Accident Grav

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    @vitriol: de data asta ii tin partea lui NDL, daca franezi si intri in derapaj, dai gaz ca sa iesi. fara bancuri. daca scapa spatele, singura sansa de a tine masina e sa nu lasi gazul, mai ales la tractiune fata, cum e ligheanul. dai putin pana fata incepe sa traga "curul" afara din derapaj, apoi lasi gazul. altfel, "pirueta", "sant", etc scrie pe tine, .......................
    Vezi-ti de treaba.
    Ce spui tu trebuie sa stapanesti binisor tehnicile si tainele pilotajului.
    Tu crezi ca majoritatea sunt asa de pasionati si inzestrati cu abilitati de chilot??

    De cele mai multe ori (ce am vazut de cateva ori life si pe clipuri) cei ce incearca sa corecteze din acceleratie o patesc si mai rau, chiar mai prind si ceva viteza si o fac lata !
    Cauzele sunt multiple: manevre exagerate din volan, necorelare acceleratie cu directie, tr de viteza aleasa prost, etc, si sa fim seriosi, un 75-80 cp te mai scoate o laie daca nu-l prinzi in turatii mari.

    Lasa-i sa puna frana ca e mai sigur daca nu stiu sa scoata din gaz.

    Si eu am patit in niste situatii limita sa am reactii exagerate (in volan) si mi-a venit sa-mi dau doua palme dupa, mi-am dat seama ca sunt un amator desavarsit, doar ca iubesc mult volanu ))
    Cel putin la condus imi place sa cred (si asa e) ca invat din propriile greseli, vreau tot timpul sa invat.
    Adica e important sa stii ce si cat poti si cand faci o greseala sa o recunosti/sa o reperezi si sa incerci pe viitor sa n-o mai faci.

    Comment


    • In orice caz nu pentru ca nu mai ai control al masinii nu deculezi transmisia de motor; asta poate e ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti; cati de Ariton (suna mai romaneste) Senna avem pe sosele? Iti trebuie o temperatura inferioara a sangelui sa poti face ce scrie in revistele auto despre derapaj si in orice caz nu te pregatesti pentru un eveniment pe care poate nu-l intanesti asa des. Asta vine dupa mii de km.de soferie, nu circuland sambata si duminica.
      Nu deculpezi pentru ca asta o faci doar la schimbatul vitezelor si stationarea cu motorul pornit, cu atat mai putin in timpul mersului unde mai apar si niste probleme legate de cele 2 viteze, cea de la roata si cea a arborelui primar; dar ma rog asta e alta discutie.
      Last edited by IancuMIC; 21 March 2012, 22:23.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Legile fizicii raman valabile in orice situatie. Manevrele soferului, indemanarea si sistemele de siguranta nu fac decat sa delimiteze un anumit prag-cand l-ai depasit ...dumnezeu cu mila!

        Comment


        • Originally posted by vitriol View Post
          Eu m-am referit doar la cazul de mai jos:



          Sa zicem ca mergi cu limita legala (90 km/h), noaptea, si pe sensul tau de mers vezi un autocamion oprit pe toata banda, iar din sensul opus vin masini. Tot ce ai putea sa faci este sa franezi (violent-neviolent, tot ce vrei in momentul ala este sa te opresti, nu te mai intereseaza ca ti-a fugit fundul). Sa spunem ca tot ce ai putea sa faci in cazul in care iti fuge fundul, este sa controlezi franarea (dar si asta este un fenomen greu de explicat-inteles). Face parte din reflexele soferului.

          Daca ar fi sa dezvoltam subiectul, da, stiu ca se accelereaza cand iti fuge spatele, dar niciodata, nici macar o data, atunci cand tot ce vrei tu este sa te opresti.
          NDL a citit el ceva prin reviste, dar nu a stiut ce, cum si unde se aplica.
          adica tu in situatia asta te duci intins in ala cu rotile drepte ?! chiar daca vin pe contrasens o scoti in camp sau chiar pe contrasens daca aia sunt destul de departe incat sa aiba timp sa te evite. cert e ca de volan tragi oricum si poate rezulta un marea derapaj sau cum spunea Seba, o rasturnare cunoscute fiind aptitudinile loganului la testul elanului.

          Originally posted by IancuMIC View Post
          In orice caz nu pentru ca nu mai ai control al masinii nu deculezi transmisia de motor; asta poate e ultimul lucru la care trebuie sa te gandesti; cati de Ariton (suna mai romaneste) Senna avem pe sosele? Iti trebuie o temperatura inferioara a sangelui sa poti face ce scrie in revistele auto despre derapaj si in orice caz nu te pregatesti pentru un eveniment pe care poate nu-l intanesti asa des. Asta vine dupa mii de km.de soferie, nu circuland sambata si duminica.
          Nu deculpezi pentru ca asta o faci doar la schimbatul vitezelor si stationarea cu motorul pornit, cu atat mai putin in timpul mersului unde mai apar si niste probleme legate de cele 2 viteze, cea de la roata si cea a arborelui primar; dar ma rog asta e alta discutie.
          acum te-ai sucit?! vrei sa dam o pagina-doua in urma sa vedem ce ziceai? acum "deculezi" motorul ?!
          Last edited by B997NDL; 22 March 2012, 00:14. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • acesta este specificul topicului voi de cateva pagini o tot tineti pe aratura .

            Discutii despre asigurari si daune auto dacia logan si nu numai. Unde reparam masinile, cine plateste si cum sa alegi o asigurare
            Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

            Comment


            • NDL-ule ai botit vreodata o masina? Aici nu ma refer la infundarea unei aripi cand ai incercat sa parchezi la supermarket. Ai vazut vreodata cum din sens opus, un TIR depaseste o caruta si asta in varf de curba? Te-ai trezit vreodata cu ala din fata brusc prea aproape de tine, din cauza ca nu avea stopuri pe frana? O vaca noaptea, pe sosea ai vazut? Dupa ce o sa vezi cateva din astea sa vii si sa-mi mai explici cum e cu gazul in derapaj, poate inveti si sa calci frana cu piciorul stang , pe asta o stiai?
              @RAZVAN-005, s-a fumat specificul topicului, asteptam sa-i vedem masina omului reparata.
              Last edited by vasile78; 22 March 2012, 00:36.

              Comment


              • asta-i accident grav : http://www.vplay.ro/watch/4xsdf369/
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • ce ar fi de discutat acum? asteptam sa vedem ce a facut cu asigurarea si sa termine de reparat. discutia era despre ce putem face sa nu se repete. dupa ce s-a intamplat, degeaba mai vorbim...

                  Originally posted by Costi-bc View Post
                  ala era chiar idiot. pe drum drept nu l-a vazut pe asta ca venea?! adevarul e ca are si politia dreptate si ar trebui suspendate multe permise.
                  Last edited by B997NDL; 22 March 2012, 11:54. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    ...............Iti trebuie o temperatura inferioara a sangelui sa poti face ce scrie in revistele auto despre derapaj si in orice caz nu te pregatesti pentru un eveniment pe care poate nu-l intanesti asa des. ...........................
                    Absolut adevarat.
                    Una e sa stii ca vei avea un derapaj care trebuie sa-l controlezi (sa zicem joaca pe circuit inchis) si alta e cand te ia prin surprindere, acolo reflexele si reactiile exagerate din pacate isi spun cuvantul.
                    Am fost in situatii limita si d-aia zic (am comis-o nasol de doua ori). Nu sunt etalon, dar poti f usor exagera in redresarea masinii, manevrele sunt corecte dar exagerate.

                    Important indiferent de cat de pilot esti, este sa nu te pierzi cu firea, cum spui, pulsul sa-ti ramana constant si absolut judecata ti-e mai limpede si iei decizii mai corecte.

                    Aici il pomenesc pe tatal meu, un om cu sange rece extraordinar in situatii limita, soferi de meserie au recunoscut ca daca erau ei la volan, o comiteau.
                    Sa-l tina ''Sefu'' in paza , ca desi are o varsta mai inaintata, tot ii place volanu la nebunie.

