Salut , tapiteria este noua banuiesc . Daca da te rog sa imi dai un pm sau scrii aici cat te'a costat si de unde . Multumesc frumos .
Loganul Meu MCV, B-71-BMR, Dupa 3 Ani De Imbunatatiri
Collapse
X
-
S-a cam lasat praful pe aici, asa ca am revenit cu o modificare. Am reusit in cele din urma sa ajung la Morpheus si Daniel, si mi-am schimbat instalatia de 35W cu cea de 50W, pe care o achizitionasem de vreo luna. Deh, lipsa de timp.
Feed back - pe care abia il asteapta Daniel - merita, dar cu o conditie - merita daca instalati direct 50W, nu cu buy-back asa cum am facut eu. Diferenta de la 35 la 50 se simte, dar nu pot sa spun ca e un must-have. Nu-mi pare rau de achizitie, sper sa nu se supere Mihaitza, care dupa parerea mea a avut dreptate pe jumatate - cel putin cu lupele morimoto, diferenta se simte clar. Dar, repet, renteaza doar daca puneti de la inceput 50W.
Momentan sunt in santier acasa, calculatorul meu e prin cutii, postez si eu pe unde pot. Am poze facute cu diferenta, sper in cateva zile sa am acces la calculator si`atunci voi posta pozele.
Comment
-
N`am de ce sa ma supar
Atata timp cat tu esti multumit e perfect.
Chiar ai reusit sa ii dai de cap la 2din cu bluetooth-ul ??? sau tot iti face figuri ? n`ai mai zis nimic legat de chestia asta ....Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
www.upgradefaruri.blogspot.com
Comment
-
Am fost astazi intr-un service oarecare undeva pe Trafic Greu, sau cum s-o mai numi acum, pentru a face un test de amorizoare si frane.
Masina are 61000 km, si din cate am vazut pe alte thread-uri, multi si-au schimbat amortizoarele pana acum, asa ca mi-a intrat un pitic pe creier, cum ca poate as avea probleme.
Nu am nici o problema, dupa cum se vede in poza. Nu stiu daca am mentionat la inceput, am discuri si placute ATE schimbate la 30.000 km, amortizoare de fabrica, din fabrica.
Desi totul a iesit ok, tot ma manaca sa-mi iau niste amortizoare mai performante...Attached FilesLast edited by budaipmihai; 30 May 2012, 17:31.
Comment
-
mihai, in primul rand felicitari pentru achizitia navigatiei! s-o stapanesti sanatos. am vazut masina live si am fost placut impresionat de cate modificari i-ai facut! (mai ales la partea audio )
si in al 2-lea rand, daca tot vrei alte amortizoare, poate te vedem low cat de curand. ca sa fii "mai aproape de strazi si cartier"
spor la modificari!!!Stock is boring...
My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html
Comment
-
Originally posted by mihai.85 View Postmihai, in primul rand felicitari pentru achizitia navigatiei! s-o stapanesti sanatos. am vazut masina live si am fost placut impresionat de cate modificari i-ai facut! (mai ales la partea audio )
si in al 2-lea rand, daca tot vrei alte amortizoare, poate te vedem low cat de curand. ca sa fii "mai aproape de strazi si cartier"
spor la modificari!!!
Comment
-
Ma bucur sa aud ca nu sunt probleme la amortizoare
Ai aflat si de ce iti intra abs-ul des ????
Iar legat de amortizoare... ooo daa!!! "zici ca schimbi masina" la stabilitate ;))Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
www.upgradefaruri.blogspot.com
Comment
-
Ai aflat si de ce iti intra abs-ul des ????
Amortizoarele cred ca le mai tin un an, cat timp sunt ok. As prefera sa investesc acum in DRL-uri si tetiere lcd. Are cineva DRL-uri ? Ceva impresii ? Pareri ? Poze ?
Comment
-
Vad ca s-a cam asternut praful pe aici.
Mentionez ca am renuntat la ideea DRL-urilor, cel putin momentan. Am preferat sa ma apuc de izolatia masinii.
Am facut izolatia usilor fata si spate, precum si a usilor de la portbagaj, cu alluband, benzi de 5 cm latime, 31 ron pe rola, 10 m lungime, 5 role.
Am lipit benzile cu mare atentie, una langa alta, pe toata suprafata usilor. De asemenea, am fixat toate tijele de la usi, ca sa nu mai joace in suporti.
Efectul este ULUITOR. Am senzatia ca merg acum intr-o limuzina, nu intr-un logan. Zgomotele exterioare s-au atenuat cel putin 60%. Am ramas uluit de rezultate.
Recomand aceasta manopera cu mare caldura.
Urmeaza -
1. Izolarea capotei motor cu STP HOOD SOLUTION
2. Izolarea aripilor si portbagajului cu STP AK10.
Comment
-
foarte misto ;))
da` pentru boxe vad ca nu ai folosit inel de centrare.... sau cel putin in poze nu apare
ar fi fost util pentru ca oarecum fixeaza mai bine fata de usa si numai apar zgomote din zona difului ;)
asta i o modificare pe care trebuie sa o fac si eu pentru ca la un volum mai mare se aud zgomote pe acolo :|.... mai mult in usa de pe partea dreapta ..
oricum nice job ;))Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
www.upgradefaruri.blogspot.com
Comment
-
Multumesc Mihai pt aprecieri.
Bineneteles, azi ma plictiseam la servici (deh, e criza), asa ca m-am scarpinat in varful capului, gandindu-ma ce sa mai fac la masina. Mai aveam 2 role de alluband in portbagaj...
Asa ca m-am apucat de capota de motor. Am izolat initial spatiile goale, dupa cum se vede in poza, si apoi am avut de umblat toata ziua prin Bucuresti (unde, pentru cine nu stie, a fost canicula). Cand am ridicat capota, ma asteptam sa fie cazute benzile.
SOCK - am pus mana pe tabla capotei pe interior, si mi-a ramas pielea pe ea. Am pus mana pe alluband, si era usor caldut.
Concluzii.
1. Folia de aluminiu respinge caldura, caldura nu se propaga spre capota. Folia ramane intacta.
2. Zgomotul in habitaclu s-a mai redus un pic, am ajuns fara sa vreau sa schimb in 4000 de ture. (trebuie sa ma controlez !!)
3. O sa fac toata capota cu alluband, nu mai iau acel capitonaj pe care il au dci-urile.
4 - Am constatat cu stupoare ca peretele de foc nu e izolat ! Am ramas interzis. Stie cineva daca pe interior acesta e izolat la benzina ? L-a izolat cineva, si daca da, cu ce ?
5 - Am obtinut un logan super silentios, nu mai am absolut nici un greieras, nici macar cand dau in gropi sau pe piatra cubica. S-Classe made by Renault. COOL... :-)
Astept in continuare idei de imbunatatiri, acum chiar nu mai stiu ce sa-i fac...Attached Files
Comment
Comment