BumbleBlue- MCV II Ph2- Prestige 1.5dci 90cp, Easy-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Plusul este permanent, firul este tras in portbagaj (din fabrica, si tine 20A) se vede sub ornamentul(polita) din stanga. Trebuie infipta doar siguranta in panou.
    Am pus poze edificatoare. Priza este originala, gaura este data cu un spiral conic in trepte, nu mai stiu la ce treapta m-am oprit, din fabrica necesita si un ghidaj care se poate face cu o pila, dar plasticul fiind moale ghidajul a fost facut prin introducerea prizei, deci doar am dat o gaura perfect rotunda, priza sta fest acolo, am ales aceea zona, pentru ca pe spate sunt niste "intarituri" si cand scot ceva din priza sa nu risc sa raman cu priza in mana sau sa rup plasicul.
    Attached Files

    sigpic

    Comment


    • #32
      Multumesc mult, esti foarte darnic la detalii, respect...


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #33
        [QUOTE=SoNyKeL;1793137]Plusul este permanent, firul este tras in portbagaj (din fabrica, si tine 20A) se vede sub ornamentul(polita) din stanga. Trebuie infipta doar siguranta in panou.

        Daca este vb de spiralul conic de la lidl eu am dat pana la marimea 28 inclusiv, tot siguranta de 10A am folosit si eu in panou, dar mai am si o siguranta suplimentara pe firul (+), tip cilindru, cred ca este tot de 10 A, asa a fost modelul prizei de 12v (cablaj). Eu am o lada ezetil de la norauto, sper sa nu fie probleme, pana sa imi montez priza in portbagaj am folosit-o doar la priza din masina.

        Ce metoda de prindere folosesti pt lada frigorifica sa nu "fuga" prin portbagaj?

        Comment


        • #34
          @keim, exact era setul acela de lidl (imprumutat, avea parca un con mic, unu mare si o freza ceva), cred ca m-am oprit la 26 daca zici ca era pana la 28, ca nu am folosit "tot conul"
          Sincer nu m-am gandit cum o sa o prind in portbagaj, dar fiind solutie doar pentru concedii, cred ca problema va fi cum au loc toate bagajele pe langa ea )

          sigpic

          Comment


          • #35
            Revin cu o intrebare: firul care pleaca de la priza montata in portbagaj are aceeasi grosime cu plusul permanent la care te-ai legat? Conteaza aspectul asta?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #36
              Firul din instalatie este dimensionat la 20A. (Se poate calcula in functie de diametru cat poate duce maxim). Daca tu pui o siguranta mai mica, de ex. 10A, poti lega si un fir de sectiune mai mica.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • #37
                Ma gandeam sa pun un fir de aceeasi grosime cu cel rosu tras acolo. Siguranta clar va fi de 10A, mai bine sa se arda siguranta decat firele. Multumesc mult.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #38
                  Frumoasă, albăstreața bleumarin de la Malul Mării!

                  *scuze pentru pleonasmul intenționat!

                  Să nu-mi spui că ai ales această culoare funcție de locurile în care trăiești, care te-au marcat, care te-au vrăjit! Dacă da, așa cred că aș fi făcut și eu.... Sau cel puțin așa gândește unul care trăiește la câmpie fără forme de relief și tânjește după marea albastră...

                  Altfel, după ce am citit pe aici, se vede că și tu îți iubești mașina.

                  Sănătate și toate cele bune!
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • #39
                    Eu am luat bricheta de origine cu tot cu fire si mufa, si din ce am observat firul din mufa brichetei, era mai gros ca firul masinii (cel rosu).

                    Sa mai punem niste poze

                    @Catalin S. asa am ales culoarea:

                    Originally posted by SoNyKeL View Post
                    Asa cum se vede, ultima masina era Gris Platine. Si am ales aceasta culoare la insistentele celei de la vanzari si ale sotiei. De fapt insistentele au fost sa nu iau tot Argintie. Asa ca cea de la vanzari ne-a scos in paracare unde erau toate culorile expuse, si am inceput, aia da aia nu, am ramas cu 4culori, din care cea pe care o vroiam si eu si sotia "albastru stepway" nu era decat pentru stepway, apoi mai era un gri inchis/gri petrol/graffit ca era tot doar ptr stepway. Si asa am redus alegerea la doua culori, nu m-am putut decide, asa ca am continuat cu configurarea masinii in sistem, cand am ajuns la final, am dat cu banu si am ales... Aia a fost. Va ramane un moment amuzant si memorabil. Ceilalti din showroom se uitau la mine ca la nebun, ca intrebam daca are cineva o moneda si nu intelegeau de ce.
                    Attached Files

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Sotiile astea :-)

                      Si care a fost a doua culoara ramasa in competitie la dat cu banul, pe langa cea castigatoare?
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • #41
                        Daca nu ma insel era Brun Vision. Daca exista alb metalizat, in gama Dacia, nici nu mai stateam la discutii... alba era...

                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Daaaa, tare.... alb "metalizat"!

                          Un văr de-al meu a avut pe la mijlocul anilor '90 o bijuterie de Ford Escort albă perlat. La prima vedere poate că părea ușor țigănie, poate că mulți dintre noi din invidie eram subiectivi și făceam mișto de el, dar gândind acum la rece... hmmm, câte mașini cu așa culoare vedem zi de zi pe străzi? Una la 10.000? Una la 1.000.000? Niciuna?
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment


                          • #43
                            Nush care ar fi termenul corect si tehnic, intre alb perlat sau metalizat, dar ma refer la albul acela de la renault care e perlat sau cel care se pune pe ultimele forduri mondeo.

                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Vineri 20iulie, am facut revizia de 20.000km la aproximativ 19.700km, revizie facuta la STAR SERVICE TULCEA, uleiul ales a fost ELF RN-Tech 5w30.
                              Mai jos aveti si poze cu filtrele disecate, in special ma interesat cel de carburant, fiind primul meu diesel am fost foarte interesat de filtrul de motorina, iar cele de clima si aer arata destul de incarcate.
                              Am cerut sa mi-se spuna cum stau cu DPF-ul, 0 regenerari esuate, doar 4g depuneri, ei zic ca e fff bine. Eu nu prea inteleg exact acel raport. La contor regenerare reusita arata tot 0.
                              Attached Files

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Te uiți doar la PR1012 și PR 932. PR1008 și PR914 cresc la regenerare forțață(din CLiP)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google