Asigurare RCA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=bogdan_cr;1635842]@B997NDL :
    ei sint cel mai afectati de crestera pretului nejustificat al RCA.
    /QUOTE]

    ai spus-o chiar tu. e ca tva-ul la paine, rca-urile vor fi tot scumpe si singurii supermultumiti vor fi asiguratorii. fac pariu ca nu vor scade deloc. si de ce sa plateasca unul care n-are masina ca unul care are ? si sa plateasca rca-ul si in locul companiilor angajatoare... bine gandit. pentru angajatori. si pt cei sub 30 de ani va fi la fel de scump ca si acum, fiindca riscul va fi la fel de mare.
    Last edited by B997NDL; 7 December 2014, 13:28.

    Comment


    • 331 lei pe 1 an la carpatica clasa b10.am scapat pentru 2015

      Comment


      • Originally posted by B997NDL View Post
        ...de ce sa plateasca unul care n-are masina ca unul care are ? si sa plateasca rca-ul si in locul companiilor angajatoare...
        Si daca eu am 3 masini pe numele meu de ce sa platesc de 3 RCA - uri ? Ca decit eu merg cu ele, sau daca imprumut una fo-data o dau cuiva pe RCA-ul lui, face accident plateste pe RCA-ul lui nu pe al meu ca propietar ... Ca el, soferul face accidentul, oricum el raspunde civil si penal, eu ca proprietar ce treaba am ? Acum iau eu malus, daca asigurarea e pe permis soferul ia malus, nu proprietarul, da ? E logic ce spun ?

        Comment


        • asigurarea pe permis ii multumeste pe unii, ii nemultumeste pe altii, dar in final tot in favoarea companiilor de rca va fi.
          unii au familie care conduce tata, mama, bunicul. va dati seama ca dintr-un rca pe care il are acum o sa plateasca 3.

          mai e si problema autocarelor, camioanelor care au rca-ul fff mare(zeci de milioane, auzeam la tv ca la un autocar a fost cateva zeci de mil anul trecut). atunci o sa pot sa conduc eu cu rca-ul meu de 300-400 lei o astfel de masina? sau poate or lasa la astfel de masini cum e acum si rezolva problema.

          in orice caz macar ar rezolva "portita" care este acum si ii scuteste pe unii mai destepti de plata corecta a politei lor. adica aia care trec masina pe parinti, bunici. trebuie sa recunoastem ca nu este in regula asta. adica baietii destepti fenteaza aia corecti platesc. nu prea merge asa.
          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

          Comment


          • Originally posted by bogdan_cr View Post
            Si daca eu am 3 masini pe numele meu de ce sa platesc de 3 RCA - uri ? Ca decit eu merg cu ele, sau daca imprumut una fo-data o dau cuiva pe RCA-ul lui, face accident plateste pe RCA-ul lui nu pe al meu ca propietar ... Ca el, soferul face accidentul, oricum el raspunde civil si penal, eu ca proprietar ce treaba am ? Acum iau eu malus, daca asigurarea e pe permis soferul ia malus, nu proprietarul, da ? E logic ce spun ?
            nu pre e logic, fiindca majoritatea nu au 2-3 masini. sinu-mi fac griji pentru aia, fiindca inseamna ca au bani multi. iar ca sa tii 2-3 coji cu 10-15 ani vechime mi se pare oprostie.mai ales daca ambele sunt autoturisme si a doua nu e vreo duba sau un suv. ca pe vremea lui Ceasca. aveai voie doar cate o masina din fiecare categorie.
            are dreptate bossake,cei mai multi au o masina si 2-3 permise (sot, sotie, copil)
            iar de ieftinit, nu se ieftineste NIMIC la noi in tara. sa vezi cand o lua-o iar din loc carburantul... se duce peste ce a fost inainte.
            totul e sa fim optimisti.
            si uitasem ceva important. cand dai masina cuiva,iti asumi niste riscuri. n-o dai cuiva care stii ca face probleme.
            Last edited by B997NDL; 7 December 2014, 15:51.

            Comment


            • Uite inca o chestie : la o masina am b3, la una b4, la Loganu asta b3 parca ( n-are decit 2 ani ), deci eu proprietar, trei RCA de preturi diferite...
              Pai asa nu ne mai jucam !
              Permis de aproape 28 de ani ( 3 luni si se implinesc 28 ani ) ZERO evenimente rutiere, nici macar o zgirietura, decit citeva sute de mii ( spre 1 milion ) de km umblati. Si asigurari RCA diferite pe baza de vechime masina, e nou cumparata o iei de la b0, buna treaba !

              Ajungi sa vorbesti singur !

              Da hai sa ne bucuram ca vine Craciunu sa fim veseli !!

              Comment


              • Teoretic sistemul actual e OK ,dar ar trebui îmbunătățit/aplicate unele revederi:

                fără mașină pe mama/tata/mamaie/tataie;
                fără mașină pe BG - 30 zile apoi înmatriculată sau radiată;
                aplicate creșteri de preț pentru cei cu accidente dese, sau amenzi din trafic(viteză /depășiri aiurea) - "vitezomani";
                aplicate reduceri de preț pentru cei fără probleme;

                suplimentar(mai greu de implementat, dar nu imposibil)
                aproape orice modificare(folii, xenon, roți, tren de rulare) a mașinii să fie legală și omologabilă dar prețul politei crescut cu 100%, fără posibilitate de scădere după un an - vrei tuning suporți.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Cum poti sa stopezi punerea masinii pe mama/tata/tataie cu sistemul actual? iti spun eu ca nu poti, doar daca treci la rca pe fiecare om in parte.

                  legat de cei pe bulgaria nu ai ce sa faci, este o masina inmatriculata in alt stat membru ue.

                  legat de "folii, xenon si roti" e o idee total proasta. fara suparare, daca eu am la o masina xenon din fabrica sau imi montez un kit de xenon + faruri originale xenon inseamna sa platesc mai mult?Daca o luam asa babeste, pai ia da-mi nene reducere ca am xenon, ca vad mai bine decat unul fara xenon,deci am risc mai mic de accidente. Daca am geamuri fumurii din fabrica inseamna sa platesc mai mult? Daca mi-am pus un set de jante mai frumoase, mai usoare inseamna sa platesc mai mult? )

                  sunt de acord ca cei care au accidente sa plateasca. dar pune-i sa plateasca dupa ce au facut accidentele, nu inainte sa le faca .
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • Poți via ANAF/impozite/venituri
                    Ce pătești în EU dacă te duci cu nr de RO pentru mult timp (resedință/permis de ședere etc)?

                    Nu vorbesc de chestii din fabrică, vorbim de aftermarket.
                    am xenon, ca vad mai bine decat unul fara xenon,deci am risc mai mic de accidente că pe ceilalți îi orbesc.
                    Daca am geamuri fumurii din fabrica inseamna sa platesc mai mult? Nu, dacă din cauza geamurilor tale cu folie ești implicat într-un ( poți provoca un)accident - DA
                    Daca mi-am pus un set de jante mai frumoase, mai usoare inseamna sa platesc mai mult? roți mai mari, fără modificare la tren de rulare (frâne) - DA

                    Repet, e opinia mea.
                    Last edited by t0rquemada; 7 December 2014, 21:54. Reason: Automerged Doublepost
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • te-ai nascut prea tarziu. astea mergeau inainte de 89. foarte curand vor fi toate pe bulgaria. ma batea si pe mine gandul, cand am auzit cat va fi rca-ul.

                      Comment


                      • Posibilități tehnice există, mai trebuie doar să se vrea.
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • O sa vina si o lege cu Bulgaria asta,e inevitabil, mie personal nu mi se pare corect ca inca se accepta chestiile astea.

                          Cat despre ultima ta afirmatie, t0rquemada, ai dreptate, dar pana sa vrea careva, noi platim cu varf si indesat.

                          bossake, explica-mi atunci de ce italienii nu permit "furisarile" astea cu inmatriculatul in alt stat? Fie acel stat tot membru UE.

                          Comment


                          • in primul rand vorbiti din filme. majoritatea romanilor din italia, germania chiar si anglia au masinile inmatriculate pe romania. asta e romanul, rupt in cur, trage de orice euro sa iasa mai ieftin, nu ai ce face.
                            acum legal,daca eu am masina de la tine si mi-o imprumuti pentru 1 an de zile eu nu o pot inmatricula in italia nici sa vreau. pt ca nu este a mea ! indiferent ca mi-o dai sa merg pana la dristor sa imi iau o shaorma sau ca mi-o dai pe baza de procura sa o folosesc 1 an de zile in tarile ue, tot aia este !!!
                            dar ce vorbesc eu este valabil doar pt cazul urmator: masina sa nu fie inmatriculata pe numele aluia care munceste in tara respectiva. adica daca masina e pe numele meu ma pot arde italienii, daca masina e pe numele fratelui meu nu au ce sa imi faca. cum sa inmatriculez masina aia daca nu e masina mea, si eu o am doar "imprumutata"??
                            va dau exemple o gramada de pe o gramada de alte forumuri unde sunt oameni plecati dar masinile le-au tinut pe romania (dar repet, masinile sa nu fie pe numele lor). adica ce se intampla si cu bulgaria - aproape toate sunt pe numele bulgarului. e masina lui gospodin stoyanov de la sofia. eu am drept doar de folosinta pe masina asta.
                            eu nu sunt impotriva masinilor bulgaresti. in contextul ue e o prostie sa fi impotriva masinilor de bulgaria. dar sunt impotriva celor care nu sunt cu acte in regula, indif ca vbim de bg, romania, anglia etc.

