Ca sa lamurim o data pentru totdeauna problema iata raspunsul oficial complet:
ReLLaXX - "Acum ceva ani buni am renuntat la numerotarea locurilor la premiere (Locul 1,2,3) tocmai din acest motiv. Marea majoritate dintre voi NU suporta un clasament, bazat indiferent pe ce. Parerea si gustul personal primeaza intodeauna asa ca... o sa va multumiti cu solutia asta:
Masinile nu au fost premiate cu Locuri. Sunt Top Autohtona, amandoua, si pe ambele cupe va scrie EXACT aceeasi chestie. Nu exista Locul 1 si Locul 2. Masina lui Radu a fost anuntata prima la scena, dar asta nu semnifica un Loc 1. Imi cer scuze daca a fost vreo confuzie.
Cat pentru restul comentatorilor sportivi... Va sare rautatea din taste din 5 in 5 minute, si instantaneu pasiunea omului si munca (indiferent de om si de masina) devin irelevante pe langa opiniile voastre. Pierdeti timp comparand mere cu pere (cele doua Logan-uri in discutie, abordari DIAMETRAL OPUSE) si la final decideti ca va plac grozav bananele. Eu zic sa slaviti unde va place si sa o lasati mai usor unde nu. Poate o fi mai practic asa.
La chestiuni de genul discutiei cu locul de pe cupa, ma gandesc ca cei doi oameni in discutie pot sa o rezolve foarte repede cu un telefon sa un PM. Cum s-a si intamplat.
Iar referitor la aluzia cuiva cum ca PFL-ul a "castigat" fiindca era "acasa"... Sper ca dupa aceasta clarificare sa va inghititi singur cuvintele si va cereti niste scuze de principiu, cum e frumos si de bun simt (macar pentru aluzia facuta indirect catre organizatori).
Felicitari KYS, felicitari Radu, aveti doua dintre cele mai frumoase Loganuri din tara. Abordari diferite, dar ambele reusite. Cine intelege.... bine. Cine nu... asta e. Spor la munca in continuare!"
Din pacate inca o data s-a dovedit ca aplaudacii de pe margine cateodata au insomnii si nu pot dormii.
Dupa cum am mai spus eu nu particip la show-uri ca sa castig cupe si diplome.M-am dus si o sa ma duc la show-uri ca sa ma intalnesc cu oameni care au aceiasi pasiune cu mine, ma duc ca sa simt miros de cauciuc ars si miros de benzina de competitie.
Cu ocazia precizarilor tale sper ca s-a lamurit ca cel putin in cazul de fata masinile sunt total diferite, abordeaza stiluri diferite si teoretic nu pot fi comparate.
As vrea ca acest subiect sa se incheie aici.
Bafta la tuning!!!
-
ReLLaXX - "Acum ceva ani buni am renuntat la numerotarea locurilor la premiere (Locul 1,2,3) tocmai din acest motiv. Marea majoritate dintre voi NU suporta un clasament, bazat indiferent pe ce. Parerea si gustul personal primeaza intodeauna asa ca... o sa va multumiti cu solutia asta:
Masinile nu au fost premiate cu Locuri. Sunt Top Autohtona, amandoua, si pe ambele cupe va scrie EXACT aceeasi chestie. Nu exista Locul 1 si Locul 2. Masina lui Radu a fost anuntata prima la scena, dar asta nu semnifica un Loc 1. Imi cer scuze daca a fost vreo confuzie.
Cat pentru restul comentatorilor sportivi... Va sare rautatea din taste din 5 in 5 minute, si instantaneu pasiunea omului si munca (indiferent de om si de masina) devin irelevante pe langa opiniile voastre. Pierdeti timp comparand mere cu pere (cele doua Logan-uri in discutie, abordari DIAMETRAL OPUSE) si la final decideti ca va plac grozav bananele. Eu zic sa slaviti unde va place si sa o lasati mai usor unde nu. Poate o fi mai practic asa.
La chestiuni de genul discutiei cu locul de pe cupa, ma gandesc ca cei doi oameni in discutie pot sa o rezolve foarte repede cu un telefon sa un PM. Cum s-a si intamplat.
Iar referitor la aluzia cuiva cum ca PFL-ul a "castigat" fiindca era "acasa"... Sper ca dupa aceasta clarificare sa va inghititi singur cuvintele si va cereti niste scuze de principiu, cum e frumos si de bun simt (macar pentru aluzia facuta indirect catre organizatori).
Felicitari KYS, felicitari Radu, aveti doua dintre cele mai frumoase Loganuri din tara. Abordari diferite, dar ambele reusite. Cine intelege.... bine. Cine nu... asta e. Spor la munca in continuare!"
Din pacate inca o data s-a dovedit ca aplaudacii de pe margine cateodata au insomnii si nu pot dormii.
Dupa cum am mai spus eu nu particip la show-uri ca sa castig cupe si diplome.M-am dus si o sa ma duc la show-uri ca sa ma intalnesc cu oameni care au aceiasi pasiune cu mine, ma duc ca sa simt miros de cauciuc ars si miros de benzina de competitie.
Cu ocazia precizarilor tale sper ca s-a lamurit ca cel putin in cazul de fata masinile sunt total diferite, abordeaza stiluri diferite si teoretic nu pot fi comparate.
As vrea ca acest subiect sa se incheie aici.
Bafta la tuning!!!
-
Comment