Va salut!
Acum cateva zile ma indreptam spre mare, pe autostrada, ca tot romanu'. Mergeam in coloana, la un moment dat masinile din coloana franeaza, franez si eu, iar o stimabila doamna (bineinteles ca doamna, oare de ce nu ma mai mir?) s-a gandit ca nu este necesar sa franeze si dumneai, putandu-se opri f bine si in mine. Ceea ce a si facut.
Astfel m-am ales cu masina in starea in care se vede in poze. Am dus-o la asiguratorul cu care incheiase "doamna" polita (Generali), au constatat, cu o usoara "stimulare" a constatorului am reusit sa obtin inlocuirea tuturor pieselor afectate, adica bara spate, stop dreapta spate, capota portbagaj, fusta (tablie) spate si planseu portabagaj (locasul rotii de rezerva).
Trebuie sa recunosc ca sunt f sceptic in privinta reparatiei. Nu stiu exact cum vor inlocui de ex planseul. Se taie cel vechi si se sudeaza cel nou, banuiesc, dar am cateva intrebari:
De unde se taie mai exact?
Se va vedea ca este inlocuit?
Vor pune mastic la imbinari cum a fost din fabrica?
Pe dedesubt vor aplica si acel strat de antifon (vopsea cauciucata, are o anumita textura) ?
Va rugini in locul unde se sudeaza?
Imi cer scuze pt tumultul de intrebari, dar sunt f suparat pt ca nu stiu cum va iesi reparatia
Acum cateva zile ma indreptam spre mare, pe autostrada, ca tot romanu'. Mergeam in coloana, la un moment dat masinile din coloana franeaza, franez si eu, iar o stimabila doamna (bineinteles ca doamna, oare de ce nu ma mai mir?) s-a gandit ca nu este necesar sa franeze si dumneai, putandu-se opri f bine si in mine. Ceea ce a si facut.
Astfel m-am ales cu masina in starea in care se vede in poze. Am dus-o la asiguratorul cu care incheiase "doamna" polita (Generali), au constatat, cu o usoara "stimulare" a constatorului am reusit sa obtin inlocuirea tuturor pieselor afectate, adica bara spate, stop dreapta spate, capota portbagaj, fusta (tablie) spate si planseu portabagaj (locasul rotii de rezerva).
Trebuie sa recunosc ca sunt f sceptic in privinta reparatiei. Nu stiu exact cum vor inlocui de ex planseul. Se taie cel vechi si se sudeaza cel nou, banuiesc, dar am cateva intrebari:
De unde se taie mai exact?
Se va vedea ca este inlocuit?
Vor pune mastic la imbinari cum a fost din fabrica?
Pe dedesubt vor aplica si acel strat de antifon (vopsea cauciucata, are o anumita textura) ?
Va rugini in locul unde se sudeaza?
Imi cer scuze pt tumultul de intrebari, dar sunt f suparat pt ca nu stiu cum va iesi reparatia
Comment