Originally posted by B997NDL
View Post
Accident Grav
Collapse
X
-
@iancumic
daca derapezi cum o redresezi?! sau in curba daca derapezi putin cum iesi ?! se accelereaza in ambele situatii pe langa manevrele facute cu volanul.
daca ai calcat ambreiajul, deci ai redus turatiile si viteza crezi ca te ajuta in controlul masinii?
Comment
-
numai NDL putea sa accelereze si atunci cand pune frana
pe langa asta , pe masinile de tonaj se simte foarte clar franarea cu sau fara ambreiaj. banuiesc ca la actionarea franii se taie si alimentarea cu combustibil a motorului realizanduse frana de motor. cand calci ambreiajul parca iti da un sut suplimentar . desigur ambreiajul nu se calca la peste 40-50 la ora. sub aceste viteze e indicat sa se calce.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Post@iancumic
daca derapezi cum o redresezi?! sau in curba daca derapezi putin cum iesi ?! se accelereaza in ambele situatii pe langa manevrele facute cu volanul.
daca ai calcat ambreiajul, deci ai redus turatiile si viteza crezi ca te ajuta in controlul masinii?
Maine ma duc si predau carnetul; cu tot cu masinaDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nene Iancule, daca matale nu stii care-i legatura dintre ambreiaj si controlul masinii, poti sa te duci la politie linistit.
Ambreiajul sta calacat doar in momentul in care schimbi viteza sau cand esti pe cale sa opresti, recte, cand turata scade sub 1500 (sub aceasta turatie, farna de motor nu mai functioneaza), in rest, legatura motorului cu transmisia nu are voie sa fie intrerupta.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Am citit si pagina asta, si pe cea precedenta.
De aici am plecat:
Originally posted by IancuMIC View PostSi care-i legatura intre ambreiaj si pastrarea controlului masinii?
In timpul franarii pastrarea controlului masinii cade in sarcina soferului ajutat de sistemul ABS.
N-are nici o treaba calcarea ambreiajului cu pastrarea controlului; cu franarea are, unde motorul nedeculpat de transmisie ajuta la aceasta.
Imi este greu sa-ti explic ce face motorul cuplat cu transmisia pentru a ajuta la controlul masinii pentru ca nu am fost prea bun la fizica (vorbesc foarte serios), asa ca poate vine cineva si te lamureste exact.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostAmbreiajul sta calacat doar in momentul in care schimbi viteza sau cand esti pe cale sa opresti, recte, cand turata scade sub 1500 (sub aceasta turatie, farna de motor nu mai functioneaza), in rest, legatura motorului cu transmisia nu are voie sa fie intrerupta.
Originally posted by B997NDL View Poste adevarat ca avand ambreiajul calcat poti pierde usor controlul masiniiLast edited by IancuMIC; 21 March 2012, 00:41.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Pana acum credeam ca in fiecare roman zace un spirit de fotbalist si unul de polititician... mai nou zace si unul de pilot. Au facut unii 3 drift-uri prin parcari si brusc au devenit asi in redresarea masinii, practica e uneori mai grea decat teoria.
Comment
-
A, bine... cu Titi Aur n-am mai zis nimic. Am trecut linistit peste.
Originally posted by B997NDL View Postsi la franare iti poate fugi spatele si e bine sa poti accelera imediat pentru a redresa masina, ori cu ambreiajul calcat nu poti face asta.
Ce as putea sa comentez aici? Pe bune acum...sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
-
Originally posted by vitriol View Post
NDL ne explica aici ca daca avem un obstacol in fata, e logic ca trebuie sa oprim. In cazul in care derapam in timp ce vrem sa oprim, atunci acceleram...
Ce as putea sa comentez aici? Pe bune acum...
Comment
-
asa baietiiiiii .......... sa va aveti ca fratiiiiiii ............ )))))))))))))))
dar lasati cutitele acasa ))))))))))Last edited by RAZVAN-005; 21 March 2012, 01:46.Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii
Comment
Comment