Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cristi_timidu View Post
    tuningul se face cu orice material si orice pozitie atata timp cat este calitativ. nu zic neaparat ca este o regula la tuning dar de obicei oameni schimba prima data jentile si apoi mai face cate ceva. matale esti un tip care pune multa pasiune in treaba asta si te superi usor cand cineva zice ceva urat despre masina. eu unul personal nu as mai posta nimic pana nu mi-as monta arcuri si alte jenti ca sa fiu sigur ca nu mai parte de replici acide.
    eu unul sunt innebunit dupa jenti cu buza iar la un asemenea kit cu siguranta s-ar potrivi un set de 9jpe taoate 4 sau fara buza dar sa fie minim 17 poate ceva si cromatura.
    inainte de toate e masina ta faci ce vrei si conteaza sa te simti bine in ceea ce faci.
    Nu ma supar dar ma deranjeaza cand unii fara masini sau cu masini la care nu au facut nimic sau aproape nimic comenteaza aiurea doar sa se afle in treaba.

    Jantele pe care le am acum sunt pe 17 toate cu 8J si pana la primavara o sa vina si arcuri sport sau poate chiar o suspensie completa.

    [QUOTE=CataFOF;847321]nu chiar , mai sunt masini sau au mai fost masini cu acest gen de kit.
    poate ai observat si tu , ca in lume(mai mult in europa) , se merge pe stilul
    "Clean" , sa renuntat la stilul "bare fibrate atarand" de ceva timp.

    Da, a mai fost si probabil mai este o singura masina (1)cu kitul asta dar nu cateva sute sau mii de masini cu acest kit si totusi la mine ete o mica diferenta dar nu toti au ochi sa o vada.
    Last edited by FastFurious; 29 January 2011, 09:40. Reason: Automerged Doublepost
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

    Comment


    • Originally posted by emylogan View Post
      din moment ce ai luat deja multe premiiinseamna ca e o masina apreciata.
      sunt multe de facut dar tre sa te limitezi dupa buget si gusturi...
      O da, cantitatea premiilor era cea care nu-i dadea voie lui Radu sa-si ia arcuri... Pe mine m-ar ingrijora CALITATEA premiilor, si oamenii de la care se obtin.


      @cristi_timidu, nu prea ti-a placut gramatica, asa-i?


      @Radu, nu te deranjeaza, nu te superi, te mai contrazici mult? Cum vine unu' si-ti da o palma, tu incepi cu pumnii. Las-o asa, ca macane


      Hai cu suspensia tata, ca luna viitoare inmuguresc pomii
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • @furios: uite-te te rog cine critica arta in general, sau cum poti ajunge critic de arta.
        Caci, de ce nu, si tuningul poate fi considerat o arta nu?
        Lasand deoparte atitudinea dumitale care este irecuperabila, masinile lesinate cu motoare mititele, echipate cu kituri exterioare imense si cocotate, nu cred ca aduc lauda sau aprecierea celor din jur.

        Caz concret: veneam de la o intalnire cu 2 domni si o domnisoara. Domnii au fiecare masini peste 50 000, domnisoara ceva la 30 000. Deci, si ei stiu sa aprecieze finetea si bunul gust. Trece pe langa noi un logan preparat. Stii care le-a fost remarca? "Cat e de frumusica masina aceea". Nu avea nimic grosolan, doar trasaturi admirabile.

        Eu cred ca masina cu cat are rotile mai mari si exteriorul mai putin incarcat, cu atat arata mai bine.
        Last edited by Cezar; 29 January 2011, 12:23.

        Comment


        • Da, a mai fost si probabil mai este o singura masina (1)cu kitul asta dar nu cateva sute sau mii de masini cu acest kit si totusi la mine ete o mica diferenta dar nu toti au ochi sa o vada.


          da , aici ai dreptate , multi neavand finante sau chiar nestiutori , isi cumpara din targ primul kit iesit in cale , de aici rezulta raspandirea asta in masa si iritarea ochilor. multi dintre ei isi arunca un kit si atat , am tuning. execrabil.
          si mai e vorba aia Radule , multi vad , putini pricep.
          Last edited by CataFOF; 29 January 2011, 14:04.

          Comment


          • Originally posted by dsign View Post
            O da, cantitatea premiilor era cea care nu-i dadea voie lui Radu sa-si ia arcuri... Pe mine m-ar ingrijora CALITATEA premiilor, si oamenii de la care se obtin.


            @cristi_timidu, nu prea ti-a placut gramatica, asa-i?


            @Radu, nu te deranjeaza, nu te superi, te mai contrazici mult? Cum vine unu' si-ti da o palma, tu incepi cu pumnii. Las-o asa, ca macane


            Hai cu suspensia tata, ca luna viitoare inmuguresc pomii
            La mine la Turda sunt acum -10 grade, tu crezi ca deja vine primavara luna viitoare?
            Fi sigur ca o data cu venirea primaverii si cu inmugurirea pomilor vin arcurile sport sau poate suspensia completa.
            Am sarit vreodata cu gura la tine?nu am sarit deoarece apreciez ce ai facut tu la masina, dar uita-te in general cine critica si o sa vezi de ce mai sar si eu cu gura.