                            Originally posted by t0rquemada View Post
                            Poți via ANAF/impozite/venituri
                            Ce pătești în EU dacă te duci cu nr de RO pentru mult timp (resedință/permis de ședere etc)?

                            Nu vorbesc de chestii din fabrică, vorbim de aftermarket.
                            am xenon, ca vad mai bine decat unul fara xenon,deci am risc mai mic de accidente că pe ceilalți îi orbesc.
                            Daca am geamuri fumurii din fabrica inseamna sa platesc mai mult? Nu, dacă din cauza geamurilor tale cu folie ești implicat într-un ( poți provoca un)accident - DA
                            Daca mi-am pus un set de jante mai frumoase, mai usoare inseamna sa platesc mai mult? roți mai mari, fără modificare la tren de rulare (frâne) - DA

                            Repet, e opinia mea.
                            iti respect opinia, dar unul cu xenon aftermarket (fara lupa) nu are ce cauta pe strada nici daca plateste de 5 ori mai mult rca-ul.
                            Cum naiba o folie poate provoca un accident? Ca nu vezi in fata ca ala are folie? pe acelasi principiu dubele ar trebui suprataxate ca nu au luneta ) si tirurile!

                            cu jantele este mai complicat dar mergem prea departe. daca eu am jante pe 16 vara si iarna pe 15 cat sa platesc la rca?
                            iti respect opinia dar trebuie ca astfel de masuri sa aiba si aplicare in realitate.
                            ce spui tu nu poate avea nici o aplicare. nu sta nimeni sa iti evalueze fiecare masina sa vada ce ai pe ea, ce e omologat, ce nu este... ar insemna din start costuri enorme ale alora de la rca sa angajeze niste oameni care sa evalueze mereu masinile .
                            cum la fel de sf este si ce ai spus legat de "combaterea" celor care inscriu masina pe numele parintilor. in afara de schimbarea rca pt fiecare sofer in parte nu ai ce sa faci. ce treaba are anaf? ce treaba are impozitul si venitul?! spune o solutie concreta prin care s-ar putea evita bagarea masinii pe numele bunicului.
                            Last edited by bossake; 7 December 2014, 22:43.
                            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                            Comment


                            • bossake, eu prefer cartile in detrimentul filmelor. Tu pui problema gresit, adica in Italia pui problema imigrantilor romani cu masinile lor acolo, iar in Ro, problema e la fel? Eu faceam referire la cetatenii italieni, in tara lor, asa cum la noi ne referim la cetatenii romani, platitori de RCA. Mergand pe teoria expusa de tine, ce urmeaza? Sa avem toti romanii masinile "imprumutate" de la fratii din Bulgaria? Ca deh, statu' n-are ce ne face?

                              Si tot legal, in Italia (dau exemplu ca a patit fratemiu), iei cateva amenzi pt ca nu o inmatriculezi acolo, apoi se procede la retinerea documentelor daca in urma solicitarii nu s-a dat curs cerintelor administratiei respective (pentru ca amarata aia de procura de la fratele/sora/unchiu/ce mai vrei tu, nu elimina responsabilitatea si obligatia unui cetatean strain pe teritoriul acelei tari.
                              Last edited by 30_VLD; 7 December 2014, 22:51.

                              Comment


                              • daca maine toti romanii mergem si ne trecem masinile pe bulgaria ce sa ne faca statul?
                                sa ai itp, asigurare cu carte verde si la revedere.

                                Românii nu sunt singurii care apelează la cumpărarea de mașini din Bulgaria, pentru a evita achitarea diverselor taxe. Italienii s-au gândit și ei la această soluție, iar numărul autorurismelor cu numere românești sau bulgare care circulă pe șoselele din...


                                banuiesc ca acum ma credeti pe cuvant ca este 100% legala si reala situatia descrisa de mine.
                                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google