Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deocamdata nu pot vorbii de bani........
    sigpicFast&Furious
    Team CSR
    Logan Club CLUJ

    Comment


    • La postul 996 spui ca visezi la Ferrari dar vad ca ai adus in Logan ceva din masina italiana...incapand cu nuanta vopselei (evident la ei este unicat), continuand cu flansa de ghidaj pentru schimbatorul de viteze, si terminand cu garderoba.
      Totusi nu inteleg de ce pastrezi motorul 1,5 DCI care tind sa cred ca nu este exact ceea ce iti doresti cand poti opta pentru un motor cum are NZN-ul sau cum a avut SGM-ul.
      real power..... diesel power by

      Comment


      • Da ai dreptate,.......................visez la Ferrari, dar nu sunt adeptul swap-ului si incerc sa duc motorul asta cat pot de sus la capitolul performanta dar cu modificari care sa fie in limita fiabilitatii si ma multumesc daca ajung in jurul puterii de 150 Cp.
        sigpicFast&Furious
        Team CSR
        Logan Club CLUJ

        Comment


        • Originally posted by FastFurious View Post
          Da ai dreptate,.......................visez la Ferrari, dar nu sunt adeptul swap-ului si incerc sa duc motorul asta cat pot de sus la capitolul performanta dar cu modificari care sa fie in limita fiabilitatii si ma multumesc daca ajung in jurul puterii de 150 Cp.
          Orice modificare in plus adusa unui motor, reduce fiabilitatea... cat despre 150cp dintr-un 1,5...e vis., Sper sa nu spun prostii, colegii forumisti (corectati-ma) dar....nimeni nu a depasit 135cp din ce mai tin minte..pe 1.5(nici BBI, nici feli_B). Si in alta ordine de idei, dupa ce am vazut un filmulet al unui tip...solan.. pe youtube cu referire la modificarea pompei de injectie de pe 1,5..unde aceasta in functie de turatie niste "dinti" / "cutite" puse in interiorul unui cerc freaca pe interiorul acestui cerc facand presiune la motorina, si ulterior rezultand renunitul span. Desi a mea, dand semne de imbolnavire....am decis sa numai dau ca inecatu in ea..pana nu o sa modific pompa . Altceva, ambreaul..este solicitat pentru ca tu ii maresti cuplul si ..etc..apar probleme..
          Last edited by andrei_mircea; 29 August 2013, 02:48.
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • BBI-ul a avut 143 Cp masurati........ma voi multumii cu atatia daca o sa am si eu la fel la finalul modificarilor ce o sa le fac.
            sigpicFast&Furious
            Team CSR
            Logan Club CLUJ

            Comment


            • La cum arata masina ....exterior .....asi arunca un 1.8 T de la WV.
              Daca pui cap la cap ivestitia pe care o faci in 1,5 dci o sa constati ca te duce mult peste acel swap .
              Este doar o parere personala.
              real power..... diesel power by

              Comment


              • Aia e..era simplu daca mergea asa cu aruncat doar...nu stiu ce calcule ai facut, dar primu avantaj pe care il vad e ca el lucreaza deja pe un motor pe care il are, echipat cu tot ce ii trebuie: ) indiferent de limitarile lui...

                Sent from my P5-Mini using Forum Runner
                sigpic

                Comment


                • Multa lume, pierde din peisaj faptul ca daca prinde R.A.R. -ul cu motor schimbat, e vai si amar. Si masina lui Radu, chiar iti sare in evidenta..
                  sigpic

                  Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                  Comment


                  • Si multa lume nu are idee ce inseamna un swap in bani si munca. Nu e chiar asa de usor sa 'arunci' motorul acolo, ca e si o instalatie electrica, una alta. Si nu e deloc ieftin..
                    sigpic

