Asigurare RCA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa cum zici, ce profit ar mai avea companiile de asigurari? Nu sunt fundatii caritabile, fac tot ce pot sa castige mult si sa nu dea nimic daca s-ar putea.

    Comment


    • atunci sa nu ne mai facem nici unu nici o asigurare si gata. ce pot sa ne faca daca nimeni nu-si mai incheie nici o polita? lasam masinile acasa si gata. sa vedem cat pot sa reziste fara nici un venit

      profit tot au pt ca ei au milioane de asigurati si nu fac toti accident. ca doar nu dau toata ziua bani de despagubiri. ei invart milioane de euro dar nu-i consuma pe toti pe reparatii. nu le mai tine partea ca n-au profit ca nu-i asa. chiar au si unu foarte gras

      in alta ordine de idei, servicurile sa-si trimita angajatii periodic la cursuri de formare, sa-i plateasca in acord cu munca prestata ca sa fie motivati si mai usor cu devizurile umflate; sa se infiinteze un fel de dna/anaf si pt reprezentante. n-au nici un motiv sa aiba adaos de 4-500%. 200% maxim la toata lumea si gata. te-am prins te-am executat. firma inchisa 2 ani )
      Last edited by cristi....; 24 November 2015, 21:53.

      Comment


      • cel mai corect este sa se uneasca cele doua asigurari (casco si RCA)
        Astfel responsabilitatea noastra creste

        Comment


        • creste responsabilitatea, scade anxietatea in caz de accident ca ”vai doamne, cine o sa-mi mai repare mie masina?? sau ”eu nu lucrez cu astia ca nu deconteaza” si creste si fondu lor de despagubiri+profitul

          e la mintea cocosului si de la sine inteleasa miscarea asta dar no, nu stiu ce le ia atat sa faca pasul asta

          in loc sa mai avem n firme de asigurare rca si casco, avem una singura pe toata tara unde toti soferii varsa banii si mai multe sucursale in tara poftim, dar toate arondate la firma mama

          asa cum exista un singur colegiu al medicilor din ro, un singur colegiu al psihologilor din ro si alte colegii de speta asta, asa sa fie ”fondul national de asigurare auto obligatorie..” ceva de genul asta
          Last edited by cristi....; 24 November 2015, 21:59.

          Comment


          • si sa sepastreze acordarea bonusurilor de masini fara daune. Nu ca acum un 5% amarat la 6 luni si care poate fi evitat, reducerea sa fie substantiala

            Comment


            • direct proportionala cu devalorizarea masinii! ) sa vedem daca le convine. bre, zici ca in 3 ani imi devalorizezi tu masina cu 50%? foarte bine. -50% pe linie la tot ce inseamna asigurari, revizie, piese, reparatii etc

              atunci parca ii vezi ca zic: pai stati sa vedem ca parca nu e chiar -50%, mai degraba un 15% asa... e bine?

              eu fac ceva pe clasa bonus b10 de acum. mai putin plateam acum 6 ani cu o clasa mult inferioara decat acum cu b10 dar cu asigurare rca dublata. la ce-mi foloseste clasa b10 daca asigurarea mi-e mai scumpa ca in 2009, in conditiile in care n-am nici un accident facut din culpa mea?

              cica rca-u mi s-a scumpit din cauza falimentului astra. pai ce ma intereseaza pe mine de falimentu astra?! am eu la astra asigurarea asta? daca era un singur fond comun nu se mai scumpea nimic si se puteau face si reduceri cum trebuie, pt ca fondul national nu poate intra in colaps
              Last edited by cristi....; 24 November 2015, 22:11.

              Comment


              • Asta cu clasele bonus e o vrajeaja, sa aibe ei cai legale sa-ti ia mai multi bani. De ce scade cu 4 clase daca ai un accident si creste cu juma' de clasa daca nu ai? In 2 ani platesti mai mult decat ar fi dat ei pe reparatia masinii. Adica reparatiile platite de ei le recupereaza de la vinovat.
                Face cineva accident intentionat? ca ce chestie sa-ti mareasca polita? adica te amendeaza, ca n-ai fost cuminte, ai facut buf-buba, platesti in plus.
                Daca face polita 1000 de euro nu mai faci accident? exact ca la depasirea vitezei, daca depasesti iei amenda. Asa si aici , daca faci poc, iei amenda. Viteza o depasesti ca vrei tu, accidentul nu-l faci ca vrei tu, asa de fun...
                Last edited by Fanez; 24 November 2015, 22:43.

