Dragman-MyCar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aha...am inteles acum...deci practic aia nu prea are moarte...ca eu o banuiam ca e pe duca.
    Oricum am o vaga banuiala ca astea nu se mai fac...nu prea am vazut pe nicaieri...cred ca francezii s-au gandit sa le scoata pentru ca nu se strica si sa bage doar normale ca se schimba mai des...
    Last edited by Dragman; 30 March 2011, 18:05.
    sigpic

    Comment


    • Sa vedem noul model la lucru, desi e si ala facut cu aceeasi membrana de cauciuc...
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Da...nu stiu daca ti-am zis...taicamiu cand a fost la revizia de 60000 cu dieselu la reprezentanta i-au zis aia ca e cam dusa bieleta antirasturnare(modelul ala solid) si vroiau sa ii puna dinasta normala ca cica e mai buna...noroc ca nu a schimbat-o...
        sigpic

        Comment


        • Da, si mie imi ziceau mecanicii ca e prea rigida aia... Cand le-am pus una langa alta si le-am aratat, mi-au dat dreptate. Acum cauta sa le ramana pentru ei din alea
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • S-au achizitionat 2 bucati cauciucuri 205/45/17 Dunlop Sp Sport 9000 second,cu carnatie superbuna,Dot 2008.S-au si montat pe masina in locul celor de pe spate-Pirelli pzero nero 215/45/17 care erau pe martorul de uzura.Cel care mi le-a trimis a zis ca sunt runflat...si sustine in continuare ca sunt,desi cei de la vulcanizare au spus ca nu sunt...acum cine stie...mie mi se par f usoare pentru un runflat...si destul de moi.
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • Bai arata bine anvelopele ... ori masina e prea inalta, ori jantele prea inauntru ! Ai de ales intre o spira taiata sau distantiere
              sigpic

              Comment


              • treaba va fi asa-fata:1 spira taiata(cred ca e suficient); spate: distantiere de 20 mm.
                sigpic

                Comment


                • Arata foarte bine masina, mai gadestete daca o lasi mai jos,sa nu ai probleme dupaia....arata foarte bine asa.
                  http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                  Comment


                  • Daca tai o spira pe fata o sa se vad urat apoi spatele ridicat..In plus, daca faci aceasta operatiune o sa decazi in ochii unui mare ..... om . Ai grija ce-ti doresti !!
                    sigpic

                    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                    Comment


                    • JOS cu ea..si de fata si de spate

                      Ce probleme sa ai bre,eu am hr taiate si nu am probleme
                      sigpic
                      "BRABUS" STYLE

                      Comment


                      • Eu as incerca mai intai o repozitionare de bucsi, vezi daca se mai lasa, apoi daca nu-ti convine tai.
                        Cosmin cred ca are dreptate, vei fi nevoit sa tai si de pe spate. Ai grija.

                        Nu ti-am spus, tin sa te felicit pt toata munca depusa, arata foarte foarte fain masina. Ai investit o gramada de bani dar in final chiar ai facut o treaba buna. Inca un mic efort la praguri si cred ca ai terminat-o.
                        Cred ca te poti bate la stage 2 fara probleme, eu spun ca vei castiga.

                        Felicitari inca o data pt munca depusa. Bravos!
                        9! 9! 9!
                        sigpic

                        Comment


                        • Praguri de la nenea Zender as vrea pe masina asta... Nu de alta, dar Zender e designer adevarat, cu acte in regula, nu amator de garaj ca cei de la Pilot sau mai stiu eu ce alti obositi de-astia.

                          Bineinteles, pragurile sa treaca prin mana lui Mihai, za guru of za faibarglas
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • Multumesc baieti de aprecieri,sfaturi si incurajari...
                            Problema cu arcurile sta asa:mie mi se pare ca e mai inalta fata!si am mai auzit pe cineva cu treaba asta...am arcuri Eibach...deci d-asta sustin sus si tare sa tai de pe fata putin...spatele mi se pare ok!daca pun si distantiere de 20 va fi perfect pt spate...
                            Problema cu pragurile...inca sunt in dubii ce sa fac cu ele...daca le pastrez pe astea vor fi clar modificate la nenea Mihai astfel incat sa cada bine pe masina si sa nu mai semene f mult cu ce e acum...nu e exclusa nici ideea cu praguri model Zender...Oricum vor mai astepta ceva pentru ca vor fi facute o data cu portbagajul-fibra si vopsit-ca sa nu fac 10 000 de drumuri si sa ies si mai ieftin la vopsit...
                            P.S.-Cristi,e facuta repozitionare de bucsi...
                            Attached Files
                            Last edited by Dragman; 1 April 2011, 13:27.
                            sigpic

                            Comment


                            • bestial arata din fata
                              si incepe sa-mi placa si spatele

                              Comment


                              • Pai mai am o intrebare atunci. Mie imi parea ca atunci cand ti-ai pus arcurile si jantele si stiu ca ai si repozitionare, nu era asa de ridicata. Chiar ii statea bine si fata.
                                Acum ce-are?
                                9! 9! 9!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google