B 20 PCS - HIT AND RUN (tamponare "usoara")...se Practica Cu Succes De Catre Unii?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B 20 PCS - HIT AND RUN (tamponare "usoara")...se Practica Cu Succes De Catre Unii?

    Pe scurt, despre ce este vorba:
    Astazi, m-a lovit din spate (eu am oprit la trecere, el s-a oprit in mine nu a apucat sa franeze deloc) un individ cu o dacie berlina 1300 de culoare alba.
    Avarii suferite: bara spate, armatura si aparatoarea din plastic a rotii dreapta spate sparte sau jupuite bine.

    "Toate bune si frumoase", omul si-a recunoscut initial vina (ca sa scape pe moment de mine) insa NU a vrut sub nici o forma sa vina la politie, invocand diverse motive personale ( nu intrebati...era romulan, bineinteles )

    Bun, ulterior eu insa m-am dus la politie sa anunt accidentul, am competat declaratia in care am spus ca respectivul a refuzat sa vina la politie si le-am dat numarul de inmatriculare ( B 20 PCS) ptr. ca atat stiam.

    Pe loc, in functie de numarul de inmatriculare, politistul a intrat in baza de date si...surpriza, posesorul autoturismului respectiv implicat in tamponare NU era cel de la volan implicat in tamponarea de astazi.

    In acest caz, mi s-a dat doar o " autorizatie de reparatie" (e un format mic, ca o chitanta) si mi s-a spus ca doar in momentul in care se solutioneaza cazul (stiu, suna aiurea) adica ori il identifica ori nu, citez, "din motive obiective" (adica daca masina a avut vreo 10 proprietari, e cam greu si pentru noi) insa trebuie sa fie ceva oficial, pot incepe demersurile la societatea de asigurari unde am incheiata polita casco, pana atunci cei de acolo NU se ating de masina, adica cu raspunsul lor oficial.

    Cu alte cuvinte, nestiind care e treaba, am luat-o in barba doar penru simplul motiv ca am vrut sa fiu corect si sa nu denaturez adevarul (puteam spune ca am gasit-o lovita in parcare si era totul ok) si sa-l ard pe individul asta care banuiesc eu ca nici nu are permis (sau il are suspendat, la cat ii era de frica de politie)

    Ceea ce vreau sa va intreb este: are rost sa-i sun pe cei de la casco cat mai repede si sa-i pun in tema sau sa mai astept, se pot parcurge etapel normale, adica, inspector de daune - expertiza, dosar, programare in service, service, reparatii, sau sunt cu mainile legate...ptr. ca ceea ce mi-a spus (plictisit) politistul mi se pare o aberatie atata timp cat eu platesc niste bani ptr. casco asta.

    Nu m-am confruntat in cei 11 ani de cand conduc (si peste 200k) cu nici nu fel de eveniment rutier, asta fiind si motivul ptr. care nu sunt informat in privinta asta.

    Mutumesc anticipat!

  • #2
    In primul rand imi pare rau pentru ce ai patit. Din cate stiu in 30 de zile e termenul de solutionare completa e cazului. Io zic sa astepti atata timp cat nu sunt daune care sa puna in pericol circulatia ta sau a altora. In orice caz bate-i la cap pe politisti si chiar ar fi o idee buna sa suni la societatea de asigurari unde apartii sa vezi daca poti face ceva sau nu. Mai mult de atat nu te pot ajuta pentru ca nu am patit un hit and run pana acum insa vad ca se practica din ce in ca mai des. Legile ne ajuta cand e sa platim ceva la stat insa cand e sa fim indreptatiti nu ne prea ajuta.
    Si stai linistit, ai facut ceea ce trebuia.

    P.S. : Dar cine era la volan ? Sa explice proprietarul masinii in cauza. Daca a vandut masina si nu a radiat-o trebuie sa aibe un act de vanzare cumparare in care scrie numele individului. Bate-i la cap pe politisti sa isi faca treaba
    Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
    Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

    Comment


    • #3
      Si eu am patit asa ceva cu alta masina,m-a lovit si apoi a fugit,dupa 30 zile primesc scrisoare ca propietarul masinii este plecat din tara si nu se poate solutiona cazul.Am reparat masina pe banii mei,daca ma duceam la politie si spuneam ca am gasito asa in parcare plateau cei de la casco.Asa ca in situatii deastea mai bine minti.
      LOGAN--> <--TOYOTA

      Comment


      • #4
        Ok si nu vad de ce sa nu o poti repara pe casco. E vinovat cel care da in mine dar daca nu e gasit de politie aceeasi situatie ca in cazut in care gasesti masina lovita in parcare si nu sti de cine.

