gogeala Ai rastalmacit clauzele de a inceput sa iasa fum
Hai sa vedem:
a) In mod logic si firesc, valoarea de capatai este cota de piata, peste care nu primesti nimic in plus, in cazul daunei. Tot in functie de aceasta se stabileste si contributia asiguratului. Evident, daca ai ceva "rachete" (imbunatatiri aparte, costisitoare), le poti preciza la incheierea contractului, caz in care totul se schimba, inclusiv contributia.
b) Procentul acela, fransizat..m-ai luminat, pe bune Nu mi-a trecut prin cap asa ceva! De ce? Pentru ca eu vedeam in mod logic si juridic polita personalizata. Acel paragraf este absolut nul, in cazul meu si neavenit de jure.
c) Notiunea daunei totale este precizata (cred) in orice contract de acest gen, fiind una din situatiile in extremis, potential a fi realizata. In cazul meu, asa cum am precizat, in cazul daunei totale, se aplica acest concept la valori de peste 70% din valoarea asigurata, coroborat cu excluderea aplicarii fransizei la valori de peste 7000 lei.
Notiunea daunei totale am discutat-o cu evaluatorul AT, in momentul intocmirii dosarului, asadar este un pic diferit de ce ti s-a spus tie.
Si ca sa vin si cu deznodamantul, miercuri la 10:30 am lasat masina la service (reprezentanta, cum am precizat), ieri la ora pranzului am fost anuntat de finalizarea lucrarilor, la ora 4 luata in primire.
S-au schimbat: capac motor, senzorii (debitmetru de aer, suprapresiune aer), aripa stanga fata, capota, parbrizul, cele doua grile de plastic din zona stergatoarelor (erau tocanita facute, ger, casante, lovitura...) farurile (ambele, apoi si reglate), indreptata cuva, jgheabul acele buclucas...
Pozele vorbesc de la sine
Valoarea? Undeva la 7700 lei. Cand mi s-a cerut a plati fransiza (la service, intermediar socotit in dosar...), am ridicat 2 degete si am aratat contractul. Dupa dialogul firesc cu AT nu s-a platit aceasta F.
Ma uitam la ea, descoperisem un element care a salvat-o...: anul trecut am schimbat traversele, cele vechi erau putin ciupite de rugina, trebuia sa plec la drum lung prin tara, cu bicicletele, nu am vrut sa risc. Cand le-am demontat pe cele vechi am simtit diferenta de greutate dintre cele vechi si cele noi. Le-am masurat grosimea de profil. Erau duble cele noi, cca 2 mm!
Ramura aceea avea cca 15-18 cm la baza, a lovit in acea traversa, care a protejat plafonul. Daca il atingea, era kaput auto!
Hai sa vedem:
a) In mod logic si firesc, valoarea de capatai este cota de piata, peste care nu primesti nimic in plus, in cazul daunei. Tot in functie de aceasta se stabileste si contributia asiguratului. Evident, daca ai ceva "rachete" (imbunatatiri aparte, costisitoare), le poti preciza la incheierea contractului, caz in care totul se schimba, inclusiv contributia.
b) Procentul acela, fransizat..m-ai luminat, pe bune Nu mi-a trecut prin cap asa ceva! De ce? Pentru ca eu vedeam in mod logic si juridic polita personalizata. Acel paragraf este absolut nul, in cazul meu si neavenit de jure.
c) Notiunea daunei totale este precizata (cred) in orice contract de acest gen, fiind una din situatiile in extremis, potential a fi realizata. In cazul meu, asa cum am precizat, in cazul daunei totale, se aplica acest concept la valori de peste 70% din valoarea asigurata, coroborat cu excluderea aplicarii fransizei la valori de peste 7000 lei.
Notiunea daunei totale am discutat-o cu evaluatorul AT, in momentul intocmirii dosarului, asadar este un pic diferit de ce ti s-a spus tie.
Si ca sa vin si cu deznodamantul, miercuri la 10:30 am lasat masina la service (reprezentanta, cum am precizat), ieri la ora pranzului am fost anuntat de finalizarea lucrarilor, la ora 4 luata in primire.
S-au schimbat: capac motor, senzorii (debitmetru de aer, suprapresiune aer), aripa stanga fata, capota, parbrizul, cele doua grile de plastic din zona stergatoarelor (erau tocanita facute, ger, casante, lovitura...) farurile (ambele, apoi si reglate), indreptata cuva, jgheabul acele buclucas...
Pozele vorbesc de la sine
Valoarea? Undeva la 7700 lei. Cand mi s-a cerut a plati fransiza (la service, intermediar socotit in dosar...), am ridicat 2 degete si am aratat contractul. Dupa dialogul firesc cu AT nu s-a platit aceasta F.
Ma uitam la ea, descoperisem un element care a salvat-o...: anul trecut am schimbat traversele, cele vechi erau putin ciupite de rugina, trebuia sa plec la drum lung prin tara, cu bicicletele, nu am vrut sa risc. Cand le-am demontat pe cele vechi am simtit diferenta de greutate dintre cele vechi si cele noi. Le-am masurat grosimea de profil. Erau duble cele noi, cca 2 mm!
Ramura aceea avea cca 15-18 cm la baza, a lovit in acea traversa, care a protejat plafonul. Daca il atingea, era kaput auto!
Comment