Multumesc, dar nu-mi plac matrix-urile.
Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM
Collapse
X
-
nu am facut nici o aluzie la nimic, nu am nimic cu tine )
desi nu iubesc masinile cu kituri, respect enorm munca depusa de cineva cu mana lui
eu totusi zic ca jantele alea nu sunt rele deloc si ca ar merge intai lasata, pentru ca pe langa look, castigi si stabilitate in primul randsigpicMy ride
Comment
-
In mod normal ar trebui sa urmeze mai intai "lasatul", cum ii zici tu, si apoi jantele. In functie de garda la sol, vei alege un set de jante si anvelope potrivite. Altfel, daca alegi niste dimensiuni "nepotrivite" e posibil sa nu poti sa mai mergi cu masina prin oras...
Asta pt. ca ai inceput exact invers... daca montai mai intai rotile si suspensia, puteai sa'i pui si un kit exterior potrivit.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Dupa cum am explicat si mai devreme daca pun cauciucuri cu talon pe 50 masina urca 2 cm si daca montez arcuri H&R cobor 4 cm.
Acum am 13 cm deci:13+2=15-4 = 11
La talon pe 45 masina urca 1 cm : 13+1 = 14 -4 = 10 cm.
Eu zic ca se poate circula si cu 10 si cu 11 cm.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
dar nu se pune problema de circulat, se pune problema de cum arata masina cu jantele x si cat de ok e talonul pentru arcul aripii si farfuria bazica a amortizorului
am vazut si eu un logan lasat cu jante de 17 si roata intra sub aripa... vrei asa ceva?
eu incerc sa dau un sfat, nu dau in cap si nici nu bag mana in buzunarsigpicMy ride
Comment
-
asta i am zis si eu inainte, cu "lasatu" la final...nu se potrivesc calculele deloc cu adevaru...nu se pune problema ca nu se poate circula, da decat sa mergi cu 10 la ora ca sa nu atinga , mai bine deloc...uita te mai bine la astia cu ele foarte lasate, ca si au schimbat traseul din cauza suspensiei si le atinge toba, scutu, da nu si mai bat capusigpic
Comment
-
schimbat traseul din cauza suspensiei si le atinge toba, scutu, da nu si mai bat capu
esti pe langa, nu te mai baga daca nu te pricepi, masina se lasa toata, ce treaba are scutu cu toba cu arcu si garda la sol?
si oricum e un risc cand o lasi ... sa atinga, si ce? d-aia e scutLast edited by DeLuXe; 30 September 2010, 22:36.sigpicMy ride
Comment
-
daca citeai mai bine, intelegeai ce vreau sa zic :p io sunt cu paranoia si nu mi place sa atinga..poate tie ti place, poate altora nu..era un punct de vedere..daca omu vrea suspensie reglabila ca a lu XP, din ce am vazut e joasa rausigpic
Comment
-
Originally posted by FastFurious View PostDupa cum am explicat si mai devreme daca pun cauciucuri cu talon pe 50 masina urca 2 cm si daca montez arcuri H&R cobor 4 cm.
Acum am 13 cm deci:13+2=15-4 = 11
La talon pe 45 masina urca 1 cm : 13+1 = 14 -4 = 10 cm.
Eu zic ca se poate circula si cu 10 si cu 11 cm.If it ain't broke, don't fix it!
Comment
-
Originally posted by DeLuXe View Postschimbat traseul din cauza suspensiei si le atinge toba, scutu, da nu si mai bat capu
esti pe langa, nu te mai baga daca nu te pricepi, masina se lasa toata, ce treaba are scutu cu toba cu arcu si garda la sol?
si oricum e un risc cand o lasi ... sa atinga, si ce? d-aia e scut
radu,parerea mea e ca ti-ar fi de ajuns niste arcuri weittec...ai vazut la sorin(sibianu) cum e....ai chitul masiv si vei da pe jos peste tot...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
Comment