        Comment


        • #5
          Tu poti sa-ti faci masina pe casco. si daca nu esti vinovat poti opta pentru casco nu neaparat pe RCA-ul celuilalt. (dupa aceea firma de casco isi va scoate banii)

          Eu am la Asirom si la ei se poate oricum: daca nu esti vinovat in accident si faci pe casco o sa-ti considere ca si cum ai facut pe RCA-ul celuilalt (adica nu e dauna din vina ta) si ei is vor recupera banii.

          Nu stiu daca e general valabila regula pentru ca nu stiu cum e la alte firme de asigurare.

          S.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • #6
            Si eu am patit-o ieri, in Hunedoara, eram in vizita la castel si "o vitzica" s-a dezechilibrat si a cazut cu bicicleta pe masina mea, dintre toate zecile care erau acolo chiar pe a mea,dauna=usa fata dreapta, usa spate drepata, casco am dar l-am mai folosit tot din cauza unor imbecili. Asa ca nu imi ramane decat sa scot bani din buzunar. La cate faze din astea am patit cu ea, zgarieturi facute de dobitoci, o sa ma duc sa o sfintesc la o manastire ca sa se duca ghinionul. Voi ce-mi recomandati sa fac?
            No, apoi blana
            Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
            ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

            Comment


            • #7
              Originally posted by lau_swat View Post
              ...Asa ca nu imi ramane decat sa scot bani din buzunar...
              Ai spus ca ai CASCO. Pentru ce sa scoti din buzunar 3-4-500 RON cat te-ar costa indreptarea si revopsirea usilor??? Nu d'asta bagi in casco 16-17 milioane/ an ? (eu atat platesc, nu stiu restul dar banuiesc ca foarte mare nu este diferenta)
              In toamna am avut si eu o problema sa zicem mica pe care am rezolvat-o pe casco, factura fiind de 900 sau 1000 RON - nu mai stiu exact ca nevasta-mea s-a dus in service si a semnat sa ridice masina. Au avut de indreptat putin usa dreapta spate si aripa spate de pe aceeasi parte + revopsit usa si aripa in cauza.
              Asa ca daca tot platesti o caruta de bani casco, de ce sa scoti altii din buzunar din cauza unor idioti care nu se tin pe picioare/2/4 roti ?
              Mie mi-e sila de alergatura prin care trebuie sa trecem ca sa rezolvam o problema, fie ea mica sau mare, ca, spre marele meu noroc, imediat dupa ce am scos-o atunci din service s-a sters o vaca/un bou de mine in parcare si mi-a crapat destul de binisor stopul stanga spate.
              Nu am de gand sa scot 150 RON din buzunar sa-l schimb pe cheltuiala mea mai ales ca nu am nici o vina, dar deocamdata nici un am timp sa alerg la politie sa o declar gasita lovita, dupa aia o zi intreaga la casco (am la BCR si singurul lor centru de constatari este visavis de targul de la Vitan care este la mama dracu' fata de mine - Dr Taberei) si abea dupa aia la service.
              M-a luat valul si m-am cam lungit cu postul asta, dar ideea este: mai ales ca nu e vina ta, f*ck them, fa pe casco ca d'asta-l platesti. Si daca e vina ta, tot cam asta e ideea, ca doar nu-l platim degeaba. Altfel nu mai facem si ne rugam sa nu avem avarii mai mari, iar pe astea mici ni le facem pe cheltuiala proprie.

              PS: Cred ca ar trebui sa fiu fericit ca am prins casco fara franciza. O sa astept pana reusesc sa-mi iau cateva zile libere spre vara, si o sa trec frumos pe "to do list-ul" din declaratia de la politie cam toate zgarieturile care s-au adunat de la diversi + stopul crapat de care spuneam mai sus + oglinzile pe care au avut grija destui sa mi le juleasca, plus ce-o mai fi pana atunci, le bag frumos la vandalism si aia e.
              Last edited by god; 5 May 2008, 16:31.
              ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
              Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