            Originally posted by CataFOF View Post
            Da, a mai fost si probabil mai este o singura masina (1)cu kitul asta dar nu cateva sute sau mii de masini cu acest kit si totusi la mine ete o mica diferenta dar nu toti au ochi sa o vada.


            da , aici ai dreptate , multi neavand finante sau chiar nestiutori , isi cumpara din targ primul kit iesit in cale , de aici rezulta raspandirea asta in masa si iritarea ochilor. multi dintre ei isi arunca un kit si atat , am tuning. execrabil.
            si mai e vorba aia Radule , multi vad , putini pricep.
            Ai drepatate toti vrem sa fim unici dar putini sunt cei care isi permit asta, cei mai multi sunt cei care arunca cu noroi.
            Nu am sustinut ca am o masina unicat, dar nu este nici una de duzina si pe deasupra pe langa kitul exterior am mai incercat cate putin din toate[am o resoftare facuta de unde am obtinut 98 Cp(masurati pe Dino) poate dupa montarea filtrului sport am ajuns sa am sigur 100 Cp, am umblat putin la frane montand discuri ventilate si perforate Zimmermann, am un set de jante destul de acceptabile pe 17 si 8j, am incercat sa modific putin interiorul si sunt in continua modificare la capitolul asta].
            Mie imi place si asta este important, cui nu-i place sa-si faca el pe gustul lui.

            Originally posted by Cezar View Post
            @furios: uite-te te rog cine critica arta in general, sau cum poti ajunge critic de arta.
            Caci, de ce nu, si tuningul poate fi considerat o arta nu?
            Lasand deoparte atitudinea dumitale care este irecuperabila, masinile lesinate cu motoare mititele, echipate cu kituri exterioare imense si cocotate, nu cred ca aduc lauda sau aprecierea celor din jur.

            Caz concret: veneam de la o intalnire cu 2 domni si o domnisoara. Domnii au fiecare masini peste 50 000, domnisoara ceva la 30 000. Deci, si ei stiu sa aprecieze finetea si bunul gust. Trece pe langa noi un logan preparat. Stii care le-a fost remarca? "Cat e de frumusica masina aceea". Nu avea nimic grosolan, doar trasaturi admirabile.

            Eu cred ca masina cu cat are rotile mai mari si exteriorul mai putin incarcat, cu atat arata mai bine.
            Cezar rotile mai mari trebuie invartite si de un motor mai puternic, ca daca nu nu ai nici o satisfactie cand toti trec pe langa tine si tu de abia poti invartii rotile supradimensionate.
            Last edited by FastFurious; 29 January 2011, 15:55. Reason: Automerged Doublepost
            sigpicFast&Furious
            Team CSR
            Logan Club CLUJ

            Comment


            • Pentru ca mi draga i-am mai facut azi cateva poze.

              Cu ocazia asta ii multumesc lui "silviu79" pentru manerele interioare Ph2 pe care le-am cumparat de la el si in curand o sa le montez pe masina.
              Attached Files
              Last edited by FastFurious; 29 January 2011, 16:22.
              sigpicFast&Furious
              Team CSR
              Logan Club CLUJ

              Comment


              • pfui... zi-mi si mie ce sunt alea gri?
                Work is for people who don't have time to play golf

                sigpic

                Comment


                • Pentru manere ia legatura cu "silviu79" si sigur o sa te ajute.
                  sigpicFast&Furious
                  Team CSR
                  Logan Club CLUJ

                  Comment


                  • sunt manerele de pe fetele de usi de ph2...
                    sigpic

                    Comment


                    • Chiar asa. Eu am ph1 si de aceea nu mi-am dat seama initial.

                      ms
                      Work is for people who don't have time to play golf

                      sigpic

                      Comment


                      • Salut! Arata foarte bine masina. O intrebare am, nu stiu daca s-a mai pus: de ce nu vopsesti bandourile in culoarea masinii, eu zic ca ar da bine pentru ca privita din lateral si barele sunt rosii complet. In rest, mult succes in continuare cu modificarile pe care vrei sa le faci!
                        sigpic

                        Comment


                        • Am preferat sa le las negre ca se potrivesc cu oglinzile, cu prizele de aer din bara fata si cu difuzorul de aer de pe bara spate.
                          sigpicFast&Furious
                          Team CSR
                          Logan Club CLUJ

                          Comment


                          • daca tie iti plac cum arata manerele de ph2 pe fata de portie de ph1 :| ...

                            Daca pui arcuri sport iti trebuie un talon mai mic la anvelope... arata prea de tractor

                            un badboy nu ii faci ? parca i-ar sta o idee mai bine

                            Comment


                            • Acum am cauciucuri cu 215/45/17, dar nu cred ca avem drumuri asa de bune sa pot pune cu talon mai mic de 45.
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment


                              • mai ales in ardeal )
                                Work is for people who don't have time to play golf

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google