Salut!! am si eu o mica problema . Am avut un mic incident in cursul zilei de azi : am luat o curba cu viteza un pic mai mare decat trebuie iar pe jos fiind polei am intrat cu roata din dreapta fara in bordura . Rezultatul: bratul rotii indoit si iesita bila bratului din burduf (sper ca intelegeti la ce ma refer) , planetara iesita din cutie , roata stramba , aripa care doar ce am schimbat-o din cauza zgarieturilor este stramba pentru ca atunci cand a sarit bratul, roata a lovit in aripa. In rest totul pare intact.
Am mers la un magazin de piese auto am luat brat si cap de bara . M-am apucat , ajutat de cativa prieteni ,si am schimbat bratul , am bagat planetara la loc in cutie si .... pot sa spun ca sunt fericit ca am scapat doar cu atat dar... dupa ce am terminat am luat masina la o tura si depasind viteza de 80-90 masina incepe sa vibreze destul de tare , mentionez ca am rezerva pusa .
Acum dilema cu care ma confrunt este : trebuie schimbat si capul de bara sau doar facut unghiul de fuga ?
Inca ceva : planetara a iesit din cutie si am vazut pe langa articulatia de cauciuc iesind ulei , nu foarte mult . Trebuie completat uleiul din cutia de viteze????? La schimbarea vitezelor si in mers nu sesizez diferente
Am mers la un magazin de piese auto am luat brat si cap de bara . M-am apucat , ajutat de cativa prieteni ,si am schimbat bratul , am bagat planetara la loc in cutie si .... pot sa spun ca sunt fericit ca am scapat doar cu atat dar... dupa ce am terminat am luat masina la o tura si depasind viteza de 80-90 masina incepe sa vibreze destul de tare , mentionez ca am rezerva pusa .
Acum dilema cu care ma confrunt este : trebuie schimbat si capul de bara sau doar facut unghiul de fuga ?
Inca ceva : planetara a iesit din cutie si am vazut pe langa articulatia de cauciuc iesind ulei , nu foarte mult . Trebuie completat uleiul din cutia de viteze????? La schimbarea vitezelor si in mers nu sesizez diferente
Comment