii cu loganu o viteza atat de mare, deci o viteza a vantului suficient de mare incat sa justifice utilitatea lui...am citit threadu de la inceput, stiam si de casa, da uitasem...ideea e ca intai cobori masina, alegi jante si cauciucuri in functie de ce garda la sol doresti si apoi alegi un kit in functie de asta...acuma esti intr un fel constrans de body kit in alegerea unei suspensii...un body kit scump nu garanteaza faptul ca infatisarea masinii se schimba in bine..spor la treaba!
ms de raspuns
ca sa exercite forta asupra spatelui, caroseria trebuie conceputa in asa fel incat curgerea aerului sa se face spre spate gen aripa unui avion..loganu sa fim seriosi, e o cutie plus ca masina trebuie sa dezvolte ceva putere ca sa aiba vreun efect..in veci n o sa obtii cu loganu o viteza atat de mare, deci o viteza a vantului suficient de mare incat sa justifice utilitatea lui...am citit threadu de la inceput, stiam si de casa, da uitasem...ideea e ca intai cobori masina, alegi jante si cauciucuri in functie de ce garda la sol doresti si apoi alegi un kit in functie de asta...acuma esti intr un fel constrans de body kit in alegerea unei suspensii...un body kit scump nu garanteaza faptul ca infatisarea masinii se schimba in bine..spor la treaba!
Daca Loganul este o cutie tu de ce ti-ai cumparat?
Cu suspensia reglabila pe care o voi monta la timpul potrivit si cu alte jante mai mari se vor rezolva toate problemele.
Recunosc ca la inceput am vrut sa schimb jantele actuale cu unele pe 16, dar am ajuns la concluzia ca pe 17 sunt mult mai potrivite si asa o sa fac pana la urma.
Originally posted by Tudor
la asta m-am referit ! :" Accept sfaturi de la cunoscatori nu de la copii care conduc in vise sau fac tuning virtual".
si te refereai si la mine si la Mishu.
Ce sfat mi-ati dat voi 2???
Asta il consider eu un sfat:
dsign:
"Parere de consumator de frane: discurile perforate nu ne ajuta cu nimic. Ne ajuta in schimb discurile cu striatii. Am fost extrem de multumit de discurile Tarox G88.
La fel, n-as avea incredere in EBC nici calcat de tren. Nu se compara un EBC cu Ferodo si Brembo, care fac frane de cand ma stiu eu in masina.
Dupa mine, daca e sa ma iau si dupa preturisi dupa calitate, as merge pe Brembo max si Ferodo Premier, pentru o utilizare intensa pe strada si pentru look.
Parerile de mai sus le sustin si ca vanzator de piese auto."
Last edited by FastFurious; 25 September 2010, 23:59.
Reason: Automerged Doublepost
loganul este o cutie ca forma..numai linii drepte, fara prea multe rotunjimi, inalt-cu anumite modificari poti schimba aspectul in bine, da forma e tot aceasi..da in acelasi timp, loganu este o masina cu un motor bun, fiabil, care a trecut testul timpului, loganul este o masina noua in primu rand, cu un consum decent si o tinuta de drum destul de buna la un pret accesibil dispunand de strictul necesar pentru a te bucura de condus...are multe probleme care insa pot fi rezolvate foarte usor si fara batai de cap, daca vrei cu adevarat..pentru ca avantajele depasesc dezavantajele..d aia mi am luat logan
Bre nea Foriosu, nu mai sari ca ars, ca baietii au dreptate. Si stii de ce esti atacat vehement? Datorita atitudinii, considerand ca masina dumitale este cine stie ce fier frumos, elegant si castigator de cupe. Ti-am spus asta, ca sa nu te mai miri cand esti contrat.
Revenind la topic: de fapt, ce vrei tu sa intrebi? Ca masina arata la fel de mult timp. Prea multe vorbe pt prea putine fapte.
Cat despre retrospectie: ce rost isi are mai baieti (mishu si tudor)? Alegerea a fost facuta, si se va continua pe acest stil.
Si o ultima remarca pt furiosul rosu: justificarile incapacitati ducerii la bun sfarsit al unui proiect, puse pe seama altor proiecte, sunt strict puerile. Tu crezi ca cineva de pe aici face doar tuning la masina? Sau daca ar face doar asta, crezi ca s-ar opinti la Logan?
Plus de asta, aerele acestea de superioritate: "Vai, imi fac casa" "Vai, am nevasta", nu-si au locul, caci o multime de oameni isi fac casa si multi au neveste. Ba si mai multi au logan si cu acel kit.
Spor la lucru, poate in ceva unicat, fara sa arunci cu "muci" in altii.
PS: De mai vei intreba ce am lucrat la masina (o alta metoda puerila de a face un shift al vinei), cauta pe myride, ai s-o gasesti acolo.
Domnule Cezar daca ai crezut ca ma sperii sau ma impresionezi cu stilul tau sa stii ca te-ai inselat.
Pentru mine masina mea este exact asa cum mi-am dorit, eleganta si castigatoare de cupe.
Celor care nu le place masina si stilul pe care l-am abordat sunt rugati sa nu intre si sa citeasca prezentarea masinii la My Ride.
Alegerea pe care am facut-o in abordarea stilului a fost si este in continuare alegerea mea si voi continua in acelasi stil.
Referitor la ce planuri am sa mai fac la masina si inca nu am reusit sa pun in aplicare sa stii si tu si altii ca nu ma scuz si nu ma justific in fata nimanui, iar in justificarile mele sunt reale si nu inventii.
Referitor la remarca ta ca multi ar avea Logan cu acelasi Kit exterior, eu zic sa te documentezi mai bine si o sa vezi ca nu sunt asa multi.
Eu nu arunc cu "muci" in nimeni doar raspund in acelasi stil in care mi se vorbeste.
Ps.
Nu sunt curios ce ai lucrat la masina ta, pe mine ma intereseaza masina mea.
Pentru ce ti-am scris acum sunt sigur ca voi fi penalizat dar nu-mi pasa de nici un fel de penalizare.
Radu, is chiar faine...dar vezi sa nu-ti atinga!
Suspensia o sa vina si ea!
Lasa Radu, ca si eu am stat 2-3-4 luni cu ea cocotata pana am pus suspensia!
Nu criticam dar am crezut ca sunt prea mari pana la momentul in care am pus pe masina jante pe 16 si am vazut exact realitatea.
Nu inteleg ce vrei sa spui cu asta:" eu am vazut un logan stock cu 17 si vreau sa zic ca iti faci casa sub ea ".
Cu cauciucuri cu talon pe 45 se inalta cu 1 cm, iar cu talon pe 50 se inalta cu 2 cm.
Se va umple golul de la pasajele rotilor dar masina se va inalta, gresesc cumva?
Daca am dreptate asta inseamna ca si in situatia montarii unor arcuri sport pentru moment masina va fi mai coborata si ajunge sa aiba garda la sol de 10 -11cm fata de 13 cm actuali sau 9 cm cu arcuri H&R.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment