Mi se pare ca incerci cu disperare sa faci o prostie mare din masina asta... Ai inceput prost, ca multi altii, cu ditai kitul de caroserie, fara sa ai roti si suspensie.
Acum dai din colt in colt si nu stii ce sa faci ca sa nu stergi asfaltul cu ea. O sa-i pui niste arcuri sport doar de dragul cuvantului SPORT, vrei sa-i pui anvelope de tractor, etc.
La kitul de caroserie mergeau niste jante 9jx18" cu anvelope late de max 215mm si un talon cat mai mic, gen 30-35. De asemenea, trebuie sa renunti la tiganii gen buza cromata si corp negru, exclus marci de "renume" precum CMS, KM, Wolfrace, etc
Recomand Antera, Azev, Brock, Schmidt, BBS, ATS, Speedline, TeamDynamics etc.
Ti-ai ales binisor jntele alea, insa se putea si mai bine pentru o masina de show
Stii ca sunt transant si nu mi-e frica sa zic, insa la oricare show ai fost [pana acum, au fost oameni din domeniu care au ras de masina ta cu lacrimi. Tocmai pentru ca ai construit-o de-a-ndoaselea, te-ai napustit imediat asupra kitului de caroserie, "ca da bine pe strada". Faptul ca vii acasa cu niste cupe nu face decat sa intareasca ideea ca show-urile la care participi precum si oamenii prezenti in juriu au o calitate indoielnica. Moda lui DaniGGD a apus demult, lumea face acum masini joase, cat mai joase, cu suspensii pneumatice si cu caroserii cat mai curate
Hotaraste-te daca o faci de strada sau de show. Alege jante care sa umple imensul gol din aripi, alege anvelope de calitate.
E foarte urat sa mergila show si sa vezi o masina care are anvelopele crapate, ciupite, tocite si cu galme.
Succes
PS: La latimea de 225 iti trebuie un talon de max 35 pe diametrul 17". Pe jantele tale de 8j vin manusa 215/40 sau 205/45. Cu 225/45 o sa arate a SUV cu steroizi
Acum dai din colt in colt si nu stii ce sa faci ca sa nu stergi asfaltul cu ea. O sa-i pui niste arcuri sport doar de dragul cuvantului SPORT, vrei sa-i pui anvelope de tractor, etc.
La kitul de caroserie mergeau niste jante 9jx18" cu anvelope late de max 215mm si un talon cat mai mic, gen 30-35. De asemenea, trebuie sa renunti la tiganii gen buza cromata si corp negru, exclus marci de "renume" precum CMS, KM, Wolfrace, etc
Recomand Antera, Azev, Brock, Schmidt, BBS, ATS, Speedline, TeamDynamics etc.
Ti-ai ales binisor jntele alea, insa se putea si mai bine pentru o masina de show
Stii ca sunt transant si nu mi-e frica sa zic, insa la oricare show ai fost [pana acum, au fost oameni din domeniu care au ras de masina ta cu lacrimi. Tocmai pentru ca ai construit-o de-a-ndoaselea, te-ai napustit imediat asupra kitului de caroserie, "ca da bine pe strada". Faptul ca vii acasa cu niste cupe nu face decat sa intareasca ideea ca show-urile la care participi precum si oamenii prezenti in juriu au o calitate indoielnica. Moda lui DaniGGD a apus demult, lumea face acum masini joase, cat mai joase, cu suspensii pneumatice si cu caroserii cat mai curate
Hotaraste-te daca o faci de strada sau de show. Alege jante care sa umple imensul gol din aripi, alege anvelope de calitate.
E foarte urat sa mergila show si sa vezi o masina care are anvelopele crapate, ciupite, tocite si cu galme.
Succes
PS: La latimea de 225 iti trebuie un talon de max 35 pe diametrul 17". Pe jantele tale de 8j vin manusa 215/40 sau 205/45. Cu 225/45 o sa arate a SUV cu steroizi
Comment