              Comment


              • #8
                Masina mea cred ca e blestemata, mi-a mai fost zgariata cu cheia acum vreo 6 luni, am mai avut 2 interventii anul asta si deja e prea mult. Eu am platit in jur de 1000 de roni casco si am avut interventii de 2000 si ceva de roni. Masina era parcata in parcare ca oricare alta masina, stiu ca e "vitizica" respectiva pentru ca mi-a zis un sofer de autocar ce transporta turisti si era parcat si el in zona, respectivul le-a zis sa se opreasca(era o vitzica si un vitzel) dar nu s-au oprit. Oricum o sa ma piste casco-ul urmator. Ma repet, o duc la sfintit sa zboare ghinionul, ca are din belsug.
                No, apoi blana
                Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                Comment


                • #9
                  In primul rand va multumesc tuturor pentru incurajari, pareri si sugestii.

                  In al doilea rand, am fost astazi la contatarea Casco (Asirom) si se pare ca nu voi avea probleme in a repara masina pe banii lor, respectiv cu acceptul de plata (sper).

                  Inspectorul de daune mi-a intocmit dosar de dauna, desi mi-a spus ca va fi oarecum incomplet pentru ca nu am si acel proces verbal de la politie (am doar dovada de reparatii), insa o obtinut ok-ul pentru a-mi face dosarul dupa ce a discutat telefonic cu un superior relatandu-i pe scurt situatia mea.

                  Imi tot spunea ca el inca nu a intalnit pana acum o situatie asemanatoare (avea pana in 28 ani ), dar ca, crede el ca nu vor fi probleme, iar pentru identificarea autorului tamponarii B 20 PCS, asiguratorul urmand sa i-a legatura cu politia, eu fiind degrevat de sarcina asta (cum mi se si pare normal dealtfel).
                  Mi s-a dat de catre inspector acel deviz A4 cu "descrierea si masurarea avariilor", dovada ramanand la dosarul lor.
                  Mi s-a spus ca nu-mi ramane decat sa-mi fac programare si sa bag masina intr-unul din service-urile cu, care Asiromul are decontare directa.

                  Si ca o ultima intrebare, exista riscul ca masina sa-mi fie reparata, gata de predare insa sa nu o pot ridica datorita faptului ca Asiromul nu da acceptul de plata pana nu se identifica autorul tamponarii lui B 20 PCS si se solutioneaza "cazul"?

                  De ce intreb chestia asta, pentru ca inspectorul de daune mi-a dat un raspuns evaziv cu privire la problema asta, s-a ferit sa-mi spuna ceva cert.

                  Comment


                  • #10
                    Vezi ca trebuie sa scrie undeva in contractul de casco perioada in care ei vor da acceptul de plata. Oricum din ce spuneai nu ai pagube foarte mari asa ca nu prea au de ce sa apara probleme.
                    Te sfatuiesc totusi sa verifici la service cand e gata masina si imediat sa-i rogi sa trimita actele catre casco, iar ulterior sa-l "freci" la cap pe agentul constantator sa dea acordul cat mai repede, asta daca nu se misca ok din prima.
                    Eu am stat cu masina blocata aproape o saptamana dupa ce reparatia fusese terminata din cauza ca idiotul de agent de la casco ba nu raspundea la telefon, ba nu era la birou, ba a uitat, ba dracu sa-l ia. Daca era mai aproape de zona unde locuiesc, eram gramada pe capul lui sa-l trag de urechi, dar cum ar fi trebuit sa traversez tot bucurestiul si sa pierd ore bune pe la cozi, am preferat sa-l stresez cu telefoane.
                    Nici astia din serviceuri nu sunt ei Speedy Gonzales dar am observat ca mai mult dureaza sa primeasca acceptul de plata decat reparatia in sine(normal, asta cand ai doar probleme minore ca daca e facuta praf, nu poti sa ai pretentii sa fie gata in 3-4 zile)
                    ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
                    Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

                    Comment


                    • #11
                      Lau_swat: faci pe casco si la anu te muti la alta firma
                      Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                      Comment


                      • #12
                        Imi cer scuze daca postez aici (dar sa nu mai deschid alt topic ) Masina mea este in garantie (are 3 luni ) ,am fost lovit in dreapta fata si intentionez sa o repar la un service agreat de mine pe asigurarea soferului vinovat .Pot pierde garantia la masina daca nu o repar intr-un service agreat de Dacia ? Thanks

                        Comment


                        • #13
                          Nu, nu pierzi nici o garantie.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google