o sa umbli destula vreme pe ala siguratorul aluia, pe la service-uri...daca ai cunostiinte la ceva firme de asigurare/service-uri ce te pot ajuta, pregateste vreo 3 devizuri estimative sa le fluturi alora daca nu-ti convine pretul dat de ei. acum ca fapta e consumata, ideea e alta: nu tre' sa te cramponezi ca tu vrei in reprezentanta, ac nici aia nu-s obligati sa-ti accepte sa faci masina la reprezentanta rolls-royce, pt ca dpdv legal, orice service acreditat r.a.r. are drept si poate executa reparatiile. asa ca, cere o lista de service-uri agreeate de euroins la tine in oras.zona, mergi acolo si vorbeste cu aia inainte sa le duci masina sa se apuce de treaba. poate ai noroc de un service cat d ecat calumea, totusi, mai sunt de-astia mici care lucreaza bine si pt clienti accepta sa lucreze si cu firme de gen carpatica/euroins. eu am trecut prin ceva asemanator acum 2 ani, cu asigurarea vinovatului la carpatica, mi-au dat 60% din cel mai ieftin deviz si totusi la un service de-al lor lucra unul meserias care mi-a facut masina foarte bine, tre' sa te uiti atent si sa amsori capota cu grija sa vezi ca difera 1mm stanga fata de dreapta. culmea, reparatia a fost cu piese de origine, deci se poate. nici aia de la euroins nu-s prosti, dar si tu tre' sa te tii cat de cat ferm pe pozitie. un laureate din 2006, 1.4, cred ca avlora undeva in jur de 7000 de euro, deci in 5 ani, devalorizare medie de 15%, maia les ca si kilometrajul nu prezinta rulaj mai mare de 15000km/an, are o valoare estimata de 3000 de euro. te cam aproprii de dauna totala, pt ca reparatia poate "sari" de 100de milioane. doar airbagurile si calculatorul airbag fac vreo 15 milioane, plus centurile, daca s-a defcetat mecanismul de retinere (recomandarea e sa se schimbe si alea), plus manopera, ajungi numai cu astea la 25 de milioane. rabdare si bafta!
ps: acum am vazut postul lui tavi, sigur n-ai avut 90 cand l-ai lovit pe ala, eu ama vut cam 30-40km/h la accident si daunele externe sunt relativ comparabile. zic ca un 60 ai avut cand ai lovit, clar.
ps: acum am vazut postul lui tavi, sigur n-ai avut 90 cand l-ai lovit pe ala, eu ama vut cam 30-40km/h la accident si daunele externe sunt relativ comparabile. zic ca un 60 ai avut cand ai lovit, clar.
Comment