Legislatia Uzura Anvelope

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @gelica75, postul meu nu a fost adresat dumneata dar ma bucur totusi ca te-a atins, nu e corect sa dai raspuns la o intrebare pe care nu o intelegi sau nu esti sigur ca ai inteles-o...
    Oricum ca sa deschizi un asa thread, cu asa pretentii, iti trebuie cioric gros, subiectul este "la misto" din fasha.
    @hspinache bune bre si niste poze, sa vada si ochiu nostru crapaturile alea facute de mana bulangiului de ger, nu de alta, dar si eu stau tot in Galati si mie nu a reusit sa mi le crape.
    Last edited by vasile78; 10 June 2012, 23:32.

    Comment


    • #32
      @hspinache: cumva ai rulat cu anvelopele de vara iarna? Daca s-au crapat, s-au crapat indiferent de asigurator, si anume datorita utilizarii sau depozitarii defectuoase. Uite asa raspuns politicos ti-as daca daca as fi asigurator. Si stii ca am dreptate...

      Comment


      • #33
        Exploatarea si depozitarea necorespunzatoare pot duce la crapaturi pe intreaga suprafata a cauciucului.Daca tu ai rulat iarna cu gume de vara si acestea au crapat,nu e vina asiguratorului.Ai incercat iarna sa iesi la o plimbarede vreo 3 ore,in slapi,bermude si tricou la - 20* ?Nici o firma de asigurari din lumea asta,nu te despagubeste pentru asa ceva.Incerca sa circuli la nemti cu cauciucuri de 5 ani si cere despagubire pentru crapaturi...te leaga de urgenta si te trimit la psiholog.
        Am auzit multe ciudatenii legate de asigurari,dar asta le intrece pe toate.
        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

        Comment


        • #34
          daca rulezi cu anvelope de vara iarna ai grija ca nici casco nici rca nu este valabil,asa ca in cazul doamne fereste de o dauna o sa trebuiasca sa repari ambele masini din banii tai

          Comment


          • #35
            Si daca mai dai de unul care vrea sa ti-o infunde (cum as fi eu de ex), ce inchiriaza masina de 200 euro / zi pana cand se termina procesul si angajeaza avocati cu 200 euro / ora, nu va fi prea roz. Sa vezi ce nota de plata frumusica se face la sfarsit...
            Si stii care-i partea nasoala, nu? Ca se lasa cu executare, si nu pe casa (magar sa fii sa faci asa ceva), dar pe salariu frumusel, sau poate chiar pe masina.

            Comment


            • #36
              craparea cauciucului se datoreaza depozitarii defectuoase, vechime mare, folosirea lor in pe timpul verii(expunere prelungita la soare) sau folosirea lor in orice anotimp la o presiune sub normal.
              dupa 4 ani cauciucul deja'si pierde considerabil din proprietati, crapaturile fiind ceva foarte normal, fie ele de vara sau iarna. ghici de ce este recomandat sa schimbi cureaua de distributie dupa 4 ani, chiar daca n-ai facut cei 60.000km!?!
              cauciucul chiar nu crapa din cauza gerului, e absurd! din contra, cauciucul se conserva in conditii ideale la temperaturi mici.

              tu ai cauciucurile de 5 ani pe masina si in tot acest timp ai reusit sa faci vre-o 20.000km. masina a stat foarte mult pe loc sau a facut drumuri foarte scurte. nimic anormal sa apara fisuri pe ele in tot acest timp.
              in plus, o crapatura/crapaturi grava/e in anvelopa este atunci cand au cel putin 1mm adancime.
              micile fisuri superficiale apar la absolut toate cauciucurile dupa acei 5 ani.

              daca vrei sa ma convingi ca e motiv de asigurare si sa nu inchid/sterg aceasta aberatie de thread, vreau o poza cu dot-ul de pe cauciuc si 2-3 poze cu fisurile din el. atentie! fisurile nu trebuie sa fie prezente intr-un singur loc al anvelopei(din cauza de stationare), trebuie sa fie egale pe toata suprafata anvelopei.

              ce ceri tu de la asigurari acum, e un fel de revopsire integrala a masinii din cauza de decolorare vopsea si ai pretentia ca atunci cand ati semnat contractul, ei sa fi specificat in contract ca vopseaua este putin decolorata.
              Last edited by crististreulea; 11 June 2012, 10:04.
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #37
                Decat inchis mai bine mutat la bancuri&glume. Eu zic sa te duci la ei sa le zici sa iti schimbe si filtrele... aer, habitaclu ... ce mama masii erau curate cand ai incheiat polita.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Am pus si poza ; dot este in 0105 ;
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    apai barbate, ce pretentii ai de la un cauciuc fabricat in ianuarie 2005? sunt peste 7 ani de atunci! acel dot insemna prima saptamana(01) din anul 2005(05).
                    in plus, acel cauciuc este un rahat de Kormoran care de la care n-ai deloc pretentii! acele cauciucuri le-am dat jos de pe logan la o luna dupa ce-am luat masina.

                    n-ai cum sa ceri despagubiri pentru un asemenea cauciuc, cauciuc la care a "expirat" de mult garantia functionarii in conditii normale. ei vor vedea dot-ul si iti vor spune ori ca le-ai schimbat ca sa profiti de casco(difera anul cauciucurilor cu anul masinii), sau ca au depasit de mult garantia lor de functionare, adica acei 5 ani.
                    acele cauciucuri le-ai tinut 5 ani pe masina fara sa le dai niciodata jos, mai aveau ele in spate 2 ani vechime. sunt obosite, si-a pierdut cauciucul elesticitatea si a crapat. deci nu are nici o legatura cu frigul.
                    Last edited by crististreulea; 11 June 2012, 16:28.
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by hspinache View Post
                      ..................................
                      Anvelopele mele nu sint uzate ; sint degradate datorita gerului , un fenomen natural care normal intra in riscuri asigurate . Nu sint eu de vina , nu este fabricantul de vina ca a venit gerul si s-a crapat cauciucul .
                      ......................................
                      Las-o balta.
                      Anvelopele tale sunt uzate, chiar daca au carne, au 5 ani, si nu au mai rezistat la ger.
                      Un set de 2-3 ani (anvelope de iarna, apropo, tu la ce anvelope faci scandal?) nu crapa.

                      Daca as fi eu asocietatea de asigurare nici macar nu m-as obosi sa-ti dau vreun raspuns (dar uite ca o fac aici ) , te-as lasa sa te agiti , sa ma dai in judeca, poate mai fac si un ban dupa tine.

                      De-a dreptu incredibil.

                      Comment


                      • #41
                        In primul rand pentru siguranta mea nu as pune acele anvelope pe masina.Eu sunt patit cu o cedare intempestiva a unei anvelope, care era aproape noua dar cu ceva vicii de fabricatie,(pe fata stanga) pe autostrada la 130 km/h si ma bucur ca sunt in viata si nu as dori nimanui o experienta asemanatoare. Intotdeauna siguranta se pune inaintea lipsei banilor si a oricarui alt impediment. Ar trebui la ITP sa se verifice DOT-ul la fiecare anvelopa cand se verifica dimensiunea iar cele vechi ar trebui respinse (parerea mea).
                        Si da iarna se fac poze la anvelope cand te duci la constatare (primele 3 poze: VIN, kilometrii, anvelope).

                        Comment


                        • #42
                          Pai in 2005 se puneau montana pe logan , mai prastie decat Kormoranul , au acelasi profil al caii de rulare.

                          Comment


                          • #43
                            Da ; ne dam cu parererea pe ici , pe colo, dar legislatie , nimic . Societatile de asigurare au activitatea reglementata de o legislatie specifica . Cind dai un raspuns , normal trebuie sa te bazezi pe legislatie , nu pe impresii si pareri , etc . Nu se poate ca o societate de asigurare sa activeze pe principiul "ce a mincat lupul este bun mincat " .

                            Daca nu cunoasteti , costul anual unei asigurari casco este mult mai mare decit al unui set de anvelope .

                            Eu , aici m-am lamurit ca discutia este terminata si nu mai are rost sa o mai lungesc .

                            Comment


                            • #44
                              Pai in lege se spune doar de uzura fizica a anvelopei, 1.5 mm cea de vara si 3 sau 4 mm cea de iarna. Apoi trebuie sa citesti bine clauzele contractuale si daunele pentru care esti despagubit , sunt destul de clar stipulate in contract.Parerea mea e ca vei primi despagubiri decat daca iti explodeaza un cauciuc si ajungi in sant,Doamne fereste, nu doresc nimanui asa ceva.

                              Comment


                              • #45
                                @hspinache: poti face dovada ca ai tinut gumele din 2005 pana in prezent, asa cum prevad conditiile de depozitare generale (pe care le gasesti pe site-ul oricarui producator de anvelope)? nu poti, deci asiguratorul iti poate spune frumos si n-ai ce sa-i faci, ca nu le-ai pastrat cum trebuie. in contract scrie ca te obligi sa pastrezi masina intr-o stare cat mai buna. deci, repet: ai bagat iarna anvelopele la intuneric, le-ai tinut la temperatura constanta de 18 grade si umiditate de sub 60%? poti demonstra asta cu acte? daca da, fii invitatul meu sa castigi procesul cu asiguratorul. daca nu, du-te si cumpara-ti naiba niste gume calume,a nu umbla sa schimbi niste petarde uzate (uzura normala, fie vorba intre noi, atat fizica cat si morala a acelor anvelope) incercand sa inseli asiguratorul. de ce nu emrgi la ei sa-ti schimbe toate scaunele/banchetele? sunt sigur ca si-n tapiserie gasesti urme de uzura...
                                chiar nu realizezi penibilul situatiei?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google