Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca sa lamurim o data pentru totdeauna problema iata raspunsul oficial complet:

    ReLLaXX - "Acum ceva ani buni am renuntat la numerotarea locurilor la premiere (Locul 1,2,3) tocmai din acest motiv. Marea majoritate dintre voi NU suporta un clasament, bazat indiferent pe ce. Parerea si gustul personal primeaza intodeauna asa ca... o sa va multumiti cu solutia asta:

    Masinile nu au fost premiate cu Locuri. Sunt Top Autohtona, amandoua, si pe ambele cupe va scrie EXACT aceeasi chestie. Nu exista Locul 1 si Locul 2. Masina lui Radu a fost anuntata prima la scena, dar asta nu semnifica un Loc 1. Imi cer scuze daca a fost vreo confuzie.

    Cat pentru restul comentatorilor sportivi... Va sare rautatea din taste din 5 in 5 minute, si instantaneu pasiunea omului si munca (indiferent de om si de masina) devin irelevante pe langa opiniile voastre. Pierdeti timp comparand mere cu pere (cele doua Logan-uri in discutie, abordari DIAMETRAL OPUSE) si la final decideti ca va plac grozav bananele. Eu zic sa slaviti unde va place si sa o lasati mai usor unde nu. Poate o fi mai practic asa.

    La chestiuni de genul discutiei cu locul de pe cupa, ma gandesc ca cei doi oameni in discutie pot sa o rezolve foarte repede cu un telefon sa un PM. Cum s-a si intamplat.

    Iar referitor la aluzia cuiva cum ca PFL-ul a "castigat" fiindca era "acasa"... Sper ca dupa aceasta clarificare sa va inghititi singur cuvintele si va cereti niste scuze de principiu, cum e frumos si de bun simt (macar pentru aluzia facuta indirect catre organizatori).


    Felicitari KYS, felicitari Radu, aveti doua dintre cele mai frumoase Loganuri din tara. Abordari diferite, dar ambele reusite. Cine intelege.... bine. Cine nu... asta e. Spor la munca in continuare!"

    Din pacate inca o data s-a dovedit ca aplaudacii de pe margine cateodata au insomnii si nu pot dormii.
    Dupa cum am mai spus eu nu particip la show-uri ca sa castig cupe si diplome.M-am dus si o sa ma duc la show-uri ca sa ma intalnesc cu oameni care au aceiasi pasiune cu mine, ma duc ca sa simt miros de cauciuc ars si miros de benzina de competitie.
    Cu ocazia precizarilor tale sper ca s-a lamurit ca cel putin in cazul de fata masinile sunt total diferite, abordeaza stiluri diferite si teoretic nu pot fi comparate.
    As vrea ca acest subiect sa se incheie aici.
    Bafta la tuning!!!


    -
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

    Comment


    • Originally posted by CataFOF View Post
      Radule , nu contest caii pe dyno , dar ca sa`ti faci o idee , cel mai precis dynamometru din tara este cel a lui Racingcode.

      Am mai observat o chestie la tine in tot acest timp de cand te cunosc , daca cineva nu iti lauda masina si doar pune o intrebare care nu iti convine tie (aici nu ma refer la critici si la alte basme) , sari ca ars si dintr`o conversatie care ar trebui sa fie amicala , o duci cearta tot din cauza ta , din cauza cuvintelor alese de tine.

      deci pana la urma nu ai locul 1 , ambele masini au luat cupa pentru participare la autohtona.
      FOF-ule dupa cum se poate vedea eu nu ma laud ca am "x" Cp fara sa prezint o dovada concreta cum fac cea mai mare parte din cei care au facut modificari la motor.La momentul in care schimb turbina si ajung la Bucuresti sa fac update la soft sigur o sa fac un test Dino si la Racingcode.
      Poate ca pe standul de la Racingcode eu nu am 98 Cp ci am 105 sau 90 sau poate tot 98, dar esential este ca eu sunt foarte multumit de cum merge motorul si baietii care au vazut pot confirma asta.
      Poate ai dreptate pana acuma ma aprindeam repede si nu permiteam celor care comentau aiurea la masina mea fara ca ei sa fi facut catusi de putin ceva la masinile lor sa sa comenteze aiurea, dar am hotarat ca nu ma mai intereseaza vorbele nimanui.
      Nu cer nimanui sa-mi laude masina sau sa-i placa masina me , eu stiu un lucru si anume pentru mine Loganul meu B64PFL ESTE Nr.1 si asta este tot ce conteaza.
      Bafta tuturor!!!
      Last edited by crististreulea; 30 June 2011, 16:08. Reason: Automerged Doublepost
      sigpicFast&Furious
      Team CSR
      Logan Club CLUJ

      Comment


      • corect , asta e tot ce conteaza , tie sa`ti placa.
        si inca o data ai dreptate , ca ex. DSL , sa tot laudat ca are 130 cp si ca bate masini de masini , dar la mioveni sa dovedit contrariul , la batut dizel 85cp stock si a plecat fara sa`l vada nimeni.

        si lasa textele cu aplaudaci si insomniile , daca te duceai pentru ce ai zis nu mai postai imediat ca masina ta a castigat locul 1 best autohtona fara vreo dovada clara. no offence
        Last edited by CataFOF; 30 June 2011, 16:31.

        Comment


        • Pacat ca la noi modificarile masinilor se judeca pe prietenii si nimeni nu vrea sa observe ca noi(eu si Cosmin) am abordat 2 stiluri total diferite care nu prea pot fi comparate.
          Este normal ca prietenii lui Cosmin sa tina cu el si prietenii mei sa tina cu mine, dar ar fi cinstit daca ambele tabere ar observa diferenta mare la stilurile abordate de noi.
          Mie imi place ce am facut si o sa continuu sa fac ce mi-am propus.
          As fi curios cum merge loganul meu pe sfert de mila si cu prima ocazie o sa incerc.
          La linii conteaza mult si "piesa dintre scaun si volan" nu numai caii si cuplul.
          sigpicFast&Furious
          Team CSR
          Logan Club CLUJ

          Comment


          • de dieselul de 65 al lui skandal uiti ? )
            Aprecierile nu se bazeaza pe prietenii ,stai linistit ...intotdeauna vor fi apreciate munca, daruinta si pasiunea ...

            Pe stilul pe care ai plecat nu cred ca poti vorbi de performantele ... gandeste-te ca ai ingreunat masina , jantele nu prea te ajuta ...
            Last edited by cos_min_i; 30 June 2011, 16:37.

            Comment


            • cos_min_i - nu inteleg la ce te referi, te rog fi mai explicit.
              sigpicFast&Furious
              Team CSR
              Logan Club CLUJ

              Comment


              • Se referea ca DSL-ul a fost batut de dieselul lui Skandal,care are 65cp
                Last edited by matheo66c; 30 June 2011, 16:36.
                sigpic
                "BRABUS" STYLE

                Comment


                • Se referea ca DSL cu 1.5 dci de "130 cp" a luat bataie si de la skandal cu 65 remapat, pe langa cel de 85 standard.

                  Mie-mi plac ambele stiluri de modificare, inteleg perfect pe ce se axeaza FastFurious, eu unul sincer vad prea multe clean-uri si bla bla, nu ca nu mi-ar placea, dar intotdeauna e bine sa vedem si ceva mai diferit. La urma urmei, chiar daca acest kit a fost prima data pe MM xx NAD (daca nu ma insel) mi-a placut dintotdeauna.
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • -la prima afirmatie ti-a raspuns matheo
                    -la a doua am vrut sa-ti spun ca nu apreciem masinile doar pe baza criteriului prietenie cum ai insinuat mai sus
                    -la a treia afirmatie ti-am zis ca pe stilul show pe care ai plecat e greu sa treci pe stilul race si performanta( te trag in jos body kitul,jantele) , nu ne comparam cu japonezii care impaca foarte bine toate stilurile ...asta in cazul in care nu te-ai gandit sa-i schimbi motorul sau internele

                    Ce ti-am zis nu este un repros sau ofensa ,doar un sfat , sa nu zici ca am si eu ceva cu tine ... eu respect munca,daruinta si pasiunea pentru logan

                    Comment


                    • cos_min_i - si eu vreau sa incerc sa imbin stilurile, adica masina sa arate putin altfel si sa fie si mai sportiva ca si una normala.
                      Bara spate am cantarit-o si avea 4,9 Kg, eu cred ca cu tot Kitul exterior nu am ingreunat masina cu mai mult de 10 Kg+diferenta de greutate la jante.
                      Am un mic avantaj de data asta, eu ca sofer sunt mai slabut, mai aerodinamic si compensez greutatea.
                      Am vorbit in general ca se apreciaza masinile dupa prietenie.
                      sigpicFast&Furious
                      Team CSR
                      Logan Club CLUJ

                      Comment


                      • Oricum, 10-15 kg in plus pe Dci nu prea e mare lucru, si-asa are cuplu destul. La benzinar e altfel cu greutatea.

                        La o linie cu 5 oameni intr-un dci si 5 oameni intr-un MPI... pariez pe diesel).
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • aleXpeed -de abia astept sa am ocazia la o proba cu fotocelula pe sfert de mila.
                          sigpicFast&Furious
                          Team CSR
                          Logan Club CLUJ

                          Comment


                          • Ar fi interesant un topic unde sa votam ce se disputa aici? Ce parere aveti?

                            Comment


                            • 1q-le la anu votam in 2012 si sper sa votam bine.
                              sigpicFast&Furious
                              Team CSR
                              Logan Club CLUJ

                              Comment


                              • oricum am vota cred ca tot o sa dam gres. trebuie ceva mai substantial

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google