                    Comment


                    • Cand am spus ''aruncat am vrut sa spun montat corespunzator cu tot ce ii trebuie la fel cum au facut si altii de pe forum.
                      Referitor la ''saritul in evidenta'' - sa fim seriosi ca multe masini de pe acest forum ies in evidenta prin multe...incepanad de la bad boy , jante pe 17 , suspensie sport, si terminand cu tobele, mai pe scurt ies in evidenta atat vizual cat si acustic.
                      Modificarea unui motor stok pentru a scoate o ''presupusa'' putere de 135 cai presupune multe investitii si la final sunt sanse sa nu o scoata.
                      Daca dorinta lui este sa modifice acest motor care dupa parerea mea este nitel depasit la capitolul pompa de injectie si injectoare nu are decat.
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • "cosmindan" - am mentionat mai sus ca BBI-ul a avut mai mult de 135 Cp adica 143 Cp si ma multumesc si eu cu o valoare apropiata.
                        Dupa cum am mai spus nu sunt adeptul swap-ului si satisfactia este mult mai mare pt mine daca o sa reosesc sa fac ce mi-am propus cu motorul original.
                        "Thejock3r" - sper ca la fel cum circul din 2008 cu masina modificata fara sa am probleme sa raman fara talon, chiar daca am fost oprit de RAR de 2 ori in trafic si o data am avut ITP-ul facut de reprezentantul RAR-ului sa reusesc sa ma descurc.......

                        Originally posted by iamagi View Post
                        Si multa lume nu are idee ce inseamna un swap in bani si munca. Nu e chiar asa de usor sa 'arunci' motorul acolo, ca e si o instalatie electrica, una alta. Si nu e deloc ieftin..
                        Nici modificarea motorului original nu este chiar simpla si ieftina......
                        Last edited by FastFurious; 29 August 2013, 22:14. Reason: Automerged Doublepost
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • @ fast - nu m-ai inteles. Am zis ca daca mai faci so swap si te opreste politia/RAR.......
                          sigpic

                          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                          Comment


                          • Originally posted by andrei_mircea View Post
                            Orice modificare in plus adusa unui motor, reduce fiabilitatea... cat despre 150cp dintr-un 1,5...e vis., Sper sa nu spun prostii, colegii forumisti (corectati-ma) dar....nimeni nu a depasit 135cp din ce mai tin minte..pe 1.5(nici BBI, nici feli_B). Si in alta ordine de idei, dupa ce am vazut un filmulet al unui tip...solan.. pe youtube cu referire la modificarea pompei de injectie de pe 1,5..unde aceasta in functie de turatie niste "dinti" / "cutite" puse in interiorul unui cerc freaca pe interiorul acestui cerc facand presiune la motorina, si ulterior rezultand renunitul span. Desi a mea, dand semne de imbolnavire....am decis sa numai dau ca inecatu in ea..pana nu o sa modific pompa . Altceva, ambreaul..este solicitat pentru ca tu ii maresti cuplul si ..etc..apar probleme..
                            Si culmea nici la BBI si nici la BFF nu am auzit sa se strice motorul.Lasati omu' sa isi faca damblaua/placerea.Sunt sigur ca a gandit bine problema si stie in ce se baga.Radu astept sa faci masina ca sa le dai peste nas la toti carcotasii astia de prezic viitorul.
                            sigpic

                            IL 1 3 MIU

                            Comment


                            • Baga mare nenea ca sigur vor tine injectoarele + pompa de injectia. De as fi avut si eu Distrigazu' 1.4 de la bun inceput un dci eram fericit. Este cel mai potent motor de scos cai din fabrica de la Dacia ca si raport investitie/performanta obtinuta. Daca luam ca exemplu un 1.6 16v, ca sa scoti 143 cp pe dyno ai nevoie de foarte foarte multi bani, mult mai multi decat pentru un dci... parerea mea.

                              Nu mai spun de cuplul pe care il vei avea si de faptul ca ai putea avea puterea maxima aproape de 5000 rpm. cat sa traga pana la final de fiecare treapta de viteza.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Nu e chiar atat de usor de facut un swap. Si nu e plug&play. Mai ales cand o sa se ajunga la instalatia electrica. Sunt multi care au avut probleme mari si au stat asa si jumatate de an ca nu reuseau sa porneasca masina si verificasera fiecare firicel in parte. E realizabil, dar nu e usor. Si trebuie studiata bine de tot problema pentru swap si trebuie sa ai buget acoperitor (nu stii de ce te lovesti). Plus ca la swap, te-ai apucat de treaba...pa-pa masina o perioada buna.
                                Asa, daca face modificari pe actualul motor, inca se poate folosi de el. Si una e sa te coste 2000E dintr-un foc, si alta e sa dai 2000E in 3 luni de exemplu.
                                Bafta cu proiectul.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google