Pro Si Contra ... Constatarii Amiabile!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Garcea nu plateste devize, asigurarile da. Deci sunt subiectivi, se uita la punga lor. Daca pot imparti vina, e perfect, scapa de plata.

    Comment


    • #77
      Am fost in ambele cazuri, mai OK a fost direct la asigurator.

      Mai nou o scoateti ca nu-i bine de mers direct la asigurare ca va face agentu constatator la buzunar. Nu mai stiti ce sa invocati voi care sunteti contra.
      Daca sunteti boi si firma de asigurari e de rahat, sunt toate sansele sa va faca.

      Comment


      • #78
        pana cand s.a bagat si la noi constatarea amiabila toti ne plangeam de ce nu e si la noi ca afara,acum ca s-a bagat tot nu e bine,aia cu jumate de ora la politie e o gluma,eu am stat o ora jumate si mai si vorbea garcea cu mine ca si cu ultimul om,ca loganul e 10 000 euro dar nu e ca mercedes,daca l_ar face ca mercedes dar 50 000 euro,stai nene ca nu e bine,astia suntem noi romanii,la fel si cu rotile de iarna,au sarit o gramada ca de ce,dar cand vrei sa te duci undeva si unul nu poate urca o panta si se formeaza cozi de km,urmeaza replica,uite fraierul asta merge iarna cu roti de vara,ciar acum o luna mi s-a intamplat in pirinei in spania,urcam o panta,aveam demaraj si in fata o duba ce nu mai putea urca si m.a oprit si pe mine ,nu am mai putut pleca de pe loc nici cu cauciucurile de iarna pana ce nu am pus lanturile si cand ma uit la numarul dubei-era de romania,oltean,vroia sa treaca pirineii pe ninsoare la 1700 m cu cauciucuri de vara

        Comment


        • #79
          In thread era vorba de potolirea soferilor kamikaze. Uite, eu am intalnit 2 intr-o luna, si cu amniabila nu ii potolea nimeni. Si tot eu am stat 2 saptamani pe "tusa", cat mi-a fost masina in service. Ei au plecat bine, merci, cu masina doar un pic atinsa. Voi care ati avut accidente din vina voastra si ati scapat de amenda, de retinut carnetul, si de punctele de penalizare, va e usor de vorbit.
          Dati solutii contra kamikaze! Fazele gen "conduceti prodent" sunt rasuflate.
          Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
          sigpic

          Comment


          • #80
            Originally posted by Octavian___32 View Post
            Am fost in ambele cazuri, mai OK a fost direct la asigurator.

            Mai nou o scoateti ca nu-i bine de mers direct la asigurare ca va face agentu constatator la buzunar. Nu mai stiti ce sa invocati voi care sunteti contra.
            Daca sunteti boi si firma de asigurari e de rahat, sunt toate sansele sa va faca.
            Bou, vitel sau berbec ( adevarat a grait ala care a afirmat ca, civilizatia e doar o spoiala subtire a firii umane), e cuvantul tau si al celuilalt implicat in accident contra cuvantului agentului de daune, in cazul in care ala stabileste culpa comuna.
            Medierea implica si alt organ, recte garcea.
            Stiu un caz cand din clasa bovinelor era ala de la asigurari care aplica eronat o regula de cedeaza trecerea intr-un sens giratoriu atipic din Iasi, doar ca sa nu plateasca dauna. A fost nevoie ca politia sa stabileasca cine avea prioritate si cine nu.
            La constatarea amiabila, elimini un inamic (ala cu vina in accident) si dai de altul: MARELE AGENT DE DAUNE. Tot mai des, ca e criza cica si la asigurari.
            Last edited by mr.K; 27 February 2011, 11:07.

            Comment


            • #81
              Sunt cazuri si cazuri, ''stiu, am auzit, mi-a spus vecinu'' etc etc.
              Du-te tu frumos la Garcea (sa NU trebuiasca desigur) si rezolva-ti problemele pe calea asta, cu riscul desigur sa stai si doua ceasuri acolo.
              Atata timp cat poti alege e OK.

              Comment


              • #82
                Va doresc o primavara frumoasa si sa nu aveti nevoie de ... constatari amiabile sau ne/amiabile.
                Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Auziți am și eu o întrebare... dacă fac o daună, când fac poliță data viitoare teoretic scad cu 4 clase (de ex. de la B1 la M3), dar ei de unde știu că a existat o daună pe polița mea?
                  Cunosc pe cineva care a avut daună în 2009 și nu i-a cerscut prima de asigurare în 2010...

