Pro Si Contra ... Constatarii Amiabile!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Se pare ca ne impartim in doua categorii:
    1. cel nevinovati sunt contra
    2. cei vinovati sunt pro.
    Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
    sigpic

    Comment


    • #32
      Concluzia ta nu este buna!
      9! 9! 9!
      sigpic

      Comment


      • #33
        Eu sunt si pro si contra.

        Pro: ce faci (cum am patit eu) cand te loveste unul de Maramures, eu fiind de Timis, in mijlocul Clujului, duminica la pranz? Te duci la politie (daca stii unde e) il lasi fara carnet. Ce ai castigat? NIMIC. Tot va trebui sa-ti repari masina. Autorizatia tot de la asiguratorul LUI o iei, dupa ce tot tu umbli de-ti sar ochii.

        Contra: ti se rupe de vinovat, ti se rupe de masina lui. Directia la politie, cu scandal. Il lasa fara carnet. Te duci la asiguratorul lui, iti face deviz de reparatie dar numai pe ce inseamna componente stoc ale masinii. Ai masina in garantie, dar asiguratorul te trimite la serviceul SC In Spatele Blocului SRL, care nu lucreaza cu piese de origine. Pierzi garantia la masina. Deci, preferi sa o faci pe CASCO cu regres. Tu scapi de bataia de cap, CASCO isi recupereaza banii de la vinovat. Dar, la urma, platesti 100 de euro, chiar daca nu ai fransiza pe CASCO... Si tot tu iesi in paguba.

        Deci, in caz de CASCO cu regres, luati 100 euroi+tva de la vinovat, iar dupa reparatie, ii trimiteti cordial chitanta, ca sa nu traiasca cu impresia ca au fost furat.
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #34
          pro

          Originally posted by loosh View Post
          Se pare ca ne impartim in doua categorii:
          1. cel nevinovati sunt contra
          2. cei vinovati sunt pro.
          Aici nu iti dau deloc dreptate.Nu am fost niciodata vinovat de producerea unui accident.Dar sunt PRO.De ce? Chestia asta nu a venit intamplator domnii mei,am fost ceva ani plecat in strainatate iar ei fac de mult acest lucru.Ca ne tarasc astia de la asigurari si nu mai stiu ce este altceva.Dar sa ne fie cu iertare nu suntem niciunul usa de biserica toti putem gresi odata si odata.Nu aruncati cu pietre in mine pentru cele spuse,este doar o parere!
          CARPE DIEM!

          Comment


          • #35
            Ai dreptate, dar in strainatate, cine e vinovat mai si recunoaste. Iar daca nu recunoaste, e constient ca exista "undeva" o camera video care a filmat evenimentul si tot va trebui sa recunoasca, numai ca treaba va fi ceva mai complicata pentru el.
            In plus, in strainatate, asigurarile si service-urile se misca repede, nu ca la noi.
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • #36
              In strainatate asigurarea are 3 parti.Cea pe care o avem si noi,pagina principala.Cea care arata o intelegere amiabila si una pentru desenul accidentului si a circumstantelor.Nici nu este nevoie sa mergi impreuna la asigurator.Merge decat cel pagubit cu desenul si constatarea amiabila si apoi la service.Da,JR ai dreptate ei recunosc fara a mai sta o zi la cearta.A gresit,recunoaste si totul se termina repede.
              CARPE DIEM!

              Comment


              • #37
                Cea cu desenul se completeaza la asigurator, dar si pe pagina principala exista un loc pentru desenul circumstantelor.
                Oricum ar fi, mai trebuie sa treaca ceva vreme pana vom deveni civilizati si nu va mai incerca fiecare sa profite cat poate. Vorba cantecului: "Aia - hoti, astia - hoti, mama lor la toti."
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • #38
                  Originally posted by loosh View Post
                  Toata lumea stie ce e aia o constatare amniabila.
                  Uite, eu sunt CONTRA!
                  Pai de ce eu, pagubitul, sa umblu pe la asigurari, service, sa dau atentie la mecanici, sa vorbesc urat cu cei care nu ma respecta ca si client, sa imi fac nervi, sa raman 1-3-7 zile fara masina, sa ....
                  pe cand faptasul, neatentul, semneaza trei hartii ... si gata, el a scapat!
                  Pai de ce sa nu stea si autorul 3 luni fara carnet, sa plateasca amenda de sa-l usture la buzunar, ca data viitoare sa caste bine ochii, sa dea examen, sa piarda puncte.
                  Si daca sta fara permis 3 luni, ti se repara tie masina mai repede?
                  Nu contest ca unii merita sa mai stea pe tusa, macar pt o bucata de vreme.

                  Eu vorbesc din partea faptasului.
                  Prefer sa ma inteleg cu accidentatul, semnam hartiile si asta-i treaba, nu l-am lovit ca asa am vrut eu.

                  Cand vei fi si in postura de faptas ai sa intelegi mai bine (sigur ca NU iti doresc sa fii).

                  Amendament: l-am lovit, semnam hartiile si il ajut in continuare cu ce pot daca este cazul, eu asa am procedat. A apelat la mine, nu i-am intors spatele.
                  Chiar am mers impreuna la politie (stiam ca raman fara permis) si Garcea ne-a trimis direct la societatea de asigurari.

                  Comment


                  • #39
                    Ai sa vezi cum ai sa reactionezi atunci cand masina ta o sa fie lovita!
                    Dupa fapta si rasplata. Daca am gresit, platesc! Daca legea e facuta ca sa stau pe tusa 3 luni, atunci de ce sa o suntez eu? Ca is mai jmecher si a aparut faza cu constatarea amiabila? Daca am uitat codul rutier si cum se conduce preventiv, atunci ... sa stau pe tusa!
                    Cat de curand o sa apara evidenta electronica cu raportarea incidentelor la politie, iar cei care au gresit, o sa primeasca amenda prin posta si o sa fie invitati sa predea carnetul.
                    Dar pana atunci ... sunt contra.
                    Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Nu'i asa ca porti intotdeauna centura, mergi cu viteza regulamentara pe toate tipurile de drumuri, incetinesti in apropierea podurilor si a trecerilor de pietoni, stai intotdeuna cu ambele maini pe volan, niciodata nu vorbesti la telefon in timp ce conduci etc...?


                      Daca intr'adevar faci toate astea, da, tu esti soferul model si nimeni nu are ce'ti reprosa!
                      If it ain't broke, don't fix it!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Niki B View Post
                        Nu'i asa ca porti intotdeauna centura, mergi cu viteza regulamentara pe toate tipurile de drumuri, incetinesti in apropierea podurilor si a trecerilor de pietoni, stai intotdeuna cu ambele maini pe volan, niciodata nu vorbesti la telefon in timp ce conduci etc...?


                        Daca intr'adevar faci toate astea, da, tu esti soferul model si nimeni nu are ce'ti reprosa!
                        Răspund pentru mine: Da, nu, da, nu, nu. Am ce-mi reproșa, deci nu sunt model. De-aia nu l-am lăsat fără carnet pe cel ce m-a lovit, dar nu aș vrea să lovesc pe nimeni.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #42
                          Nu conteaza sa respecti strict litera legii, ci sa nu provoci accidente. Aaa, uitasem: pentru mine e important si sa nu iau amenzi.
                          Asta se cheama conducere preventiva.
                          Toti gresim, ca suntem oameni. Da depinde cat si cum gresim: din prostie, din fudulie, din neatentie, sau ... ca asa vrea muschii mei.
                          Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Octavian___32 View Post
                            ......................
                            Chiar am mers impreuna la politie (stiam ca raman fara permis) si Garcea ne-a trimis direct la societatea de asigurari.
                            Stii de ce Garcea te-a lasat cu permisul si te-a trimis la asigurari? Pentru a nu ingrosa statistica la incidente/accidente rutiere. Nu pica bine la imaginea politiei rutiere dintr-un anumit judet, ei trebuie ca an de an sa raporteze scaderea numarului de accidente. Nu ca ar muri de dragul soferilor.

                            Comment


                            • #44
                              Nimeni nu este perfect.In aproape 900.000 km parcursi am avut parte de 8 tamponari din care una din vina mea la o manevra cu spatele (am indoit usor o aripa la un ford) si una la care am fost scos vinovat pentru lovitura din "spate".Acum povestea..mergeam cu aproximativ 50-55 km/h pe drum cu prioritate,in coloana,la aproximativ 10 m de masina din fata mea si un tip cu tupeu jegos intra in depasirea a cel putin 5 masini.
                              Cind a trecut de mine,el fiind inca pe contra sens,a "ciupit" putin frina si a luat brusc dreapta ca sa intre pe o strada laterala.In momentul acesta m-am trezit cu el aproape de-a latul in fata mea la 1-2 m.Desi am frinat cit am putut de tare,l-am lovit in coltul dreapta spate si partea laterala dreapta.Daune la el:bara spate,stop dreapta spate,aripa dreapta spate infundata si culmea culmilor...portiera dreapta spate infundata.Tipul era MILITIAN in "misiune".Colegii lui au intocmit procesul verbal din care reiesea ca eu l-am lovit din spate si au vrut sa ma lase fara permis pe motiv ca nu i-am acordat prioritate de trecere,deoarece era im "misiune" chiar daca conducea masina sotie care nu avea insemne si dotarile specifice masinilor de militie.Am refuzat sa le dau alte acte in afara de buletin,nu am semnat procesul verbal si am cerut o copie a declaratiei mele.
                              Trei dintre soferii din spatele meu au semnat si confirmat declaratia data de mine la militie(unul a venit la politie sa ma "sustina" si la ceilalti 2 m-am dus la ei acasa cu o copie a declaratiei pe care au semnat-o).
                              Nici in ziua de azi nu mi-a venit casa vreo amenda sau proces verbal,desi evenimentul a avut loc in 1997,numai ca a trebuit sa-mi fac masina pe CASCO.
                              Deci pina la urma depinde de cel fel de oameni sint implicati in tamponare si de comportamentul fiecaruia.Cum zicea un coleg mai sus,daca a facut vinovatul pe desteptul si pe tupeistul,la militie cu el si sa practice mersul pe jos cit mai mult timp.Daca mai are asigurare si la CARPATICA....auuuuuuuuuu....singura intelegere amiabila se poate face cu banii jos.
                              Last edited by huffy; 10 February 2011, 11:29. Reason: corectare
                              Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                              Comment


                              • #45
                                Mie mi se pare simplu' cu constatarea asta amiabila. Vinovatul isi recunoaste fapta si nu face scandal foarte bine, se face constatare amiabila. Pana la urma de asta ii zice si "amiabila" adica partile se pun de acord. Nu vad cu ce te-ar satisface daca vinovatul ar lua amenda sau i s-ar suspenda permisul... fierul tot la fel se indreapta si daca mai are sau nu ala de te-a lovit permis. Si sa lasam povestile de tipul "drobului de sare" cu daca si cu parca. Nu vad de unde spiritul asta justitiar "sa i se taie capul!".
                                Iar in celalalt caz in care tot cel vinovat e cu gura mare si nu-si recunoaste fapta e clar ca nu se poate face amiabila daca tu susti x si ala y... atunci se duce frumos la politie si decid ei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google