                Comment


                • cu exceptia a 2-3 dezaxati, cum a fost cazul de acum 1 an aproximativ, parca, in apropiere de intrarea in Campina de pe dn1, cand un tanar a intrat pe contrasens de buna voie si nesilit de nimeni, intrand si omorand parca pe soferul nevinovat in care intrase, pe motiv ca il parasise iubita. de fapt chiar vorbea cu ea la telefon in momentul cand a accelerat puternic si a intrat pe contrasens in alta masina, drept ”razbunare”

                  deci, in afara de 2-3 nebuni dastia, ai dreptate, nimeni nu e atat de dus incat sa faca accident de buna voie, ca asa vrea el

                  polita nu e marita in scop preventiv ci pt suplimentarea fondurilor , ca cica nu mai au de unde plati despagubirile...

                  viteza , paradoxal, e si motivul pt care se fac accidente, asta coroborata cu lipsa de infrastructura si educatie intr-ale condusului. de ce zic ca viteza are un efect de bumerang? pai pt ca e prea mica, si tu esti nevoit sa tot depasesti. asa, daca ai avea limita de 160 sa zicem pe autostrazi si 120/130 in afara n-ar mai trebui sa-i depasesti pe toti care merg cu 90 de frica sa nu-i ia radarul

                  ei au impresia ca reducand viteza scade si nr de accidente. din pct meu de vedere e o impresie total gresita. e ca si la citit. cand devii atent si focalizat pe text? cand de abia citesti sau cand citesti repede?

                  in Germania de ex, unde nu e limita de viteza, de ce sunt atat de putine accidente? pt ca stiu sa conduca si stiu cat sa se intinda + au si drumuri

                  pe de alta parte ar scadea drastic incasarile provenite din amenzi cu limite de viteza marite. dar pana la urma ce e mai important? sa colectezi taxe sau vietile oamenilor?
                  Last edited by cristi....; 24 November 2015, 23:05. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • pai nu au tata ca nu exista infrastructura , dar exista multe masini puternice si mai ales multe permise luate pe spaga. poti fi analfaber , chior , surd si prost bata si poti lua permis in romania. apoi conduci orice automobil legal cu rca pe numele altuia. cine plateste despagubirea ca ala e tampit? noi toti , evident.
                    demult ziceam ca ar trebui ca firmele serioase de asigurari sa faca discounturi serioase unor persone (care nu au daune ani buni la rand) si vad ca incepe sa fie asa.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • @Fanez: Ești neinformat:
                      - crești 1 clasă la asigurare pe 6 luni și 2clase pe 12luni;
                      - la prima daună cazi 4 clase;
                      - la a2a daună cazi 3 clase;
                      - la a3a daună cazi tot 3clase;
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Bine, ideea era ca, dupa ce ai julit masina si ai paguba, mai platesti si in plus la asigurari, de parca ai facut accident asa de distractie. Totusi nu mi se pare corect sa scazi 4 clase si sa cresti 2. Cei care n-au avut niciun accident in 10-20-30 de ani cica au reducere dar se mareste polita in fiecare an si tot acolo se ajunge. In afara de asta ce legatura are varsta de sub 30, sa plateasca mai mult? Daca plateste mai mult nu mai e tanar si nelinistit? o sa mearga mai cu grija ca plateste polita dublu? Poate ca tocmai d-aia o sa fie mai nepasator zicand: "si asa dau o caruta de bani la astia, ma doare-n busonul de la benzina daca fac accident". Ce sa mai zici de persoanele trecute de 65-70-75 de ani care au reflexe diminuate si conduc? Nu prezinta riscuri la fel ca si un tanar cu mancarici in talpa? Chiar ieri am vazut o mamaie pe la 70+ la volanul unei berline 1300.

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post
                          direct proportionala cu devalorizarea masinii! ) sa vedem daca le convine. bre, zici ca in 3 ani imi devalorizezi tu masina cu 50%? foarte bine. -50% pe linie la tot ce inseamna asigurari, revizie, piese, reparatii etc

                          atunci parca ii vezi ca zic: pai stati sa vedem ca parca nu e chiar -50%, mai degraba un 15% asa... e bine?
                          ...........
                          O cioarsa de Logan vechi se repara cu piese NOI, de preferat de origine.

                          Ce zici tu se preteaza daca iti repara masina cu piese din dezmembrari, de la masini care au aproximativ aceeasi stare si vechime cu a ta.

                          Valoarea de catalog a unei masini de 5-10 ani difera dramatic de pretentiile proprietarilor.
                          Last edited by mr.K; 25 November 2015, 10:13.

                          Comment


                          • fanez, da tie ti se pare normal ca eu care nu fac accidente sa platesc pagubele produse de tine? Nu tata, faci daune , platesti mai mult la asigurare, asta e conceptul de 300 de ani .
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Uitati-va pe forumul asta cat tuning s-a facut pe baza politelor RCA si CASCO.
                              Cresterea este exponentiala, daca extindem banuiala la nivel national.

                              Mai credeti ca Romania este tara potrivita in care polita CASCO sa fie inclusa in asigurarea obligatorie? Zic si io...
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment


                              • In Romania cred ca polita casco este necesara dar nu obligatorie si asta din cauza celor care merg fara a avea asigurare RCA. Din ce am citit 3 din 10 masini nu au rca in momentul de fata si asta este o mare problema.
                                Last edited by Niki; 29 November 2015, 10:04.
                                https://www.rca-broker.ro/

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google