Ehe, si a trecut 1 an de la achizitie si aprox 40.000 km +/- 1000km (mii lene sa ma duc pana in garaj sa vad exact)
Ce pot sa spun sunt urmatoarele:
Parti negative:
- A scartait un arc de la scaunul soferului, WD40 e prietenul meu
- A scartait un tambur de frana pe spate, rezolvat la reprezentanta pe garantie
- Am avut si eu zgomotul ala in bord la 2000 rpm, de care sa mai plans lumea pe aici pe forum. Rezolvarea este simpla exista coliere de cauciuc speciale pt conducte de combustibil, si se pune 1 buc chiar acolo unde este furtunul de la alimentare in directia spre rezervor, pe langa bordul masinii. Exact acolo vibra furtunul si se auzea in interior acel zgomot enervant
- Iarna cand mergea motorul mai pronuntat + porneam caldura de la vibratii capota producea un zgomot putin enervant. La reprezentanta mi-au spus ca se stie de problema asta si se dorea sa se umble la tabla acolo unde se intalneste capota cu tampoanele de cauciuc cand se inchide. eu am rezolvat problema mai simplu, am pus 4 buc tampoane din alea cu autoadeziv de la JYSK ce se pun pe picioarele scaunelor sa nu zgarie parchetul, exact in locurile unde se intalneste capota cu tampoanele de cauciuc. Pot sa spun ca arata si ok, si isi fac treaba.
Parti pozitive
- 1200km cu 2 bidoane de 30 litri naveta o fac cu 130km/h si oras am un stil mai sportiv
- Trage excelent motorul, nu am avut nici o alta problema cu masina
- Nici un pic de rugina, daca imi aratati cu poze unde sa ma uit, eu mai caut dar pana acum nu am vazut
- Cand ma duc la drum lung o tin la 150km/h la 2600rpm si merge fara sa am probleme si nu prea a vazut banda 1 masina asta
Alte chestii nu prea imi vin in cap acum.
Ce pot sa spun sunt urmatoarele:
Parti negative:
- A scartait un arc de la scaunul soferului, WD40 e prietenul meu
- A scartait un tambur de frana pe spate, rezolvat la reprezentanta pe garantie
- Am avut si eu zgomotul ala in bord la 2000 rpm, de care sa mai plans lumea pe aici pe forum. Rezolvarea este simpla exista coliere de cauciuc speciale pt conducte de combustibil, si se pune 1 buc chiar acolo unde este furtunul de la alimentare in directia spre rezervor, pe langa bordul masinii. Exact acolo vibra furtunul si se auzea in interior acel zgomot enervant
- Iarna cand mergea motorul mai pronuntat + porneam caldura de la vibratii capota producea un zgomot putin enervant. La reprezentanta mi-au spus ca se stie de problema asta si se dorea sa se umble la tabla acolo unde se intalneste capota cu tampoanele de cauciuc cand se inchide. eu am rezolvat problema mai simplu, am pus 4 buc tampoane din alea cu autoadeziv de la JYSK ce se pun pe picioarele scaunelor sa nu zgarie parchetul, exact in locurile unde se intalneste capota cu tampoanele de cauciuc. Pot sa spun ca arata si ok, si isi fac treaba.
Parti pozitive
- 1200km cu 2 bidoane de 30 litri naveta o fac cu 130km/h si oras am un stil mai sportiv
- Trage excelent motorul, nu am avut nici o alta problema cu masina
- Nici un pic de rugina, daca imi aratati cu poze unde sa ma uit, eu mai caut dar pana acum nu am vazut
- Cand ma duc la drum lung o tin la 150km/h la 2600rpm si merge fara sa am probleme si nu prea a vazut banda 1 masina asta
Alte chestii nu prea imi vin in cap acum.
Comment