Feriti-va De Grupama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si legatura cu threadu asta care ar fi ? sau il poulam un pic asa de dragul artei , mai facem o asigurare etc.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      Reclamatie si la CSA, neaparat
      http://www.csa-isc.ro/index.php?opti...id=122&lang=ro

      Comment


      • #18
        E rusine ce fac de la asigurari. Oricum suntem departe de occident si mai vrem sa intram in schengen cand nu avem infrastructura doar hoti. Iti explica cum nu se poate sau nu vor.

        Comment


        • #19
          Eu nu inteleg de ce , cei care se tamponeaza "usor " fac constatare amiabila ?? Am zis de la inceput, si-mi mentin argumentul - Constatarea amiabila e doar un document , care odata semnat , practic le da-ti putere celor de la asigurari sa va jongleze cum vor ei !
          Eu tot raman la vechea metoda , chiar daca uneori mai stau la coada 2-3 ore , dar stiu ca odata ce politistul a constatat daunele si a semnat aceea autorizatie , firma de asigurari va fi obligata sa-mi repare masina !
          Caz concret :
          Am incheiat unui client o asigurari la Astra - CASCO ! Intr-o seara clientul a lovit un caine producand pagube de aprox 60 milioane ! A venit politistul la fata locului , evenimentul fiind petrecut inafara judetului , a constatat pagubele , doar cele exterioare , a semnat devizul de reparatie si inapoi acasa la firma de asigurari . Toate bune si frumoase , pana la predarea masinii ! Desi pe autorizatia de reparatie era trecut si parbrizu , iar cei de la Astra au zis ca vor trece pe deviz si parbrizu , cand sa scoata masina ...parbrizu nu era schimbat ! Normal clientul a sunat la ei , cei de la Astra n-au vrut sa vorbeasca , si urmatoarea miscare clientul a venit la mine - reclamatie ! Am sunat , bineinteles era un angajat nou si vroia sa para mai destept in fata angajatorilor , si incep sa discut cu el in privinta parbrizului ! Dupa ce-i explic ca legal ceea ce face el este un abuz si ca printr-o simpla reclamatie la opc si csa , adaugand la dosar si autorizatie de constatare a polistului , totul va fi de partea pagubitului cel de la Astra isi schimba atitudinea brusc , acceptand sa schimbe si parbrizu !
          Deci ...concluzia o puteti trage si voi singuri ! Pana la urma urmei , intradevar numai este tras la raspundere vinovatul , dar e un proverb romanesc vechi : "Mai bine sa planga mama lui decat a mea , nu ?? "

          Stima !
          Inchei Orice Tip de Asigurari !

          0740510556

          Comment


          • #20
            Originally posted by aditzugl View Post
            Eu nu inteleg de ce , cei care se tamponeaza "usor " fac constatare amiabila ?? Am zis de la inceput, si-mi mentin argumentul - Constatarea amiabila e doar un document , care odata semnat , practic le da-ti putere celor de la asigurari sa va jongleze cum vor ei !
            Eu tot raman la vechea metoda , chiar daca uneori mai stau la coada 2-3 ore , dar stiu ca odata ce politistul a constatat daunele si a semnat aceea autorizatie , firma de asigurari va fi obligata sa-mi repare masina !
            Caz concret :
            Am incheiat unui client o asigurari la Astra - CASCO ! ........... Stima !
            Ce legatura are CASCO in cazul expus de tine cu constatarea amiabila?

            Comment


            • #21
              Adytzu din Galati, dumneata crezi ca ce spune politistul acela in constatare e litera de lege?
              Constatatorul poate modifica dupa bunul plac totul.
              Dar ma rog, e mai bine sa ne ghidam dupa zicala "mai bine sa planga mama lui decat a mea", o tu cel fara de pacate

              Comment


              • #22
                Originally posted by Cezar View Post
                Adytzu din Galati, dumneata crezi ca ce spune politistul acela in constatare e litera de lege?
                Constatatorul poate modifica dupa bunul plac totul.
                Dar ma rog, e mai bine sa ne ghidam dupa zicala "mai bine sa planga mama lui decat a mea", o tu cel fara de pacate

                nu inteleg ce relevanta are asta cu ce am comentat eu , si 2 la mana , constatatorul nu poate modifica dupa bunul lui plac autorizatia de reparatie ! Adica , vrei sa-mi spui ca ,in cazul in care am o dauna , politisul imi constata o portiera si o aripa avariata , cei de la asigurari , daca li se pune lor pata nu imi vor repara decat portiera , sau aripa ,dar nu amandoua ? iar in privinta zicalei...tot nu inteleg ce relevanta are comentariul tau...dar..traim intr-o tara libera... )
                Inchei Orice Tip de Asigurari !

                0740510556

                Comment


                • #23
                  Sunt curios cum o merge treaba daca la momentul constatarii ai cu tine un expert judiciar pe post de consultant/sperietoare. Daca vezi ca constatatorul o da in balarii ii zici ca dupa ce termina el domnul cu pricina va face o expertiza (care este valabila in instanta).

                  Comment


                  • #24
                    Iti spun eu cam cum merge treaba;nu te ia in seama nici pe tine nici expertul tau (fie vorba intre noi expertul judiciar n-are nici o treaba in expertize tehnice).Firmele au proprii lor inspectori;nu-ti convine,ii chemi la conciliere,daca iarasi nu,atunci ajungi in instanta.In acest caz instanta cere expertiza tehnica,timp bani,nervi...
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Azi am fost si eu la groupama cu 3 dosare de dauna.primul era legat de un prag,o usa,o bara,un far spart si de o aripa ciupita,al doilea dosar era cu criblura sarita de pe carosabil care mi-a facut o multime de daune,respectiv proiectoare ceata sparte,grile atinse,capota fata zgariata pana la tabla si parbriz ciupit,iar a treia dauna a fost legata de faptul ca am gasit in parcare masina cu indoituri pe pavilion si pe capota spate.pana aici totul ok.cand s-a facut constatarea am fost tratat de catre ala de la casco exact ca un sclav si facea tot timpul figuri la mine ca l-am inebunit si tipa la mine,chestie care nu mi s-a parut corecta din partea lui pentru ca nu veneam sa-i bag lui mana in buzunar.la capota zgariata pana la tabla in doua locuri si matuita toata mi-a dat uniformizare,ca si la bara unde e sarita vopseaua de tot in mai multe locuri,ceea ce mi s-a parut bataie de joc pe langa atitudinea lui de mare nesimtit,drept pentru care i-am facut o reclamatie scrisa la sediul groupama,iar acum astept solutia lor.cu toate ca astia se bat cu pumnul in piept ca pot sa repar masina unde vreau mi s-a spus ca daca nu o sa o repar intr-un service agreat de ei nu o sa primesc accept de plata.m-am gandit ca daca nu primesc un raspuns favorabil la reclamatia facuta de catre mine la adresa respectivului individ sa fac inca o reclamatie la csa (consiliul pentru studierea asigurarilor) in ideea in care o sa se rezolve ceva.bine,eu pana la urma tot o sa rezolv masina fiindca parbrizul merge reparat fiindca nu este crapat ci doar ciupit,iar in cuantumul acelui parbriz service-ul imi poate revopsi atat capota cat si bara,fara a mai fi nevoie de retus.ce ziceti,mai pot face si altceva pentru ca lucrurile sa se schimbe intr-un fel legat de reparatia masinii mele sau faptul e deja consumat?trebuia sa procedez altfel in legatura cu individul asta sau a fost ok chestia cu reclamatia?chiar am ramas cu o parere proasta in legatura cu ceea ce inseamna casco si asigurare.daca as putea as renunta la casco sau m-as muta la alta firma de asigurari mai buna.

                      Comment


                      • #26
                        Eu pana la urma am rezolvat-o in felul urmator: i am dat in judecata! Pana nu am facut asta nu au vrut sa imi repare masina, dar dupa ce au Grupama

                        Comment


                        • #27
                          acum sti cum e? nu trebuie sa cataloghezi o societate de asigurari dupa comportamentul unui singur angajat sau dupa un incident cu urmari neplacute. Cred ca fiecare dintre noi a trecut printr-o situatie asemanatoare pe la orice alta societate de asigurari , si daca e sa strangi mai multe pareri constati ca practic nu ai unde sa-ti mai faci asigurare ca sa poti fi multumit de serviciile lor. Probabil i-a sarit mustarul vazand ca ai juma de masina de reparat si probabil e platit si el sa faca sa iasa cat mai ieftin pentru societatea pe care o reprezinta. Crede-ma ca e aprox la fel peste tot....dar de multe ori conteaza atitudinea angajatului si nu firma care e in spatele lui. Ca e clar ca el te-a trimis la un anumit service pentru ca de acolo isi ia el o spaguta pentru ca aduce lucrari serviceului. Si asta nu inseamna ca firma de asigurari e responsabila pentru manevrele lui personale, eventual e de vina ca l-au angajat
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #28
                            Da mai panarama decat Carpatica nu e nici una va zic sigur,are zeci de dosare pe rol deschise de catre persoanele fizice si juridice in cauza.

                            Comment


                            • #29
                              Ba este acum una mai mare, Euroins.

                              Groupama e ok, nu putem judeca dupa un caz izolat cu un inspector de daune batut in cap.

                              Comment


                              • #30
                                De Euroins astia am auzit da nu si ca au probleme.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google