cred ca problema este ...tacanitul de la volan )
Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM
Collapse
X
-
Originally posted by cristi_timidu View PostEste perfect, sa nu scada sub 12v
in opinia mea o incarcare buna inseamna intre 14.0v si 14.4v indiferent de consumatori ca nu mai suntem la dacia 1300.
fa o verificare cu alta baterie daca ai posibilitatea poate a ta necesita o incarcare sau schimbare. de asemenea poti verifica si cat consuma cu motorul oprit ca sa vezi daca ai ceva consumuri inutile in stand-by.
Comment
-
Exista varianta ca aceasta sa fie valoarea incarcarii mai de mult, dar eu sa nu fi observat treaba asta pana acum, deoarece pana acum pe ceasul de boost imi aparea incarcarea bateriei periodic o data la 10 minute cate 50 secunde.De cand am montat turbotimerul functia de incarcare a bateriei este monitorizata in non-stop.
Pe timp de zi cu pozitiile pornite (cerculetele de la angel)si aceiasi consumatori tensiunea este 14.2V-14.4V.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
cristi_timidu are dreptate.am avut o problema cu alternatorul si imi toca bateria.am mers la 4 service-uri si toti mi-au spus acelasi lucru:cu statie,lumini,aeroterma..in fine sa zicem un maxim de consumatori ,valoarea nu are voie sa scada sub 12-13v.daca scade exista ceva ce nu e bine.radu stai linistit ca nu sunt probleme.[img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]
Comment
-
Originally posted by sorin1983 View Posthai lasa-ma... unde ai citit asta? poti sa dai un citat?
in opinia mea o incarcare buna inseamna intre 14.0v si 14.4v indiferent de consumatori ca nu mai suntem la dacia 1300.
fa o verificare cu alta baterie daca ai posibilitatea poate a ta necesita o incarcare sau schimbare. de asemenea poti verifica si cat consuma cu motorul oprit ca sa vezi daca ai ceva consumuri inutile in stand-by.
indiferent de consumatori? aici gresesti, sa nu uitam ca el avea un dvd pornit care totusi papa si care nu era inclus in calcul cand masina a fost fabricata.
Comment
-
Pana se aduna banii pentru urmatoarele update-uri importante, ma mandresc doar cu cateva poze....................., dar sper sa treaca repede timpul si sa reusesc sa fac ce-mi doresc.Attached Files- IMG_20130504_102250_174.jpg (100.0 KB, 155 views)
- IMG_20130504_102505_701.jpg (95.9 KB, 148 views)
- IMG_20130504_102854_430.jpg (97.3 KB, 132 views)
- IMG_20130504_102913_784.jpg (96.1 KB, 118 views)
- IMG_20130504_103255_477.jpg (90.8 KB, 103 views)
- IMG_20130504_103639_410.jpg (111.8 KB, 99 views)
- IMG_20130504_163421_593.jpg (83.5 KB, 92 views)
- IMG_20130504_163439_521.jpg (74.4 KB, 107 views)
- IMG_20130504_163452_268.jpg (85.6 KB, 129 views)
- IMG_20130504_163502_266.jpg (88.9 KB, 140 views)
sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
150 cp ... am visat si eu dar m`am oprit la 130 , ce modificari sa faci la motor ? nu ma refer la turbo si doar strict la motor
daca te pot ajuta si ai nevoie de sfaturi ceva pana la 130 cp sunt dispus sa te ajut .. am si varianta mai mare dar e mai complicata
ps: nu lua postul ca pe o gluma proasta sau ca o incercare de a ma da rotund nu vreau sa jignesc pe nimeniLast edited by need4speed; 7 May 2013, 15:56.Degeaba gandesti daca esti prost!
Comment
-
Sper sa nu fie doar un vis si sa il pot realiza la fel cum a fost realizat si de Bogdan de la Cluj pe BBI.In afara de update la turbo va fi o tubulatura de inox la intercooler+un alt intercooler+diverse alte inbunatatiri care vor ajuta la implinirea visului.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
Comment