                    Comment


                    • Cateodata ma gandesc, oare trebuia sa il las si pe el fara carnet pentru prostia facuta? Oare trebuia sa`i cer o suma de bani pentru amiabila?

                      O conversatie dintre seful tatei si tata, dupa ce acesta afla de accident:
                      sefu`: si... ai luat mia?
                      tata : ce mie?
                      sefu`: mia de euro, normal!
                      Deci sunt si oameni dinastia... Da m-am gandit, omu isi pierde locul de munca, de ce l`ar tine aia pe acolo daca nu mai are permis. Isi pierde omu` painea + ca am vazut ca avea si verigheta la deget... cinestie ce probleme mai cauzam, ca sa spun asa. Dar ma deranja un lucru la el, si anume, cand declara cum s-a intamplat accidentul, in loc sa scrie ceva gen "nu am cedat trecerea" sau lucruri de genul asta, el se tot eschiva si scria ca nu m-a vazut doar... de parca nu se stia cine e vinovat. Bine m-ai multe chestii m-a deranjat...


                      Ma gandeam la treaba asta pentru ca acum am mare nevoie de masina si "suferim" dupa ea. Pentru ca serviciul tatei necesita masina. Si eu m-am obojnuit cu masina. Am nevoie de masina ce sa mai... si uite stau pe bara, asa ca de ce sa nu sufere si ala? Pana mea asa sunt eu mai de fel, mai bun.

                      Da totusi m-am gandit ca poate mi-se intampla mie, doamne fereste, si era urat fara permis. Asa poate daca am facut un bine ca sa zic asa poate o sa primesc si eu bine la randul meu ) deja am dat`o pe karma

                      Comment


                      • asa gandim toti. sau macar as vrea sa cred ca multi dintre noi gandesc asa.

                        azi am vazut o p@#$a proasta si blonda cum a dat cu spatele intr-o masina parcata cand incerca la randul ei sa parcheze . nu a coborat sa vada ce s-a intamplat , ci a plecat in graba ...
                        masina avea vopseaua luata de pe spioler si o crapatura mica de 3-4 cm. i-am scris pe o hartiuta numarul masinii care l-a botit si ora si i-am lasat-o sub stergator.
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • @Costi-bc ai facut o fapta foarte buna, bravo;
                          @maxtel, esti tanar, pana o sa predai permisul din cauza batranetii o sa ai si tu incidente pe sosele din vina ta. Atunci o sa vezi cum te simti, cand esti vinovat iar cel tamponat iti vorbeste cu intelegere sau te taraste la politie "ca sa-ti arate el tie". Nu te lua dupa toti frustratii, sa-i vezi cand o sa ajunga in postura de vinovati cu li se moaie pliscul.

                          Comment


                          • Cel mai frumos e cand tocmai cel vinovat are gura mai mare.
                            Sunt de principiul ca cel care greseste, plateste. Cred ca o suma de bani face mai usoara asteptarea pana ti se repara masina. Nu 1000 de euro, e prea mult, dar 2-300 te rezolva cu transportul, cat masina ta nu e utilizabila.
                            Sau banii aia iti vor prinde bine cand vei revopsi piesele reparate acum, ca doar nu crezi ca masina va fi boboc dupa buseala asta. Vor avea un proces de ruginire accelerat sa zic asa, ca orice metal indoit si indreptat apoi.

                            In timpul asta, tipul care nu a cascat ochii nu are vreo apasare suplimentara fata de tine, care esti nevinovat. Te compatimeste sau il doare la basca?
                            Last edited by mr.K; 23 March 2012, 11:44.

                            Comment


                            • Pai, sa nu mai platim RCA-ul si sa revenim la targuiala de inainte.

                              Comment


                              • RCA-ul e pentru ati indrepta masina.
                                Targuiala e pentru ati indrepta neplacerile, cat iti este indreptata masina.

                                Oricum, daca n-ar fi obligatoriu, 90% din romani nu ar incheia vreo asigurare a masinii. Ce toti sunt soferi meseriasi, EI NU GRESESC. Poate altii. Dar ei personal, SIGUR NU!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google