Si eu care aveam de gand sa trec tot la faruri d'astea.
MCV II Laureate AbC
Collapse
X
-
Fix 5 min.dureaza sa demontezi bara(nu e nevoie sa o scoti de tot,se escot doar suruburile de sus plus inca 2 de pe carenaje )
GFN
Nu imi mai spune mor de oftica!
Nici nu imi vine sa le tiganesc !Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Teoretic farurile de SL10 vin așa pe bara de Dacia
La Renault așaAttached FilesLast edited by t0rquemada; 28 May 2015, 19:50.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Teroretic asa am crezut si eu numai ca,practic ramane luft (a se vedea zolene incercuite de mine ,fugt destul de mare gen bag varful la deget)
Ar merge montate fara probleme daca ovalizez gaurile de prindere numai ca,atunci forteaza in urechea de sus care si asa este foarte firava cu mult fata de farurile "stock" care sunt de Elba, cele de SL10 sunt Made in Rusia.
In partea de jos se aseaza perfect (exact cum sunt la sandero) pe colt este problema.
Pana sambata inca le am, daca este cineva interesat (Toma necredinciosul
)de teste referitor la luft, il pot ajuta cu o proba!Last edited by bobbyred; 28 May 2015, 22:24.Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Este clar, daca cele stock sunt de elba iar cele de SL 10 rusesti ,sunt matrite diferite si este normal ca nu se potrivesc perfect.
Probabil ca la rusi mai dau cateva ciocane pe ici pe colo si le asaza pe pozitie sau la uzina la noi, cine stieLast edited by GFN; 28 May 2015, 23:06.Captain of the black pearl
Comment
-
E posibil să fie din alea refuzate la montaj, vezi povestea cu radiocd daewoo1220 "noi, de uzină" cu tot felul de probleme.
Sap și revin.
PS. Alea de la colegul nostru de la bursă se așează așa
Last edited by t0rquemada; 28 May 2015, 23:39.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment