Deocamdata nu pot vorbii de bani........
Loganul cu care ma mandresc CJ 47 MRM
Collapse
X
-
La postul 996 spui ca visezi la Ferrari dar vad ca ai adus in Logan ceva din masina italiana...incapand cu nuanta vopselei (evident la ei este unicat), continuand cu flansa de ghidaj pentru schimbatorul de viteze, si terminand cu garderoba.
Totusi nu inteleg de ce pastrezi motorul 1,5 DCI care tind sa cred ca nu este exact ceea ce iti doresti cand poti opta pentru un motor cum are NZN-ul sau cum a avut SGM-ul.real power..... diesel power by
Comment
-
Da ai dreptate,.......................visez la Ferrari, dar nu sunt adeptul swap-ului si incerc sa duc motorul asta cat pot de sus la capitolul performanta dar cu modificari care sa fie in limita fiabilitatii si ma multumesc daca ajung in jurul puterii de 150 Cp.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Originally posted by FastFurious View PostDa ai dreptate,.......................visez la Ferrari, dar nu sunt adeptul swap-ului si incerc sa duc motorul asta cat pot de sus la capitolul performanta dar cu modificari care sa fie in limita fiabilitatii si ma multumesc daca ajung in jurul puterii de 150 Cp.Last edited by andrei_mircea; 29 August 2013, 02:48.My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Aia e..era simplu daca mergea asa cu aruncat doar...nu stiu ce calcule ai facut, dar primu avantaj pe care il vad e ca el lucreaza deja pe un motor pe care il are, echipat cu tot ce ii trebuie: ) indiferent de limitarile lui...
Sent from my P5-Mini using Forum Runnersigpic
Comment
-
Cand am spus ''aruncat am vrut sa spun montat corespunzator cu tot ce ii trebuie la fel cum au facut si altii de pe forum.
Referitor la ''saritul in evidenta'' - sa fim seriosi ca multe masini de pe acest forum ies in evidenta prin multe...incepanad de la bad boy , jante pe 17 , suspensie sport, si terminand cu tobele, mai pe scurt ies in evidenta atat vizual cat si acustic.
Modificarea unui motor stok pentru a scoate o ''presupusa'' putere de 135 cai presupune multe investitii si la final sunt sanse sa nu o scoata.
Daca dorinta lui este sa modifice acest motor care dupa parerea mea este nitel depasit la capitolul pompa de injectie si injectoare nu are decat.real power..... diesel power by
Comment
-
"cosmindan" - am mentionat mai sus ca BBI-ul a avut mai mult de 135 Cp adica 143 Cp si ma multumesc si eu cu o valoare apropiata.
Dupa cum am mai spus nu sunt adeptul swap-ului si satisfactia este mult mai mare pt mine daca o sa reosesc sa fac ce mi-am propus cu motorul original.
"Thejock3r" - sper ca la fel cum circul din 2008 cu masina modificata fara sa am probleme sa raman fara talon, chiar daca am fost oprit de RAR de 2 ori in trafic si o data am avut ITP-ul facut de reprezentantul RAR-ului sa reusesc sa ma descurc.......
Originally posted by iamagi View PostSi multa lume nu are idee ce inseamna un swap in bani si munca. Nu e chiar asa de usor sa 'arunci' motorul acolo, ca e si o instalatie electrica, una alta. Si nu e deloc ieftin..sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Originally posted by andrei_mircea View PostOrice modificare in plus adusa unui motor, reduce fiabilitatea... cat despre 150cp dintr-un 1,5...e vis., Sper sa nu spun prostii, colegii forumisti (corectati-ma) dar....nimeni nu a depasit 135cp din ce mai tin minte..pe 1.5(nici BBI, nici feli_B). Si in alta ordine de idei, dupa ce am vazut un filmulet al unui tip...solan.. pe youtube cu referire la modificarea pompei de injectie de pe 1,5..unde aceasta in functie de turatie niste "dinti" / "cutite" puse in interiorul unui cerc freaca pe interiorul acestui cerc facand presiune la motorina, si ulterior rezultand renunitul span. Desi a mea, dand semne de imbolnavire....am decis sa numai dau ca inecatu in ea..pana nu o sa modific pompa . Altceva, ambreaul..este solicitat pentru ca tu ii maresti cuplul si ..etc..apar probleme..
Comment
-
Baga mare nenea ca sigur vor tine injectoarele + pompa de injectia. De as fi avut si eu Distrigazu' 1.4 de la bun inceput un dci eram fericit. Este cel mai potent motor de scos cai din fabrica de la Dacia ca si raport investitie/performanta obtinuta. Daca luam ca exemplu un 1.6 16v, ca sa scoti 143 cp pe dyno ai nevoie de foarte foarte multi bani, mult mai multi decat pentru un dci... parerea mea.
Nu mai spun de cuplul pe care il vei avea si de faptul ca ai putea avea puterea maxima aproape de 5000 rpm. cat sa traga pana la final de fiecare treapta de viteza.
Comment
-
Nu e chiar atat de usor de facut un swap. Si nu e plug&play. Mai ales cand o sa se ajunga la instalatia electrica. Sunt multi care au avut probleme mari si au stat asa si jumatate de an ca nu reuseau sa porneasca masina si verificasera fiecare firicel in parte. E realizabil, dar nu e usor. Si trebuie studiata bine de tot problema pentru swap si trebuie sa ai buget acoperitor (nu stii de ce te lovesti). Plus ca la swap, te-ai apucat de treaba...pa-pa masina o perioada buna.
Asa, daca face modificari pe actualul motor, inca se poate folosi de el. Si una e sa te coste 2000E dintr-un foc, si alta e sa dai 2000E in 3 luni de exemplu.
Bafta cu proiectul.sigpic
Comment
Comment