                  Comment


                  • #84
                    Iti baga CNP-ul in sistem.
                    Persoanei de care spui, nu i-o fi crescut prima in 2010 pentru ca, probabil, dosarul cu paguba din 2009 nu fusese finalizat la data incheierii politei in 2010. Nu va scapa de malus la incheierea urmatorului RCA.

                    Comment


                    • #85
                      Hmm... eu stiam ca se dau clasele astea dupa codul VIN, nu dupa CNP, adica daca ai 2 masini si numai cu una faci accident, nu creste asigurarea si la cealalta

                      Comment


                      • #86
                        Se ia in considerare si VIN-ul, dar primul e CNP-ul. Daca vinzi o masina cu care a facut o dauna, vrei ca noul proprietar sa aiba malus, chiar de si-a luat carnet de 2 zile?

                        Comment


                        • #87
                          Pai din ceea ce am citit... cam asa se intampla:
                          Ordinul CSA nr. 5/2010
                          Art. 72. — (1) In situatia in care un asigurat detine mai multe vehicule, sistemul bonus-malus se aplica distinct pentru fiecare vehicul in parte.
                          (2) In cazul instrainarii/radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobandit se face pornindu-se de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior.

                          Comment


                          • #88
                            In cazul instrainarii/radierii vehicului asigurat, stabilirea clasei de bonus malus pentru un nou vehicul se face pornind de la o clasa de bonus malus de care asiguratul a beneficiat anterior.

                            In traducere: ai vandut o masina cu care ai avut daune, dar cumperi una noua (noua nu in sensul musai cu 0 km, ci pur si simplu achizitionezi o alta masina, din fabrica sau SH). Ei bine, si la asta noua vei porni cu malus.

                            In schimb, daca la alt autovehicul din proprietatea ta nu ai accidente din vina ta, poti sa primesti bonus an de an.

                            Inca nu m-am lamurit cum e atunci cand tot cumperi masini fara sa vinzi/radiezi vreuna. Oricum ar fi, probabil se va lua situatia cea mai defavorabila tie.
                            Cat despre malus strict pe masina, ce vina are cel care cumpara masina de la tine, sa inceapa el cu malus, problema era la sofer cred, nu la masina, este?
                            Astea le stiu din experientele prietenilor, nu m-am confruntat cu malus.
                            Last edited by mr.K; 9 March 2011, 16:21.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by mr.K View Post
                              In cazul instrainarii/radierii vehicului asigurat, stabilirea clasei de bonus malus pentru un nou vehicul se face pornind de la o clasa de bonus malus de care asiguratul a beneficiat anterior.

                              In traducere: ai vandut o masina cu care ai avut daune, dar cumperi una noua (noua nu in sensul musai cu 0 km, ci pur si simplu achizitionezi o alta masina, din fabrica sau SH). Ei bine, si la asta noua vei porni cu malus.

                              In schimb, daca la alt autovehicul din proprietatea ta nu ai accidente din vina ta, poti sa primesti bonus an de an.

                              Inca nu m-am lamurit cum e atunci cand tot cumperi masini fara sa vinzi/radiezi vreuna. Oricum ar fi, probabil se va lua situatia cea mai defavorabila tie.
                              Cat despre malus strict pe masina, ce vina are cel care cumpara masina de la tine, sa inceapa el cu malus, problema era la sofer cred, nu la masina, este?
                              Astea le stiu din experientele prietenilor, nu m-am confruntat cu malus.
                              daca masina se inmatriculeaza pe un alt nume, in talon o sa apara noul proprietar, in momentul in care se face asigurarea - pe numele noului proprietar - se va porni de la clasa b0 - tariful de baza. o ia de la capat practic. in cazul aceste nu va primi malusare.
                              nici nu ar avea cum sa fie alta clasa decat B0, pentru ca este prima asigurarea facuta pe acel cnp impreuna cu sasiul respectiv al masinii. toate asigurarile care se fac in vederea inmatricularii (asta este practic prima asigurare pe numele noului proprietarului), au clasa B0. de aici este treaba soferului, sa zic asa, daca o sa primeasca mai departe bonus sau malusare.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by mr.K View Post
                                Se ia in considerare si VIN-ul, dar primul e CNP-ul. Daca vinzi o masina cu care a facut o dauna, vrei ca noul proprietar sa aiba malus, chiar de si-a luat carnet de 2 zile?
                                Cam asa ceva ziceam si eu.
                                Cans ai mai multe masini pe numele tau si ai daune pe unele, dar le radiezi si cumperi alte masini, e un pic neclar, pornesti cu B0 pe noile masini, sau ai din start malus?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google