If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ai si tu dreptate, dar suntem in romania si aici nu functioneaza legile pietei.
aici e mai degraba: daca pot scoate un profit imens, de ce sa n-o fac ?!
vezi asta la toti "investitorii". cum sa scoata omv-ul cel mai mare profit din toata lumea aici ?! si multi altii...
Ba nu prea functioneaza nici o lege...asiguratorii sunt hoti, asiguratii sunt hoti, ba si aia care n-au masina ar ciordi ceva: soferul intra in agentie sa isi faca RCA iar afara cineva ii fura capacele!
Soferul se intoarce sa isi faca si CASCO dar pana sa semneze un BMW cu numar de BG ii loveste masina, fuge de la locul accidentului, vine politia si il amendeaza pe soferul nostru ca a parcat la 23 de metri de intersectie...pam-pam.
Auzisem ca in Germania pe langa sistemul bonus-malus, valoarea asigurarii se stabileste si dupa numarul de accidente (%) inregistrate pentru marca respectiva.
Astfel, asigurarea unui BMW e mai scumpa fiind implicata (relativ) des in accidente.
Pe principiul asta, la cate Dacia Logan sunt pe drumurile noastre, rezultand un procent mare de masini implicate in accidente, cred ca si-ar permite din ce in ce mai putini sa plateasca asigurarile si ne-am cumpara alte marci de masini, mai rare.
BMW e in topul accidentelor si in Germania. De aia cica platesti mai mult la asigurari daca ai BMW, in Germania. Dar sunt multe BMW-uri in Germania, ca procent din parcul auto.
In Romania, nu stiu daca BMW e in topul accidentelor, avand in vederea majoritatea covarsitoare a posesorilor de Dacia.
Si carute fara sigla , poate si fara carutas cate sunt?!
De aia nu-s bune statisticile , pentru ca dau motiv unor soareci de biblioteca ca sa faca niste comparatii care nu au nimic in comun cu realitatea. Aia cu veyroane oare n-au accidente multe raportate la numarul lor? Cati tineri de sub 25 de ani isi permit veyroane sau ferrari?
SA PLATEASCA mult aia care fac accidente , nu astialalti care au permis de ani buni si nu au nici un eveniment! Chit ca conduc veyroane , avioane sau logane.
Ps: daca am bemveu pe bulgarica si fac accident imi creste mallusul si la asigurarile dn romania? Nu cred...
Cati tineri de sub 25 de ani isi permit veyroane sau ferrari?
Cativa care au tatuci asfaltatori.
Dar tineri sub 25 de ani care isi permit BMW-uri de 15-20 de ani vechime, sunt multi.
Aia cu veyroane oare n-au accidente multe raportate la numarul lor?
Am impresia ca nu raporteaza accidente Veyron la numarul de Veyron inregistrate, ci accidente Veyron/numar total de accidente inregistrate.
SA PLATEASCA mult aia care fac accidente , nu astialalti care au permis de ani buni si nu au nici un eveniment! Chit ca conduc veyroane , avioane sau logane.
De acord, la noi nu se ia in considerare vechimea permisului.
In Danemarca e mai simplu: esti la prima masina inmatriculata in tara aia, te rade la asigurari.
La a 2-a masina, platesti un pic mai putin. Si tot asa. Asta, daca nu faci belele.
City Insurance a luat locul Carpatica la refuzuri.
Tot mai multi ieseni se plang de serviciile oferite de firmele de asigurari. Reclamatiile acestora vizeaza, de cele mai multe ori, faptul ca firmele nu onoreaza polita de asigurare trecuta in contract, adica nu deconteaza valoarea despagubirilor promise. Un iesean a simtit pe propria piele cum firmele de asigurari isi bat joc de clienti. De aproape 3 luni de la producerea accidentului, acesta asteapta solutionarea dosarului. Desi a incercat sa discute cu reprezentantii City Insurance, nu a avut niciun rezultat favorabil.
Victor Moraru a fost implicat intr-un accident cu o victima, pe data de 10 decembrie 2013. Acesta conducea un autoturism auto Volkswagen Golf II, iar proprietarul masinii era fiul sau, Razvan Moraru. Vinovat pentru producerea accidentului a fost celalalt sofer, care si-a asumat intreaga vina pentru pagubele produse si i-a dat asigurarea la City Insurance, pentru ca ieseanul sa isi repare masina. In urma pagubelor produse de taximetristul vinovat, firma trebuia sa acopere cheltuielile ce tin de reparatia autoturismului. Astfel, ieseanul si-a lasat masina in service, convins ca aceasta va fi reparata in contul politei de asigurare RCA primite de la soferul vinovat de producerea accidentului. Insa a avut parte de o surpriza de proportii, dupa doar cateva zile.
In urma incidentului, au fost afectate capota din fata, janta stanga, bratul din fata stanga al masinii, planetara din stanga, cupola, bara de torsiune, oglinda din stanga si plafonul din stanga din fata, parbrizul. Costurile pentru reparatia masinii au fost evaluate la peste 12.000 de lei. Desi valoarea pagubelor a fost calculata si au trecut aproape 3 luni de la producerea accidentului, masina se afla in continuare in service, fara sa fie schimbata macar o piesa.
Si nu e caz singular. In mod normal, masina trebuia sa fie dauna totala. Doar ca City are niste angajati picati din cer.
City Insurance a luat locul Carpatica la refuzuri.
Si nu e caz singular. In mod normal, masina trebuia sa fie dauna totala. Doar ca City are niste angajati picati din cer.
ceva dovezi palpabile (link-uri care sa iti sustina afirmatiile) poti pune?
sau doar asa din auzite
Daca cei de la Groupama, Alianz, Generali fac figuri cand vine vorba de plata daunelor pe RCA, tu vrei "dovezi palpabile" pentru niste coate goale, gen City Insurance?!
Sa vedeti ce circ iese cu asigurarile daca te loveste unu cu numere rosii! Caz real patit de un prieten. Nu l-a despagubit si i-a dat in judecata. Motiv? Acelasi, ca nu-s concludente probele , ca lovitura nu se pupa , desi ala cu numere rosii se urcase in porbagajul astuia cu tot cu masina...
Are timp ala din exemplul dat de k , cu golf 2 , sa umble prin tribunale sau sa plateasca avocati? Nu cred , deci o lasa balta...
Am mai zis ca angajatii aia is competenti cand nu platesc , cand resping dosare , in ochii sefilor de la asigurari.
In alta ordine de idei , alt prieten (sub 30 de ani) si-a facut asigurare la jumatate de pret dand masina proprie in comodat firmei la care lucreaza. Deci se poate si asa , dar in anumite conditii evident.
daca vrei dovezi, ne intalnim si "te sterg" cu masina, ca eu am la city, si pe urma mergi sa ti-o vopseasca si ne mai auzim pe aici. sa ne spui cum a fost.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment