Pe scurt, despre ce este vorba:
Astazi, m-a lovit din spate (eu am oprit la trecere, el s-a oprit in mine nu a apucat sa franeze deloc) un individ cu o dacie berlina 1300 de culoare alba.
Avarii suferite: bara spate, armatura si aparatoarea din plastic a rotii dreapta spate sparte sau jupuite bine.
"Toate bune si frumoase", omul si-a recunoscut initial vina (ca sa scape pe moment de mine) insa NU a vrut sub nici o forma sa vina la politie, invocand diverse motive personale ( nu intrebati...era romulan, bineinteles )
Bun, ulterior eu insa m-am dus la politie sa anunt accidentul, am competat declaratia in care am spus ca respectivul a refuzat sa vina la politie si le-am dat numarul de inmatriculare ( B 20 PCS) ptr. ca atat stiam.
Pe loc, in functie de numarul de inmatriculare, politistul a intrat in baza de date si...surpriza, posesorul autoturismului respectiv implicat in tamponare NU era cel de la volan implicat in tamponarea de astazi.
In acest caz, mi s-a dat doar o " autorizatie de reparatie" (e un format mic, ca o chitanta) si mi s-a spus ca doar in momentul in care se solutioneaza cazul (stiu, suna aiurea) adica ori il identifica ori nu, citez, "din motive obiective" (adica daca masina a avut vreo 10 proprietari, e cam greu si pentru noi) insa trebuie sa fie ceva oficial, pot incepe demersurile la societatea de asigurari unde am incheiata polita casco, pana atunci cei de acolo NU se ating de masina, adica cu raspunsul lor oficial.
Cu alte cuvinte, nestiind care e treaba, am luat-o in barba doar penru simplul motiv ca am vrut sa fiu corect si sa nu denaturez adevarul (puteam spune ca am gasit-o lovita in parcare si era totul ok) si sa-l ard pe individul asta care banuiesc eu ca nici nu are permis (sau il are suspendat, la cat ii era de frica de politie)
Ceea ce vreau sa va intreb este: are rost sa-i sun pe cei de la casco cat mai repede si sa-i pun in tema sau sa mai astept, se pot parcurge etapel normale, adica, inspector de daune - expertiza, dosar, programare in service, service, reparatii, sau sunt cu mainile legate...ptr. ca ceea ce mi-a spus (plictisit) politistul mi se pare o aberatie atata timp cat eu platesc niste bani ptr. casco asta.
Nu m-am confruntat in cei 11 ani de cand conduc (si peste 200k) cu nici nu fel de eveniment rutier, asta fiind si motivul ptr. care nu sunt informat in privinta asta.
Mutumesc anticipat!
Astazi, m-a lovit din spate (eu am oprit la trecere, el s-a oprit in mine nu a apucat sa franeze deloc) un individ cu o dacie berlina 1300 de culoare alba.
Avarii suferite: bara spate, armatura si aparatoarea din plastic a rotii dreapta spate sparte sau jupuite bine.
"Toate bune si frumoase", omul si-a recunoscut initial vina (ca sa scape pe moment de mine) insa NU a vrut sub nici o forma sa vina la politie, invocand diverse motive personale ( nu intrebati...era romulan, bineinteles )
Bun, ulterior eu insa m-am dus la politie sa anunt accidentul, am competat declaratia in care am spus ca respectivul a refuzat sa vina la politie si le-am dat numarul de inmatriculare ( B 20 PCS) ptr. ca atat stiam.
Pe loc, in functie de numarul de inmatriculare, politistul a intrat in baza de date si...surpriza, posesorul autoturismului respectiv implicat in tamponare NU era cel de la volan implicat in tamponarea de astazi.
In acest caz, mi s-a dat doar o " autorizatie de reparatie" (e un format mic, ca o chitanta) si mi s-a spus ca doar in momentul in care se solutioneaza cazul (stiu, suna aiurea) adica ori il identifica ori nu, citez, "din motive obiective" (adica daca masina a avut vreo 10 proprietari, e cam greu si pentru noi) insa trebuie sa fie ceva oficial, pot incepe demersurile la societatea de asigurari unde am incheiata polita casco, pana atunci cei de acolo NU se ating de masina, adica cu raspunsul lor oficial.
Cu alte cuvinte, nestiind care e treaba, am luat-o in barba doar penru simplul motiv ca am vrut sa fiu corect si sa nu denaturez adevarul (puteam spune ca am gasit-o lovita in parcare si era totul ok) si sa-l ard pe individul asta care banuiesc eu ca nici nu are permis (sau il are suspendat, la cat ii era de frica de politie)
Ceea ce vreau sa va intreb este: are rost sa-i sun pe cei de la casco cat mai repede si sa-i pun in tema sau sa mai astept, se pot parcurge etapel normale, adica, inspector de daune - expertiza, dosar, programare in service, service, reparatii, sau sunt cu mainile legate...ptr. ca ceea ce mi-a spus (plictisit) politistul mi se pare o aberatie atata timp cat eu platesc niste bani ptr. casco asta.
Nu m-am confruntat in cei 11 ani de cand conduc (si peste 200k) cu nici nu fel de eveniment rutier, asta fiind si motivul ptr. care nu sunt informat in privinta asta.
Mutumesc anticipat!
Comment