If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
pentru ca el a luat in considerare doar varsta si experienta. si are dreptate, ca nu masina face accidentul, ci soferul.
daca esti titi aur, cel cu conducerea defensiva (era sa zic shumi, dar nu cred ca e un model de mers in trafic ), si iti cumperimasina noua, platesti tot in jur de 400 ?!
masina noua = B0, adica se porneste dintr-o pozitie neutra...chiar daca inainte cu aia veche ai avut, sa zicem, b12 sau b14.
o idiotenie...istoric pe masina, nu pe conducatoru' auto.
mica in comparatie cu altele, dar sa dai de pomana banii astia, daca ai experienta si nu faci accidente.... macar daca te distrai, mai zic si eu.
dar multi platesc doar ca sa se "distreze" altii.
amincercat si eu sa bag pe rand: fara copii minori, 1, 2 sau mai multi. si vad ca pretul nu se schimba. e ce ? nu mai conteaza sau calculatorul nu pune borul la "ştouri" ?
Nene , este "groasa".
ASF-ul a baut gaz in frunte cu Misu Negritoiu. Nici nu s-a uscat bine cerneala de pe Ordinul 23 , si deja au aparut primele modificari in mai putin de o luna.
Vis-a-vis de ceea ce discutam noi aici , sunt doua chestii care ne intereseaza , una direct si una indirect:
Sa incepem cu cea indirecta : - la plata politei prin banca, banii se vor trimite direct in contul firmei de asigurare si nu al broker-ului, iar in cazul platii cu cardul sau cash intervine obligativitatea broker-ului de a vira banii catre asigurator in termen de maxim 5zile;
Partea mai "frumoasa" , sau directa:
- se abroga pct 5 de la art.51 , care spunea asa Preţurile practicate de unităţile de specialitate utilizate în stabilirea cuantumului pagubei nu pot fi mai mari decât preţurile practicate de către unităţile de specialitate autorizate de către producatorii de vehicule, respectiv reprezentanţii din România ai acestora.
Cred ca unii deja isi freaca mainile de "pleasca" asta si o sa-i ridice statuie lui nenea Mishu.
Last edited by IancuMIC; 22 January 2015, 21:43.
Reason: corectare
Vis-a-vis de ceea ce discutam noi aici , sunt doua chestii care ne intereseaza , Preţurile practicate de unităţile de specialitate utilizate în stabilirea cuantumului pagubei nu pot fi mai mari decât preţurile practicate de către unităţile de specialitate autorizate de către producatorii de vehicule, respectiv reprezentanţii din România ai acestora.
Cred ca unii deja isi freaca mainile de "pleasca" asta si o sa-i ridice statuie lui nenea Mishu.
adica ? pe romaneste...
Last edited by IancuMIC; 22 January 2015, 21:45.
Reason: corectare
Nene , este "groasa".
ASF-ul a baut gaz in frunte cu Misu Negritoiu. Nici nu s-a uscat bine cerneala de pe Ordinul 23 , si deja au aparut primele modificari in mai putin de o luna.
Preţurile practicate de unităţile de specialitate utilizate în stabilirea cuantumului pagubei nu pot fi mai mari decât preţurile practicate de către unităţile de specialitate autorizate de către producatorii de vehicule, respectiv reprezentanţii din România ai acestora.
Cred ca unii deja isi freaca mainile de "pleasca" asta si o sa-i ridice statuie lui nenea Mishu.
Numai aiurea interpretezi nene legile . lasa-le dracu in seama la altii.
Stii ce inseamna o "pleasca" ? Pai articolul asta tocmai asta face , anuleaza pleasca de pana acum pe care o aveau service-urile . Inainte puteau factura piese la orice pret , chiar mai mare decat in Audatex. Nimeni nu ii interzicea sa practice un adaos de o mie la suta. La fel si manopera , erau service-uri de cartier care facturau ore de manopera de 100 de euro/h la Logan si in instanta asiguratorul nu avea ce face , il obliga judecatorul sa plateasca .
Sunt multe service-uri care erau niste baraci in 2007 si dupa criza au devenit mai mari decat reprezentantele . Asa s-au facut mari nene Adriane !Ar trebui sa ii stii si tu ca pe vremea aia erai si matale inspector de daune .
Si tot asa s-au facut mari si preturile la asigurari, ca pulimea trebuia sa plateasca pentru tunurile legale pe care le dadeau smecherii.
Asa ca o vezi exact invers , nu e pleasca , e o masura buna pentru care smecherii l-ar calca cu masina pe Negritoiu nicidecum sa ii faca statuie . Oricum nu are nicio treaba Negritoiu cu schimbarea legislatiei. ea e facuta dupa consultari si cu juristii din asigurari .
Last edited by IancuMIC; 22 January 2015, 22:06.
Reason: corectare color
Trebuie iar sa trecem la lectii de logica si de traducere din romana in romana, ca sa inteleaga tot romanul cine pe cine prosteste.
Aveam pretentii mari din partea unora , dar ..............n-ai cu cine .........Cava D'oro !
Asadar, ne raportam strict la Ordinul 23 , si nu facem referire la razboiul faronilor.
Art.51 , pct 5 , se abroga prin Norma nr.2 publicata in Monitorul oficial al Romaniei din 19 ian 2015.
Cuvantul "abroga" , in DEX , se traduce ca "... A declara nul printr-un ordin; a aboli; a anula; a contramanda; a revoca.."
Acest punct 5 spunea ca : Preţurile practicate de unităţile de specialitate utilizate în stabilirea cuantumului pagubei nu pot fi mai mari decât preţurile practicate de către unităţile de specialitate autorizate de către producatorii de vehicule, respectiv reprezentanţii din România ai acestora.
In traducere insemna ca preturile de la service-uri nu puteau fi mai mari decat preturile practicate de reprezentante. De exemplu : mergi cu un Logan sa il repari la un service oarecare si costul reparatiei nu il putea depasi pe cel de reprezentanta.
Nu este specificat nicaieri ca sunt vizate doar tarifele orare sau doar piesele, ci valoarea reparatiei ca un intreg.Vedeti pe undeva trecute cuvintele : numai , doar,exclusiv, inclusiv , piese , manopera? Mie mi-au scapat , daca exista.
Mai departe.
Anulandu-se aceasta prevedere, insemna ca poti repara Loganul la service-ul la care doresti , cu pretul care se cere.
Pai asta chiar este "pleasca" pentru oricare service care nu are conventie cu talharii aia de la asigurari.
Asa cum asiguratorii vor sa isi mentina profitul la cote cat mai inalte , tot asa si service-urile vor sa munceasca pe bani si sa se aleaga cu ceva din toata munca lor, sa-si platesca oamenii , utilitatile , furnizorii, darile catre stat, sa-si amortizeze investitiile, nu sa suporte la nesfarsit jepcareala asiguratorilor.
Daca instantele de judecata dadeau drept de cauza celor de la service inseamna ca nu spre ei trebuie aratat cu degetul, ci tocmai in directia opusa.
Bre nene Kojak, unde am zis eu ca e nesimtit de mult? Intrebam pe atotstiutorii de aci daca e mult sau putin. In esenta lui, un forum se foloseste sa intrebi, sa ti se raspunda, etc. Mai serios, mai neserios, in functie de starea de sprit, pardon de spirit. Lasa ca schimb eu semnatura, tata zmaului care v-o facut!!!!
Nene Adriane, imi fac mea culpa, acum am vazut si eu ca a fost publicata modificarea ! Si scuze ca nu ti-am remarcat termenul "abrogat" . Sincer dupa ce ai dat-o in bara cu ineptia precedenta (cu PV de la Politie) care a fost si stearsa pana la urma pt ca nu eram eu singurul nebun care a remarcat-o , din lipsa de timp am inceput sa te citesc printre randuri!
Acum insa trebuie sa iti dau dreptate , pentru ca ai !
Spor la bani patronasilor de service-uri , restul scapa cine poate la urmatoarea modificare de tarife RCA .
Sa le cerem boierilor din ASSAI sa ne plateasca RCA-urile !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment